Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Radex #4716:

Mal ho vylúčiť z prepravy, lebo nie je na pláži. Bol som v zahraničí a vodič požiadal upoteného do pol pása vyzlečeného mladíka, aby opustil vozidlo.
Radex pravo nepokracovat v ceste nemal.Pravo upozornit dotycneho na to,ze vzbudzuje verejne pohorsenie tym,ze sa obnazuje mal.
Reakcia na: Radex #4716:
Joj, vonku mraz a ty tu 35°C spominas! Keby to aspon nejaka slecna bola, ale chalan! ? ?
Radex: vdaka 🙂

S tym trickom je to na hrane, mozno az za hranicou opravneni vodica. Je topless vaznym obtazovanim cestujucich?

Pri kociku je to vaznejsie. Nastup a vystup s kocikom treba hlasit vodicovi. Paci sa mi bratislavsky system. Pred nastupenim vodic kocika 😃 kyvne vodicovi MHD. Pri vystupe sa zvoni 2x.
Lebo teraz vodic skutocne nevie ci ide aj kocik.
Zdravim vsetky a hlavne tvorcov .
Tato stranka je dost dobra , zaujimava ,dobry typ od kamarata .
Ja mam osobne dost negativne skusenosti s MHD BB .
Autobus oznaceny z predu inak ako z boku ,este ze sofer viedel rozpravat .. , zatvaranie vystupujucich matiek s kocikom do dveri , ..veru je o com rozpravat .

15 rocny chalan, ktory pomohol mamicke s kocikom vystupit
vonku ked bolo 35 C ,ktoreho v zapati sofer pochvalil
tak ze vypol motor a odmieto ist dalej kym si neoblecie tricko
...ludia v buse len zasli . Mal na to vobec pravo ?



☺ ☺
Kami na rely by sa hodil skor Ikarus 006AG, ale bolo by pavlinate sledovat aj Karosu ako by si poradila v uzkych zakrutach 😃
Reakcia na: andrew #4712:
tipujem, ze asi najviac ten odstaveny Ikarus 435 ?
Reakcia na: Majkl #4637:
+Co konkrétne máš proti LM? uznávam, že nanjnovšie vozidlo na našej MHD je B732 1658 kúpená z Prahy a druhé najnovšie B741 z Plzne, ale na prímestskej doprave máme 9 C934 E a na diaľkových linkách v podstate jazdia y 90 percent nové typy (737 a novšie). Rábu máme iba jednu 735 zálohu. Na Orave ich zostalo tiež len zopár. A SAD LM je jediný podnik, kde má študent na ISIC VŠETKY vnútroštátne linky vrátane MHD za polovicu! Kedy sa na niečo také zmôže niekto ďalší?
Karosa WRC: chystas homologizaciu? Mal by to byt LIAZ ML 637.
Caute patram po jednej veci.Ake motory pouzivaju tie starsie klbaky ako 033BM?
Reakcia na: Kami #4708:
Poznal som minimálne seba:-P. Ide o to, že keby sa vodiči dokopali k tomu, že tie prestávky MUSIA dodržiavať (ak ju nedodrží a bude mať potom nehodu, tak sa bude veľmi čudovať, ako mu dobrý právnik opilca, s ktorým sa zrazí čiste jeho zavinením, dokážew našiť minimálne spoluvinu), tak bude SAD BBDS MHD BB DONÚTENÁ s tým niečo spraviť.
Reakcia na: Vševedko #4704:
poznas niekoho co by tie prestavky dodrziaval? Jasne ze meskanie ide na ukor prestavky beznej, aj bezpecnostnej. V extremnych pripadoch moze meskat aj z BP.
Diskusáry odporúčam slovenskú hru DISPEČÉR , velmi som sa nanej pobavil ked som parkoval tie stare karosy a pritom má iba pár MB. Stiahnete ju na http://www.plnehry.sk/hra.asp?id=1650 ?
Dalšia perlička. Na Slovensku ostáva vymeniť ešte a teraz držte 400 000 starých evidenčných čísiel.
Musím tiež poznamenať, že linka č.25 odchod 09:12 zo Severnej smer nemocnica máva každý den meškanie od 5 do 10 minut a pritom vozidlo je naplnené tak na 70%.
V súvislosti s touto diskusiou na napadlo,či dopravca vôbec vykonáva chronometráže?Pokiaľ totiž vodič nezvláda pravidelnú jazdnú dobu,musí aj napriek tomu dodržať minimálnu výmeru pracovných a bezpečnostných prestávok,pričom dodržiavaním tohoto by sa meškania mali kumulovať a to by dopravcu malo donútiť k prehodnoteniu systemu odbavovania cestujúcich-spočítal by si totiž,že sa mu viac vyplatí zaviesť normálny systém s nástupom všetkými dverami ako pridávať na každú linku vozidlo kvôli zabezpečeniu rovnakého intervalu pri predĺžených jazdných dobách...
Reakcia na: Kami #4702:
aj 840 to hlasia
Reakcia na: PIT #4700:
chcel by som vidiet vlak ktory to hlasi. 🙂 Okrem IC a 425/840 samozrejme.

Myslel som teraz pohananie cestujucich aby sa rovnomerne natlacili aj dozadu. Aby nebol predok napratany a zadok prazdny.
Reakcia na: Danny #4692:
etš som zabudol na skutočnosť, že dopravca nesmie prepravovať cestujúcich v rozpore s tarifou (§ 8 ods. 1 písm. b) zákona o cestnej doprave) a teda vodič nemôže otvoriť všetky dvere, aby nastúpili cestujúci, ktorí potom nezaplatia - všetko to vychádza z maximálnej nevhodnosti nástupu len prednými dverami (čo je úplne jasné napriek tomu, že to tu trpíme už viac ako 10,5 roka) a neposkytnutia dostatočnej prepravnej kapacity na príslušnom spoji.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.