Teba som doteraz bral vážne, ale tiež tuším nevieš čítať. Nikde v tom príspevku nepíšem že nemusíš jazdiť keď máš licenciu. Vieš mi prosím odcitovať v ktorej vete si to našiel?
Práve naopak, opakovane som v rámci tejto diskusie písal o tom že BBSK môže SAD ZV pokutovať za to že neplní prevádzkovú povinnosť, v prípade dlhšieho trvania stavu mu potom môže aj odňať licenciu. Prvý krát v #54553, potom v #54557 (posledný odstavec),
810zssk nikde nenapísal, že licenciu máš právo nenapĺňať. A o to isté sa opiera Lunter (nech je, aký je) - máme iks precedensov, kedy na základe svojvoľne neodjazdených spojov zo schváleného cestovného poriadku pristúpil správny orgán (odbor dopravy) k začatiu konania o odňatí licencie, ako mu to ukladajú predpisy. Prečo by mal byť SADZV výnimkou a s CP bez akejkoľvek schválenej zmeny ich svojvoľne môcť neplniť? Mali uvedenú poznámku, že spoje premávajú len v čase platnosti zmluvy? Nemali. Takže súčasné nejazdenie spojov nemá z pohľadu CP (a teda vydaných licencií na linky) žiadny právny základ.
A k tomu čo pľuješ po mne, skúsim to ešte raz a podrobne vysvetliť (aj keď 810zssk sa o to tiež snažil, za čo mu ďakujem, ale možno to na druhý raz lepšie zaberie).
Podmienkou pre vykonávanie PAD je (okrem nárokov na dopravcu samotného) licencia a schválené náležitosti z nej vyplývajúce - CP, cenník. Až keď chcem jazdiť vo verejnom záujme, vtedy potrebujem nejakú zmluvu. Keď tú zmluvu nemám, tak jazdím na komerčné riziko, alebo inak povedané, na vlastnú päsť.
Ak by bola diskusia v rovine, že ponúknutím na podpis neplatného dodatku boli uvedení do omylu a plnili v dobrej viere, potom áno, súhlasím, že má zmysel nárokovať si peniaze od kraja. Lenže práve Kvorka napísal "dopravca jazdil podľa licencie, teda mu treba zaplatiť", a to je, ako som vyššie uviedol, absolútny nezmysel, preto som sa toho chytil.
Kraj k situácii a otázkam ohľadom verejnej dopravy zriadil telefonické linky, na ktoré sa môžu obyvatelia obrátiť už počas víkendu. K dispozícii budú od 7:00 do 19:00 na telefónnych číslach:
To už je vrchol: ujo žiada súd, aby zakročil proti SadZV.... Ten súd, čo povedal predbežne že je dodatok neplatný má prikázať dopravcovi jazdiť? Vrchol schizofrénie. A ešte keď vidí súd tu žalobu na 1,2 mil€ tak asi mu ozaj prikáže jazdiť grátis jednoducho neschopnosť, kraj keď vstúpil do týchto vôd,mal mať riešenie. A nie len mleť politicky na Kotlebu. Obce si teraz objednajú busy a budú žalovať kraj za náhradu škody pre nesplnenie zabezpečenia dopravnej obslužnosti. Nádhera, to bude šou!
sad zv si mala urcit rentabilne spoje , na ktorych by ako podnikatel zarobila , a potom bbsk si mal objednat spoje do obcii aby zabezpecila dopravnu obsluznost , presun ludi do prace a podobne ,
Inak starý ujo ledva mele, dve na tri, a potom (ako prekvapujúco) slovo odovzdal Ondrejovi, lebo sám ani nepozná pojem dodatok.... A to nariadenie podľa správneho poriadku? Tu ma 810zssk parádny názor na tú povinnosť jazdiť, sa popukame spolu:
tak zda sa ze karosa 7xx znova ozije , ak to pojde takto dalej tak v bbsk sa objavia opet 20-30 rocne busy , inych dopravcou , prajem sad zv to ,co spravila sad bb , vytlacila z trhu velkych hracov a teraz ked uz ju nema kto nahradit tak doji bbsk ako dojnu kravu , . bbsk nech si spravy vlastny dopravny podnik , alebo nech sa da priestor sukromnikom s tym ze budu presne podmienky karty u platne u vsetkych .... dotovany km , zakladna obsluznost , a tie nevyuzite busy sad zv si postupne kupia ked ze im uz budu na h.... nech sa sad zv pakuje z nasho kraja , !!!
Ty tiež si ako mlynček na mak? Kde kvorka hovorí že licencia je dôvod platiť? Hovorí ak ho pozorne čítam, ze nejazdil dopravca na vlastnú päsť ako niektorí tu prispievajuci tvrdia.
Tak rokovanie dnes bolo, trvalo medzi 90 a 120 minút, a riešenie žiadne. Ujo tvrdí, že na rokovanie pozýval SADku viackrát, ale nikdy nemali záujem. A premiér ho "prekvapujúco" nepodržal ...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter