PIT: kazdy z nas suhlasi, ze trolejbusy v Sasovej by mnohe vyriesili. Odporucam dnesny update.
ad IDS: prvy predpoklad je u autobusov splneny - technicke a ekonomicke prepojenie (2 prevadzky jedneho podniku).
Hronsek, Molca aj Harmanec su vyborne priklady, ze sa to da.
Prsiansky starosta by rad predlzil L32. Videl si CP linky na Prsany? Viacere spoje koncia pri Vege.
Horsie je to so Zvolenom. Vlak nemoze konkurovat autobusu s intervalom 15 min. No to je vec VUC.
ad IDS: prvy predpoklad je u autobusov splneny - technicke a ekonomicke prepojenie (2 prevadzky jedneho podniku).
Hronsek, Molca aj Harmanec su vyborne priklady, ze sa to da.
Prsiansky starosta by rad predlzil L32. Videl si CP linky na Prsany? Viacere spoje koncia pri Vege.
Horsie je to so Zvolenom. Vlak nemoze konkurovat autobusu s intervalom 15 min. No to je vec VUC.
Vladimír
Najefektívnejšie využívanie vozidiel... Hmmmm... Stále si myslím, že radšej interval polhodinový aj za cenu dvojminútového prestoja ako interval 28 minút. To, že BBDS rieši prestávky vyplývajúce zo ZP lokálnym predĺžením intervalu z 30 na 40 min. je spôsob riešenia problému podľa BBDS. Uisťujem Ťa, že naši prešovskí vodiči tiež čerpú prestávky, ale CP je spracovaný tak, že vo väčšine prípadov cestujúci - laik nemá šancu zistiť, kedy tá prestávka je, pretože nemá žiaden vplyv na CP.