Reakcia na: mimi #10194:
Uvazoval som nad teoretickou alternativou, ze sa nikto neprihlasi a sucasny dopravca nebude mat zaujem na pokracovani prevadzky MHD.A myslim, ze by to nebola neriesitelna situacia. Dopravcom by sa stala MHD a.s. so svojimi autobusmi, nejake dalsie autobusy by sa kupili na leasing. Horsie by to bolo s trolejbusmi, ale pokial by sa CSAD dobrovolne vzdalo prevadzky MHD, urcite by radi predali svoje 17 rokov stare trolejbusy aj s vozovnou za rozumnych podmienok.
Ako najvacsie riziko takehoto riesenia vidim moznost presunu sucasneho manazmentu prevadzky MHD do spolocnosti MHD a.s.
To by bola tragedia.
PIT
Zastaviť a stáť sa podľa všeobecnej úpravy podľa § 24 ods. 1 písm. c), d), e) a k) zákona NR SR č. 315/1996 Z. z. o premávke na pozemných komunikáciách nesmie na moste, na pripájacom alebo na odbočovacom pruhu, na križovatke a vo vzdialenosti kratšej ako 5 m pred hranicou križovatky a 5 m za ňou, na priechode pre chodcov a vo vzdialenosti kratšej ako 5 m pred ním.
Teraz mi skús povedať, kde zostane miesto na to, aby tam parkoval napr. autobus!
Už začínam byť v poslednej dobe alergický na Tvoje príspevky, v ktorých na niekoho útočíš, hlavne na Luka, pričom absolútne nevieš nič o ňom a už vôbec nič o jeho činnosti. A to Ti garantujem, že sa MHD v BB venuje viac, ako príslušná časť BBDS a MsÚ dokopy! Lenže nevidím dôvod, prečo by sme sa Ti mali zodpovedať. Preto Ťa prosím, aby si pred písaním ďalšieho príspevku dôsledne zvážil jeho obsah.