Reply on: kvorka #54560:
K tomu a) - ak je dodatok neplatný, a teda de facto na to obdobie nemal SADZV s nikým zmluvu na pokrytie strát z dopravy vo verejnom záujme, čo by ho malo oprávňovať od kohokoľvek žiadať plnenie za to, že sa rozhodol miesto zmeny CP naďalej v ňom na vlastnú päsť pokračovať? Veď mu nikto nebránil, podať si žiadosť o zmenu CP alebo cenníka...Lebo mať v ruke iba licenciu na linku PAL a rovno kričať, že ma to automaticky oprávňuje byť platený krajom, zaváňa postupom insitného súkromníka tak okolo roku 2004.
Ani ja keby som uzavrel s Vuckou zmluvu a oni by ju napádali, že je neplatná a neplatili by mi, by som sa na to vyssssrstil a ešte by som žiadal ušlý zisk za dobu jej platnosti.
PIT
Neviem presne, čo sa má rozumieť pod komerčnou cenou - vtedy zrazu PHL, plat vodiča, či cena súčiastky a pod. stojí zrazu viac, či zisk sa namiesto 3 % + inflácia vynásobí balkánskym koeficientom?
A že Inprop tvrdil, že má s dopravcom zmluvu a ten mu napriek tomu údaje nepredložil, o tom už netreba veľmi meditovať - to bolo zverejnené stanovisko Inpropu a údaje cestujúci vo vyhľadávači nemali, nezobrazovali sa ani na autobusovej stanici, ale výpalné za služby na AS pokračovalo v pohode ďalej. Inak SAD ZV zábavne potichu 15.12.2019 zvýšila ceny za používanie staníc BR, ZH, ZV a VK niekde aj na dvojnásobok... https://www.sadzv.sk/files/subory/Cennik_za_uzivanie_AS_151219.pdf