Reakcia na: Kami #1011:
Na ten ENTER tam ale nie je miesto:(
Autobusovy pruh - no obavam sa, ze by sposobil skor problemy a rozsiril zacpy do sirokeho okolia - viz Praha po vyznaceni BUS pruhu na magistrale. Vsak na tej I/66 sa to posuva dost rychlo.
Inak pocul som ze tranzit je len 10% premavky na I/66. A som zvedavy, kto by sa trepal na dlhy "velky severny obchvat" cez kopce. Po nabrezi by to asi bolo rychlejsie aj so zacpami.
by vyrazne pomohol Striebornemu namestiu. Tu je vsak dalsi problem - nabrezie. V minimalistickom variante by pomohol ten EXIT/ENTER na Hustaku z jedneho smeru a zaroven dobudovanie maleho severneho obchvatu. Ale presmerovat cestu I/66 mozno az riadnym obchvatom - bud v trase huntikov ako je planovany (zcasti koliduje s malym obchvatom) alebo popod Urpin ako niektori stale snivaju.
Petik
Podla mna je tam miesta dost, ale treba zobrat kus parku.
Mozno by tiez pomohlo postavit na Hustaku EXIT z dialnice v smere od Ruzomberka (povedla trafostanice). Spolu s dokoncenim toho obchvatu by to IMHO aspon jednosmerne vyrazne odlahcilo dopravu v okoli Strieborneho namestia.
Ale to uz budu asi lacnejsie tie semafory