Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Danny: podla vsetkeho ten spoj ide cez Podlavice takze neviem ako to stihne 22:58 na Strieborne. A neviem ci po prekroceni 23:00 este na zastavke nerata uz nocnu tarifu. Napis ked ten spoj vyuzijes. Podla chrono spoja 2:20Po by tam mal byt az 23:01. Nocaky su riadna lietacka aj mimo vikendu.
Z 90tky stoja na Sasovskej vsetky spoje, ci len 7:30c (50 na zastavke)?
Reakcia na: Kami #1458:
Ospravedlnujem sa, no Kami mas pravdu- ta nocna L 10 sa nezmenila- teda sa da stale chodit za stare ceny-asi. To ma zmylila len www.sadbb.sk! To aby si kazdu vec clovek overoval!!! Aj tak si nie som na 100% isty ci predsa to neposunuli (ale o 2 min.). Na zastavke na Striebornom je totiz napisane 22:58 (takto predtym odchadzal z Komenskeho)
Danny: mas dobre oko 🙂 . Okrem sasovskych sa mierne zmenilo este par liniek. Ta 10 ma zachovany odchod 22.40 z Kremnicky, len uz ide cez Podlavice. Ale mimo vikendu mozno stihne na Strieborne pred 23.00. Ale to ti je asi na ...
Toto ma na BBDS štve, že zmenia cesťáky, kedy sa im zachce. Je to nefér voči cestujúcemu... Veď cez prázdniny mali dosť času, aby pripravili kvalitné CP od 1.9.
Pocital som si priemerny vek, pricom starsim vozom som priradil jednotny. Vyslo mi cez 8 rokov. Vacsina ma 6 a menej, takze uz januari budu sice o rok starsie, ale priemer klesne o pol roka. Po zapocitani GO to vychadza cca 3 roky!
Reakcia na: Danny #1449:
ad 1 - takze uz tam stoji aj 90 ? Na sadbb.sk je to trocha matuce.
Reakcia na: Danny #1449:
Pisanie po sklach v Katowiciach mozem potvrdit. Robilo mi to riadne problemy, ked som chcel fotit pocas jazdy elektrickami trat zo zadneho okna. Ale inak Katowice odporucam ako elektrickovy raj, na prejdenie vsetkych trati vsak treba niekolko dni - snad tak tyzden 🙂 Ale to uz patri do inej diskusie...
Reakcia na: iminko #1452:
stat sa moze vselico. Vynechany spoj by sa mal dat overit na dispecingu 048/414 27 02 (vsetky cisla byvaju v kniznom CP).
Zdravim Vas.
Rad by som sa tu postazoval na MHD. Neviem ci je vo zvyku aby vynechaval spoj a nechal cakat cestujucich na dalsi spoj.
Vcera t.j. 14.10.2003 mal ist autobus č. 22 z Dumbierskej MŠ 21,39. Isiel som odprevadit priatelku na zastavku.Boli sme tam 21,35 v predstihu, kedze zvyknu chodit aj skor. Zial autobus vobec nesiel a cakalisme na dalsi autobus, ktory isiel az 21,57. Takze sme cakali na tej zime 20 minut.
od 6.10. 🙂 vid oficialna stranka MHD a vlastne pozorovania
Danny: a to sú, prosím ťa, zmeny odkedy? Od 14.10.?
Caute pani! Mnou zachytene zmeny:
Pozor nove!
1.) Linka 90 stoji uz aj na Sasovskej ceste (smer z mesta),
2.) zmena 3 spojov na linke 24 vecer: (vsetko zo zastavky Karpatska, smer do mesta):
18:48x, 19:15x,44x ( =zmena o –3, -2 a –1minutu)
3.) linka 51: 2 zmeny rano (smer zo Sasovej) 6:50x, 8:03xNS (=zmena o –5 a –2 min.)
4.) linka 10 (od Komenskeho smerom do Sasovej) 23:05 (zmena +7min.) Sviniari! Uz sa tak plati ako za nocny a doteraz s kartou to bolo za beznu dennu cenu 😞

5.) A este mala zaujimavost nakoniec. V lete som bol v polskych Katowiciach a nahodou (priamo som MHD necestoval) som si vsimol jednu (asi) vo velkych mestach beznu vec: vo skoro vsetkych autobusoch, elektrickach... boli doskriabane skla (ale riadne brutalne! )- asi to robia „tiezcestujuci“ klucami. No bolo to riadne skarede- slusny grc. Tak aspon jedna z mala vyhod, ze Bystrica je mala a nepochytala zatial taketo shit maniere 🙂
Petik: v sedle sa 34 neda zrusit, treba obsluhu Mestskeho parku. Ak je ten diesel plnohodnotny, dala by sa prevadzkovat riadna 34. Na Hustaku by som spravil jednu stopu od zastavky pod most kedze na Stadlerovom nabrezi v smere na stanicu nestoji. Len v spicke by som tie vozy dal na inu linku a na 34 nechal bezne vozy.

Papyr: kupime? Ja mam k dispozicii 10 000 Sk 😉.
Reakcia na: Petik #1446:
Ide skor o to, ze 24Tr bude mat zavadzaciu cenu 8 mil. Kc. Nepokryva cele naklady, takze casom sa zvysi. Ak chcete 24Tr, nemozno vahat.
Ked uz bola rec o tych trolejbusoch, napadla ma takato vec.
Mohli by sa kupit povedzme 2 trolejbusy 24Tr (hoci tie Agory neznasam).
Na www.skoda.cz sa pise, ze to ma "přídavný pohonný agregát z trakčních baterií (možná je i alternativa dieselová, oba alternativní pohony jsou využitelné v místech, kde například kvůli historickým budovám není možné instalovat trakční vedení, nebo při výpadku proudu)".
Tieto trolejbusy by som vyuzil na novu linku (povedzme 4), ktora by bola doplnkom v linke 34 a premavala by po trase linky 1, ale od Nemocnice by pokracovali do Podlavic na diesel. Linka by premavala len cez vikend (uplna nahrada L34) a v sedle pracovnych dni. V spicke by mohli jazdit napr. na L1.
Z celej tejto operacie by vznikla uspora na nafte (nahrada busov v useku Nadrazie-Nemocnica), elektrina by bola zadarmo (jazdilo by sa len v case nizsieho odberu).
Pocital som nasledovne: Uspora km: 13, pocet obratov: 15 v "a", 9 v "x"; uspora nafty 30 l/100km, 20 Kc/l. Celkova rocna uspora mi vychadza 300,000 Kc, pri zivotnosti 10 rokov je uspora 3 miliony Kc (netusim kolko stoji nafta na Slovensku, preto vypocet v Kc - sorry).

Ta uspora sice nie je prilis signifikantna, ale nebolo by to pekne vidiet v Podlaviciach trolejbus?
A bolo by to vyuzitelne aj pri nejakych mensich vylukach. Co si o tom myslite?
Kami: Dušan má aj fotky z Burgasu - to by ťa tiež mohlo zaujímať (možno časom budú tiež na transport.imhd.sk) 🙂
Tr3mp: a ja som sa cudoval preco mi volant trasie pri 120tke 🙂
Ale preco T815 neda ani ubohych 360 km/h? 😉 😃

O Varne som ani ja nic nenasiel, ale teraz by som si vedel pomoct.

www.troley-bg.ru - cast stranky je aj po anglicky, len asi nie popisy miest. Ak citas azbuku tak to najdes.
A casom na transport.imhd.sk. Fotky najdes tiez na mojej stranke.

este raz: trolley-bg.by.ru/gradove/varna/main.htm
je tam zakladna informacia (neviem ako to je napisane), fotogaleria, mapa (karta), zoznam trolejbusov (spisk na vsicky ...), fotky depa (snimki ot depoto). Momentalne funguju 3 linky (88 na stvrt Asparuchovo), dalsia sa obnovi tento rok.
Papyr: ja som naopak na Ikarus zatazeny az prilis. Milujem vsetko od Ik260 az po 417... 🙂
Reakcia na: Kami #1439:
Ako vravel jeden typek na zeleznici - "Tatra 148 je dobra, len mi pri stostyridsiatke (rozumej rychlosti) trasie volant..." 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.