Reakcia na: Kami #1011:
Na ten ENTER tam ale nie je miesto:(
Autobusovy pruh - no obavam sa, ze by sposobil skor problemy a rozsiril zacpy do sirokeho okolia - viz Praha po vyznaceni BUS pruhu na magistrale. Vsak na tej I/66 sa to posuva dost rychlo.
Inak pocul som ze tranzit je len 10% premavky na I/66. A som zvedavy, kto by sa trepal na dlhy "velky severny obchvat" cez kopce. Po nabrezi by to asi bolo rychlejsie aj so zacpami.
by vyrazne pomohol Striebornemu namestiu. Tu je vsak dalsi problem - nabrezie. V minimalistickom variante by pomohol ten EXIT/ENTER na Hustaku z jedneho smeru a zaroven dobudovanie maleho severneho obchvatu. Ale presmerovat cestu I/66 mozno az riadnym obchvatom - bud v trase huntikov ako je planovany (zcasti koliduje s malym obchvatom) alebo popod Urpin ako niektori stale snivaju.
Kami
Nevidim rozdiel medzi hlasenim v linke 1 a napriklad 22. Funguje to rovnako. Kazda zastavka v BB je presne zamerana GPS, takze nastavenie by nemal byt asi problem. Vcera som sa viezol 1506 (tam bol vymeneny predny transparent za 2. generaciu, plus vnutorny a hlasenie). Hlasilo v poriadku (len na Hustaku odhlasilo aj nasledujucu zastavku este pred zastavkou), ale vnutorny transparent ukazoval naopak - to bol smer Zel. stanica.