Papyr: priznávam, že som už možno trochu deformovaný, ale ak tak, len čisto bystrickou realitou. Tvrdím, že 8 z 10 Tvojich bodov je reálnych tak o 10 rokov (alebo najskôr po nových komunálnych voľbách). Králik sa možno odfarí do prezidentskej kancelárie, a bude pokoj! (Inak jeho kandidatúra ma dosť dobre pobavila - na Slovensku už pomaly platí, že čím neschopnejší človek, tým vyššie sa hrabe - a aj sa tam dostane). To isté platí aj o Prokopovičovi. Aj tá cukráreň čo mal v stropkove už skrachovala...
Keď už hovoríme o ministroch dopravy, ja osobne si nespomínam na ani jedného KOMPETENTNÉHO - Rezeš, Jasovský, Palacka, Mikloš (poverený), a nakoniec to najväčšie eso - Pro*****ovič... Chybou je asi to, že dopravní odborníci sa do politiky nehrnú.
Keď už hovoríme o ministroch dopravy, ja osobne si nespomínam na ani jedného KOMPETENTNÉHO - Rezeš, Jasovský, Palacka, Mikloš (poverený), a nakoniec to najväčšie eso - Pro*****ovič... Chybou je asi to, že dopravní odborníci sa do politiky nehrnú.
PIT
Chcem len pripomenúť, že táto myšlienka existuje už veľmi dávno (pričom v územnom pláne sa počíta dokonca s dvojkoľajnou elektrifikovanou traťou i keď v súčasnosti sa druhá koľaj s veľkou pravdepodobnosťou budovať nebude) a asi od roku 1995 je na túto stavbu položený aj základný kameň na 1. nástupište vo Zvolene os. st.
Už by bol na takýto skutok aj najvyšší čas, čo dúfam po realizácie konečne privedie aj Železničnú spoločnosť, a. s. k zavedeniu priamych vlakov v úsekoch Bratislava/Nové Zámky - Banská Bystrica bez potreby zhruba 20 min. zdržania v dôsledku prestupov a prípojov... Však je absurdné, aby sa cestujúci z BB dostal vlakom v smere ZV ďalej ako do Zvolena len 2 vlakmi za celý deň (Ex 530 a R 810 BA hl. st.).