Skutočnosť, že sa v roku 2005 predpokladá začatie elektrifikácie trate ZV-BB vrátane zabezpečovacích zariadení a ďalších projektov s podporou kohéznych fondov EÚ 400 mil EUR, som našiel v dvoch článkoch v časopise o doprave a telekomunikáciách Tempo z októbra 2003. Boli to rozhovory s ministrom DPaT a riaditeľom ŽSR.
Chcem len pripomenúť, že táto myšlienka existuje už veľmi dávno (pričom v územnom pláne sa počíta dokonca s dvojkoľajnou elektrifikovanou traťou i keď v súčasnosti sa druhá koľaj s veľkou pravdepodobnosťou budovať nebude) a asi od roku 1995 je na túto stavbu položený aj základný kameň na 1. nástupište vo Zvolene os. st.
Už by bol na takýto skutok aj najvyšší čas, čo dúfam po realizácie konečne privedie aj Železničnú spoločnosť, a. s. k zavedeniu priamych vlakov v úsekoch Bratislava/Nové Zámky - Banská Bystrica bez potreby zhruba 20 min. zdržania v dôsledku prestupov a prípojov... Však je absurdné, aby sa cestujúci z BB dostal vlakom v smere ZV ďalej ako do Zvolena len 2 vlakmi za celý deň (Ex 530 a R 810 BA hl. st.).
Chcem len pripomenúť, že táto myšlienka existuje už veľmi dávno (pričom v územnom pláne sa počíta dokonca s dvojkoľajnou elektrifikovanou traťou i keď v súčasnosti sa druhá koľaj s veľkou pravdepodobnosťou budovať nebude) a asi od roku 1995 je na túto stavbu položený aj základný kameň na 1. nástupište vo Zvolene os. st.
Už by bol na takýto skutok aj najvyšší čas, čo dúfam po realizácie konečne privedie aj Železničnú spoločnosť, a. s. k zavedeniu priamych vlakov v úsekoch Bratislava/Nové Zámky - Banská Bystrica bez potreby zhruba 20 min. zdržania v dôsledku prestupov a prípojov... Však je absurdné, aby sa cestujúci z BB dostal vlakom v smere ZV ďalej ako do Zvolena len 2 vlakmi za celý deň (Ex 530 a R 810 BA hl. st.).

zlepsit informovanost cestujucich - pritomnost platnych a citatelnych CP na vsetkych zastavkach, webova prezentacia (mozno by po dohode stacilo IMHD
PIT
Túto petíciu by bolo vhodné výrazne rozšíriť na všetkých cestujúcich, nielen obyvateľov Podlavíc, či BB ako celku, ale aj tých, ktorí sem dochádzajú za prácou a štúdiom a pod.
Je potrebné konečne organizovaným spôsobom vyjadriť už 10 rokov sa stupňujúci odpor ľudí k stavu verejnej dopravy v meste, ktorá sa doterajšími krokmi už dávno dostala do katastrofálneho stavu(dokumentoval by to hlavne vývoj počtu cestujúcich od roku 1992 po súčasnosť). A to nielen samotnej BBDS, ale samozrejme aj na vytvorenie tlaku na MsZ, MsÚ, ktorí z oblastí týkajúcich dopravy nezvládajú žiadnu (ani rozvoj cestnej siete, ani údržbu komunikácií, ani riadenie organizácie dopravy na cestách, ani neustále sa zvyšujúci trend IAD, ani podpora MHD, ani získavanie podpory pre rozvoj železničnej dopravy,... dalo by sa pokračovať ešte dlho...).