Kami, nfc: ja mám na túto vec taký názor, že vnútorný transparent (hlásenie zastávok) musí fungovať na 100%. Nie je prípustné, aby čo i len jednu zastávku hlásil zle (lebo potom neinformuje ale dezinformuje). Toto treba vyriešiť, a ak to systém GPS na 100% nedokáže, tak treba zvoliť iný (neviem, aká je presnosť zamerania polohy zo satelitu, ale podľa mňa meranie vzdialenosti prejdenej vozidlom je jednoznačne presnejšie - najmä preto, že údaje GPS sú skreslené napr. pri zlom počasí, alebo pod stromami...)
by vyrazne pomohol Striebornemu namestiu. Tu je vsak dalsi problem - nabrezie. V minimalistickom variante by pomohol ten EXIT/ENTER na Hustaku z jedneho smeru a zaroven dobudovanie maleho severneho obchvatu. Ale presmerovat cestu I/66 mozno az riadnym obchvatom - bud v trase huntikov ako je planovany (zcasti koliduje s malym obchvatom) alebo popod Urpin ako niektori stale snivaju.
Petik
Krizovatka J.Krala-Tajovskeho: mozno by stacilo pridat odbocovaci pruh (aby pre odbocenie doprava/dolava bol samostatny pruh) z Tajovskeho ul. aj od Hustaku. Inak budu semafory len zdrzovat - budu moct pustit naraz len jeden smer.
Krizovatka Kupelna-Tesco: to je blbost mesta, ze pri vystavbe Tesca nepozadovali postavit tu krizovatku. Teraz to budu stavat za vlastne?
Predtym boli semafory aj na krizovatkach Sladkovicova-Kupelna a Sladkovicova-Horne Prsany, ale nepamatam si, ze by niekedy fungovali.
BTW na Sladkovicovej by som pridal normalnu krizovatku s Bernolakovou a Kalinciakovou. To obchadzanie je tam pekne hlupe.
Hustnuca doprava je priamy dosledok klesania obsadenosti predrazenej MHD.:(
Este k transparentom:
Nemohli by sa vymenene transparenty 1.generacie pouzit na zastavkach na informacie o CP (kedy pride ktora linka)? Napr. pri Leninovi by to mohli spravit.
Inak preco su tie transparenty oranzove? Nebola by napr. zelena kontrastnejsia?