Reply on: kvorka #54560:
K tomu a) - ak je dodatok neplatný, a teda de facto na to obdobie nemal SADZV s nikým zmluvu na pokrytie strát z dopravy vo verejnom záujme, čo by ho malo oprávňovať od kohokoľvek žiadať plnenie za to, že sa rozhodol miesto zmeny CP naďalej v ňom na vlastnú päsť pokračovať? Veď mu nikto nebránil, podať si žiadosť o zmenu CP alebo cenníka...Lebo mať v ruke iba licenciu na linku PAL a rovno kričať, že ma to automaticky oprávňuje byť platený krajom, zaváňa postupom insitného súkromníka tak okolo roku 2004.
Ani ja keby som uzavrel s Vuckou zmluvu a oni by ju napádali, že je neplatná a neplatili by mi, by som sa na to vyssssrstil a ešte by som žiadal ušlý zisk za dobu jej platnosti.
kvorka
Nepleťme sem vzťah Inprop a SADZV, do toho nevidíme. Ale je zrejmé, že rétorika Luntera v tomto prípade sa otáča proti nemu. Dopravca jazdil, takže nárok má. Bez akýchkoľvek pochýb. Len je dôležité, či jazdil za "zmluvnú" cenu alebo za komerčnú (ak zmluva nie je).
K tomu stolu: ja by som si nesadol, Lunter totiž systematicky ide len za jedným a zabúda, že podpisu pna Kotlebu predchádzalo uznesenie zastupiteľstva BBSK: mňa by zaujímalo, či teraz Lunter na tieto kroky má súhlas zastupiteľstva.