Reakcia na: ľubica #1992:
Túto petíciu by bolo vhodné výrazne rozšíriť na všetkých cestujúcich, nielen obyvateľov Podlavíc, či BB ako celku, ale aj tých, ktorí sem dochádzajú za prácou a štúdiom a pod.
Je potrebné konečne organizovaným spôsobom vyjadriť už 10 rokov sa stupňujúci odpor ľudí k stavu verejnej dopravy v meste, ktorá sa doterajšími krokmi už dávno dostala do katastrofálneho stavu(dokumentoval by to hlavne vývoj počtu cestujúcich od roku 1992 po súčasnosť). A to nielen samotnej BBDS, ale samozrejme aj na vytvorenie tlaku na MsZ, MsÚ, ktorí z oblastí týkajúcich dopravy nezvládajú žiadnu (ani rozvoj cestnej siete, ani údržbu komunikácií, ani riadenie organizácie dopravy na cestách, ani neustále sa zvyšujúci trend IAD, ani podpora MHD, ani získavanie podpory pre rozvoj železničnej dopravy,... dalo by sa pokračovať ešte dlho...).

zlepsit informovanost cestujucich - pritomnost platnych a citatelnych CP na vsetkych zastavkach, webova prezentacia (mozno by po dohode stacilo IMHD
Petik
PID trochu poznam:), kazdy den ho vyuzivam:)
Co sa tyka integrovania liniek v BB.
Suhlasim s niektorymi autobusovymi linkami (Kraliky, Kordiky, Riecka, Prsany, letisko).
Pri integrovani vo vacsom by som mal trochu strach,
aby sa straty z primestkej dopravy nepreniesli do MHD a tym aby sa neodrazili na urovni MHD.
Pokial by sme isli do Zvolena, bolo by asi nevyhnutne zaintegrovat aj zvolensku MHD.
Ono to nevyzera zle, ale co by to ludom prinieslo? Obavam sa, ze pri sucasnom tarifnom systeme nic. Zakladna vyhoda integrovaneho systemu je podla mna v tom, ze sa mozem zadarmo vozit hocicim co pride na zastavku a nepotrebujem spekulovat, kam sa az odveziem MHD, aby som mimo mesto cestoval lacnejsie. Ale ak tie listky predava vodic a elektricenky neexistuju, tak potom rozdiel medzi MHD a "obycajnou" linkou prakticky neexistuje uz dnes.
Co by sa v sucasnosti mohlo spravit je zavedenie cipovych kariet aj na primestkych linkach (plus zachovanie zlacneneho prestupu na MHD alebo naopak). Plus mozno pridanie par zastavok v meste. To by sa uz blizilo integracii, ale zostali by samostatne systemy s jasnymi trzbami aj nakladmi.
Integrovanie vlakov by myslim nemalo velky prinos vzhladom na nevyuzitelnost zeleznice pre vnutromestsku prepravu a vyssie uvedene problemy BBystrice.
Inak prisiel som na to, ako technicky zabezpecit zlacneny prestup aj pre obycajnych smrtelnikov ako ja, co nevlastnia cipovu kartu. Treba namontovat do tych obrovskych aparatov na vydavanie listkov citacku ciarovych kodov (ta nemoze stat viac nez 2000Sk). Na listku by to vytlacilo ciarovy kod s zakodovanym udajom o platnosti listka. Takto by bolo doveryhodne skontrolovane, ci je listok este platny (resp. ci je este narok na zlavu).
To som zvedavy na tu elektrifikaciu BB-ZV. Osobne by mi ale vacsiu radost spravilo, keby to elektrifikovali az po Martin. Do tych kopcov by elektrina nebola odveci.