Reakcia na: PIT #54562:
ale to všetko je chyba VUC a spôsobu ako k PAL roky pristupuje. Ja nie som zástanca SAD ZV (moje príspevky tomu v histórii svedčia viac než dosť) ale tento populizmus Luntera hraničí už so všetkým.Alebo ok, nech dopravca skončí, ale VUC mu isto nebude chcieť zaplatiť za busy, ktoré nie sú odpísané a ktoré kúpil podľa zmluvy (v znení do 31.12.2018) - a to je pre oboch dopravcov dosť riadna paleta - tuším niekoľko mega.
Inak ak je neplatný dodatok SAD ZV, potom asi ani Rybníček v TN nekoná podľa zákona, keď SAD TN predĺžil z rovnakých dôvodov na MHD o 5 rokov, rovnako MHD MT pre SAD ZA atď. A to sa mi veriť nechce.
PS: kraj nemá doručený rozsudok, to akože na tom pojednávaní mal zapchaté uši? Veď dôvody odzneli. Či krátka pamäť uja Luntera? Toto je riadny alibizmus.
Ani ja keby som uzavrel s Vuckou zmluvu a oni by ju napádali, že je neplatná a neplatili by mi, by som sa na to vyssssrstil a ešte by som žiadal ušlý zisk za dobu jej platnosti.
kvorka
Nepleťme sem vzťah Inprop a SADZV, do toho nevidíme. Ale je zrejmé, že rétorika Luntera v tomto prípade sa otáča proti nemu. Dopravca jazdil, takže nárok má. Bez akýchkoľvek pochýb. Len je dôležité, či jazdil za "zmluvnú" cenu alebo za komerčnú (ak zmluva nie je).
K tomu stolu: ja by som si nesadol, Lunter totiž systematicky ide len za jedným a zabúda, že podpisu pna Kotlebu predchádzalo uznesenie zastupiteľstva BBSK: mňa by zaujímalo, či teraz Lunter na tieto kroky má súhlas zastupiteľstva.