Myslim ze takto nejak by mohli vyzerat linky vecer (napr po 19:00) a cez vikendy: http://web.redbox.cz/bystrica/LinkyMHDBB.htm
Vychadzam z toho, ze v tychto obdobiach sa ludia neponahlaju (a teda su ochotny cestovat aj dlhsou trasou) ale zaroven nie su ochotny cakat dlho na bus. Zaroven teda nechcu dlho cakat ani na prestupoch.
Zaroven predpokladam prestupne listky (povedzme do 40min bez doplatku)
Trochu som bol nuteny okresat trolejbusy, ale to je cena za to, ze maju tak malo rozvinutu siet.
Je mozne ze som zabudol na nejaku cast mesta alebo ze som dal niekde vela, niekde malo autobusov.
Takze privitam kritiku a na zaklade toho to upravim.
B961 je fakt dobry autobus. V Brne som si ho mohol vychutnavat skoro hodinu na okruznej linke 44. Ked som si zvykol na hlucnejsi motor, prisiel autobus na kopcovitejsi teren a tam sa ukazal. Bez problemov radil na vyssie stupne, zrychloval a v "priamom suboji" drzal krok s trolejbusov 21Tr, len v urcitych chvilach stracal.
Petik: Fakt by sa zislo prekopat skoro vsetky CP. Teraz sa to ustalilo ako vysledok kompromisu medzi potrebami a setrenim. Chcelo by to trochu inu filozofiu CP. Nejde len o intervalovost ale aj previazanie subeznych liniek a pod. Su tu aj drobnosti ako rozdielne chronometraze na rovnakej trase v rovnakom case a pod.
Dog: nestacia Ti nove autobusy ? Citybusy, B961, prijde este SOR a v oktobri budu vyrabat v Karose B952
V sobotu som bol v Karose na Dni otvorenych dveri. Videl som vyrovne haly, lakovnu a dokoncovaciu halu. Mali rozrobene Axery, Aresy a Recrea. Pre DP Prahy dokoncovali Citybusy solo aj klbove.
Podla ich casopisu budu tento mesiac robit pre nas trh primestske vozy a v oktobri B952 pre CR a SR. Zvysne objednavky sa dokoncia v novembri a decembri lebo v lete prestavali montaznu halu a lakovnu - za plnej prevadzky!
Majkl: este ze to neni naopak, vsak musime byt lepsi
Petik: ono to fakt suvisi, pokial mi autobus nejde do 10 min a peso cestu zvladnem za 20 min, naco by som platil 8 Sk ? Az na dochodcov si kazdy zvazi ci pouzije MHD, alebo alternativnu dopravu (peso, auto, ...). Otazne je, o kolko by sa zvysilo vyuzivanie MHD pri hustejsich intervaloch cez vikend a ako by to ovplyvnilo ekonomiku prevadzky.
Co sa tyka poklesu cestujucich na vikendovych spojoch, to sa nedivim pri 28 minutovom intervale. Z Uhliska na Gymnazium som to zvladol za 30-40 minut peso a to je skoro cela trasa linky 1. Ist niecim inym a potom prestupit na nieco ine neprichadza vzhladom na tarif do uvahy.
Myslim ze cez vikendy a vecer by sa mali zaviest ine linky, ktore by povedzme viac zachadzali, bolo by ich menej ale chodili by castejsie, ne***at cez vikendy primestke linky do MHD (teda nepouzivat ich na obsluhu Mladeznickej), zabezpecit prestupy medzi linkami, nech sa tie busy cakaju na prestupoch. A zaroven nech tie listky su aspon cez vikendy prestupne aspon do 3/4 hodiny.
Uz som raz vymyslal siet vikendovych liniek, ale potom som sa na to vysral. Problem su tykadla, so zachadzanim to nemaju tak jednoduche a vo vychodnej casti mesta chybaju droty.
majkl: koncom prazdnin sa robila krizovatka pri DKci, takze teraz by teoreticky mohli chodit priamo na stanicu, ale pochybujem ze by to spravili (v Blave by ani nerozmyslali - vyluka a hotovo). Vsak je to vikend takze 6 Ikarusov sa najde v pohode.
Tu mapu som uz niekde videl - na mhdbb.sk
Podjazd pri stanici uzavreli aj ked som bol ja v BB (par dni na to) a smerom od Brezna niekto odsunul zavoru. Autobus presiel, Octavia radsej vycuvala. Ale vtedy by sa asi neutopilo ani Tico.
Co sa tyka trasy Usvit - Internatna, lacnejsie ako zavedenie linky 4 by bolo cestovanie zadarmo po prestupe na Kyjevskom - pre dochodcov. Inak ti dochodcovia platia 3 krat. Najprv 4 Sk pri nastupeni do trolejbusu (napr. na Internatnej Astra), 4 Sk za platenie najmu v hotovosti a opat cestovne. Jeden inkasny prikaz by ich vysiel lacnejsie.
Pri casovych listkoch su najvacsimi cestovatelmi dochodcovia. Jedna dochodkyna mi opisovala cestu do mesta na nakup a potom k tetke. Kym sa dostala domov vystriedala 12 spojov!
Danny: trolejbusy budú chodiť okolo Billy, alebo budú nahradené autobusmi?
Kami, Petik, linka 2: zjavne sa im nechcelo robiť nový grafikon s 12-13 minútovým intervalom
a tak to vyriešili takto...
Kami: počas tej prietrže som sedel v aute na sídlisku. Pri stanici voda zaliala ten podjazd
na Stavebnej ul. Obchádzalo sa to horom okolo Sporitelne, no niektorí šoféri to riskli
a išli cez vodu - a zostali v podjazde...
Petik: BBDS zavedením nástupu prednými dvermi zabezpečili to, že ľudia sa snažia využívať
MHD v minimálnej miere. Cez víkend chodia trolejbusy takmer úplne prázdne, a stále
viac ľudí chodí na trase Úsvit - mesto pešo a nie trolejbusom.
Na 4 sú sťažnosti, že od Úsvitu nie je priamy spoj na Internátnu a dôchodcovia, keď chodia
platiť na družstvo musia buď čakať na prípoj, alebo ísť od Kyjevského pešo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.