Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
nfc:
Mna by este zaujimalo, ci Emtest je schopny urobit CP aj v podobe CSAD.
Napr v Prahe je vacsina CP v podobe hod,min - pracovne dni/sobota/nedela
ale niektore medzimestke linky PID su v podobe zastavka, cas (v stlpci).

A este by som chcel vediet, ci je Emtest schopny vyexportovat data pre IDOS.
Ked sa pozrete na www.vlak.cz, je tam CP MHD skoro vsetkych ceskych miest. Na www.vlaky.sk zial len Košice, Piešťany, Spišská Nová Ves a Žilina.

Len taka zaujimavost z MHD Praha v IDOSe:
Ak napr. DP niekedy zmeni vypravovanie elektriciek na linku v priebehu tyzdna a niektore zatahujuce spoje idu v dosledku zmeny do inej vozovne, IDOS vypluje CP v takejto podobe (napriklad): pon-str, stv-pia, sob, ned. Dalsi tyzden to uz bude pon-pia, sob, ned.
Skusal som kadejako, ale nedozvedel som sa, co sa mohlo zmenit. Maximalne ak daky vikend, posuny o minutocky kvoli BP. Az od 30.6. budu upravy aby sa ponuka prisposobila klesajucemu dopytu.
mohol by sa do novej súťaže prihlásiť Connex, keďže v SAD Blava nepodpísal zmluvu...
CSAD Ostrava - peniaze ani nebude mat. Je to s nimi biedne, takze mozme povedat ze nova sutaz je ista aj v BB.
Strata spolocnosti v roku 2000 bola 50m, 2001 56m, za rok 2002 mam len priebezne cisla a vyzera to na nulu (ak sa da tym priebeznym cislam verit - ale ja neverim:) ).
K zmenam zatial neviem nic.

Zoficialnieva sa to, co sme cakali. CSAD Ostrava nema peniaze a po zruseni bude nova sutaz. Pri SAD BA, TN a LC je nova sutaz ista. Zilina uz finisuje.
Teraz je vhodna chvila na rokovanie o ucasti mesta v MHD. S akciovkou BBDS sa mesto asi lepsie dohodne a tiez je iny pomer majetku MHD BB a byvaleho zavodu MHD (v roku 1996 mal byt vklad mesta 46 mil z 268).
vďaka za informáciu... Zasa budeme mať robotu s CP
😞
lidi cafte,nemam moc casu,ale na IMHD som si ho nasiel 🙂.Menili sa BUSy v BB,najma 26 atd.
Este k linke 90 a redukciam.

Linka 90 je specificka tym ze primarne sluzi na spojenie Sasovej a Zvolenskej cesty. Je teda rychlou alternativou k cestovaniu s prestupom za 9,80 + 5,30. Taka 91 je darmo expres, ked nema kde predbehnut 25ku.

Redukcie su potrebne, kedze len za posledny rok klesli osoby asi o 5%. Druha vec je, ci bude CP postaveny tak aby neboli hluche miesta. Nech nechodia busy vo dvojiciach - jeden plny, druhy poloprazdny, cize v priemere sa nik netlaci 🙂.
Konkretne nic neviem, ale drasticke zmeny by som neocakaval. Vsak v septembri uvidime.
Danny, nahodil si dost tem, takze sa k nim mozno este vratim.

ad1 a mozno by bola nuda, ale cudovali sa asi mnohi, dalsi zas vedeli no myslelí si ze o 16tej skoncia. Nasli sa taki co sa odviezli na konecnu a potom nevedeli ako dalej 🙂

Ikarusy - neviem ci sa podari vyradit vsetky. Jazdi ich asi 10. Nieco sa nahradi, nieco usetri na CP, ale neni dost kratkych aby ich nahradili. Uz je nacase uvazovat ci nezachovat historicak, napr. 9992. Nahradnych dielov je dost. Za Karosu sa moze vyclenit servisny 5681.

Chybajuce zadne cisla je zial tolerovana prax. Tabule sa kradli, otacali, alebo vodic zabudol 🙂. Aj tak sa dost navymienaju. Preto nikoho netankuje ze 3. transparent nefunguje. Pockaj az vyradia Ikarusy, na zvysne Karosy mozno daju EMtesty, az budu fungovat na novych vozoch.

Neni v BB stale len jedna kruhova krizovatka?
Caute pani! Nova svetelna krizovatka na Kukucinovej! 🙂
1.Ked bola ta obchadzka ponad centrum kvoli likvidacii pletiva ponad Rudlovsku cestu- tak aj ja som cestoval doobeda cez Komenskeho. Len mi je luto, ze som nezazil to zdesenie, ked cestujuci zistili, ze vodicovi (?) hrablo a vybral sa inakade ako mal ist. Skoda, ze som nemal cas nastupit o zastavku skor-to by som si schuti vychutnal 🙂
2.Tomu mudremu panovi z Emtestu: ako Sasovcan mam moznost cestovat 2 novymi dlhymi Karosami, kde je Emtest a hlasenie zastavok: v SPZ konciacej 16- kou- sice pekne v buse ukazuje cas aj nasledujucu zastavku, no nic akusticky nehlasi. (Zeby teta z Lumenu mala dovolenku? :))) A naopak v SPZ konciacej 15-kou naopak ukazuje len cas, no nic o zastavkach nepise, zato hlasi akusticky zastavky. (p.s. vsetkym: viete, ze zastavky mozno pre hlasenie aj manualne, nielen rucne ovladat? – mam znameho vodica a raz to tak robil).
A o paneloch co nesvitia, zvacsa 3. panel, skoda stracat rec.
O malych novych Karosach s Emtestom sa nevyjadrujem, lebo nimi necestujem.
3.Ako kazdy rok, ako cela Bystrica, sa tesim o mesiac na zmeneny (nie vzdy zmysluplne) redukovany letny grafikon. A co vy? 🙂
4.A od dalsieho vodica mam opat info, ze MHD chce stare Ikarusy do konca roka vyradit! Tak im drzme palce, ved uz hrdzaveju aj zrenovovane.
5. Uz by mohli konecne zrusit priplacanier za linku 90, ved napr. od Slovenky do Sasovej ide rovnako ako 91-tka a za tu nic viac nechcu.
6.Uz asi cca 2 roky sa aktivne uvazuje o zriadeni svetelnej krizovatky pod starym Priorom: Kukucinova- Nam. Slobody vs. Ul. Cs. armady a v tomto roku ju uz maju aj realne postavit (to v suvislosti s debatou o svetelnych krizovatkach).
A este mala poznamka: krizovatku Slovenka vs. mestsky park by vyriesil kruhovy objazd- tak ako mi to este pred par rokmi povedal instruktor v autoskole, ked som si robil vodicak. 🙂

7. A na zaver by som rozprudil debatu o oznacovani liniek MHD tabulami s cislami- v autobusoch, ktore nemaju svetelne displaye (a tych je stale dost), takmer nikdy nie je cislo linky vzadu, pri Ikarusoch je stastie ak su 2 tabule namiesto naprojektovanych 4! Tak sa vam moze stat ako mne, ze utekam odzadu na autobus a az pri prednych dverach zistim, ze zbytocne.Co si o tom myslia ostatni spolubesednici? 🙂
Kompetentni, ak to citate, konecne sa zobudte, ved kusok drevotriesky na cislo stoji par korun!
nfc: takže tomu mám rozumieť tak, že z bezpečnostných dôvodov to zahlási zastávku "Úsvit" ešte pred (predchádzajúcou) zastávkou "Štadlerovo nábrežie"? 🙂
Reakcia na: Petik #1014:
ano Kapitulska je kriticka, dalej je to lepsie, ale niekedy sa neda na krizovatku Kapitulska ani vojst, takze ruzove to nie je.
Pri zmenach na semaforoch treba zvazit, ci by si nebranili auta smerujuce rovno Uhlisko - Kapitulska. Odbocenie je v pohode, vsade su 2 pruhy.
Mozno sa bude do BB lietat uz toto leto!
1. vnutorny transparent by mal fungovať korektne po prehratí programu v busoch.
2. GPS funguje 100%, problémy môžu byť v uzatvorených budovách /železobetónové konštrukcie atď./.
Presnosť určenia polohy je cca 20m. Tá nepresnosť je tam zámerne z bezp. dôvodov.
Re #1016 Majkl:
Kami, nfc: ja mám na túto vec taký názor, že vnútorný transparent (hlásenie zastávok) musí fungovať na 100%. Nie je prípustné, aby čo i len jednu zastávku hlásil zle (lebo potom neinformuje ale dezinformuje). Toto treba vyriešiť, a ak to systém GPS na 100% nedokáže, tak treba zvoliť iný (neviem, aká je presnosť zamerania polohy zo satelitu, ale podľa mňa meranie vzdialenosti prejdenej vozidlom je jednoznačne presnejšie - najmä preto, že údaje GPS sú skreslené napr. pri zlom počasí, alebo pod stromami...)
Kami: Ten BB plyňák už nejakú dobu jazdí (viac ako rok), ale údajne sú s ním dosť veľké problémy - furt sa kazí...

Petik: Prístavný most v BA sa už donončuje - v rámci stavby diaľnice na Einsteinovej ul (Prístavný most - Incheba).
Reakcia na: Kami #1013:

Mozno sa pletiem, ale kriticka je asi hlavne krizovatka s Kapitulskou.
Snad by pomohla zmena cyklu krizovatky tak, aby obidve vedlajsie cesty mali zelenu naraz, cim by sa trochu skratila cervena na hlavnej.
Reakcia na: Petik #1012:
neviem, ci by to bolo rychlejsie. Ak by si siel 80-90 km/h a je jedno ci na Zvolen, alebo Ruzomberok, ten tranzit by proste mesto obisiel. Lebo bude to este horsie. Zatial sa auta hybu, len pomaly, ale za chvilu to bude este horsie. A vsetky busy budu stat spolu s autami.
Reakcia na: Kami #1011:

Na ten ENTER tam ale nie je miesto:(
Autobusovy pruh - no obavam sa, ze by sposobil skor problemy a rozsiril zacpy do sirokeho okolia - viz Praha po vyznaceni BUS pruhu na magistrale. Vsak na tej I/66 sa to posuva dost rychlo.
Inak pocul som ze tranzit je len 10% premavky na I/66. A som zvedavy, kto by sa trepal na dlhy "velky severny obchvat" cez kopce. Po nabrezi by to asi bolo rychlejsie aj so zacpami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.