Ešte pred 2 rokmi som si myslel, že BBDS má výborný potenciál na to, aby v BB bola najlepšia MHD na Slovensku (aspoň porovnateľná s Prešovom), ale už ma to prešlo.
Ale zistil som, že BBDS-ke chýbajú stratégia a vízia do budúcnosti, rozvojové programy a aj chuť čokoľvek zlepšovať. Úspechom pre nich je udržanie doterajšieho stavu, prípadne mierneho poklesu (tržieb, prepravených osôb).
Ale zistil som, že BBDS-ke chýbajú stratégia a vízia do budúcnosti, rozvojové programy a aj chuť čokoľvek zlepšovať. Úspechom pre nich je udržanie doterajšieho stavu, prípadne mierneho poklesu (tržieb, prepravených osôb).
PIT
Chcem len pripomenúť, že táto myšlienka existuje už veľmi dávno (pričom v územnom pláne sa počíta dokonca s dvojkoľajnou elektrifikovanou traťou i keď v súčasnosti sa druhá koľaj s veľkou pravdepodobnosťou budovať nebude) a asi od roku 1995 je na túto stavbu položený aj základný kameň na 1. nástupište vo Zvolene os. st.
Už by bol na takýto skutok aj najvyšší čas, čo dúfam po realizácie konečne privedie aj Železničnú spoločnosť, a. s. k zavedeniu priamych vlakov v úsekoch Bratislava/Nové Zámky - Banská Bystrica bez potreby zhruba 20 min. zdržania v dôsledku prestupov a prípojov... Však je absurdné, aby sa cestujúci z BB dostal vlakom v smere ZV ďalej ako do Zvolena len 2 vlakmi za celý deň (Ex 530 a R 810 BA hl. st.).