rada by som pripomenula, že zmeny trasy do Podlavíc asi pripravoval človek, ktorý žije na Ukrajine a nedošlo mu, že odrezal od centra niekoľko tisíc obyvteľov, ktorí dochádzajú do práce a do škôl do centra mesta. Na Uhlisku, kde má spoj 34 východziu stanicu sa akutár muchy obracajú. Za vysoké cestovné si zaslúžime aspoň sa dostať tam, kam potrebujeme. Možno Ukrajincovi ďalšie poznatky ozrejmí pripravovaná petícia obyvateľov Podlavíc...

zlepsit informovanost cestujucich - pritomnost platnych a citatelnych CP na vsetkych zastavkach, webova prezentacia (mozno by po dohode stacilo IMHD
Petik
PID trochu poznam:), kazdy den ho vyuzivam:)
Co sa tyka integrovania liniek v BB.
Suhlasim s niektorymi autobusovymi linkami (Kraliky, Kordiky, Riecka, Prsany, letisko).
Pri integrovani vo vacsom by som mal trochu strach,
aby sa straty z primestkej dopravy nepreniesli do MHD a tym aby sa neodrazili na urovni MHD.
Pokial by sme isli do Zvolena, bolo by asi nevyhnutne zaintegrovat aj zvolensku MHD.
Ono to nevyzera zle, ale co by to ludom prinieslo? Obavam sa, ze pri sucasnom tarifnom systeme nic. Zakladna vyhoda integrovaneho systemu je podla mna v tom, ze sa mozem zadarmo vozit hocicim co pride na zastavku a nepotrebujem spekulovat, kam sa az odveziem MHD, aby som mimo mesto cestoval lacnejsie. Ale ak tie listky predava vodic a elektricenky neexistuju, tak potom rozdiel medzi MHD a "obycajnou" linkou prakticky neexistuje uz dnes.
Co by sa v sucasnosti mohlo spravit je zavedenie cipovych kariet aj na primestkych linkach (plus zachovanie zlacneneho prestupu na MHD alebo naopak). Plus mozno pridanie par zastavok v meste. To by sa uz blizilo integracii, ale zostali by samostatne systemy s jasnymi trzbami aj nakladmi.
Integrovanie vlakov by myslim nemalo velky prinos vzhladom na nevyuzitelnost zeleznice pre vnutromestsku prepravu a vyssie uvedene problemy BBystrice.
Inak prisiel som na to, ako technicky zabezpecit zlacneny prestup aj pre obycajnych smrtelnikov ako ja, co nevlastnia cipovu kartu. Treba namontovat do tych obrovskych aparatov na vydavanie listkov citacku ciarovych kodov (ta nemoze stat viac nez 2000Sk). Na listku by to vytlacilo ciarovy kod s zakodovanym udajom o platnosti listka. Takto by bolo doveryhodne skontrolovane, ci je listok este platny (resp. ci je este narok na zlavu).
To som zvedavy na tu elektrifikaciu BB-ZV. Osobne by mi ale vacsiu radost spravilo, keby to elektrifikovali az po Martin. Do tych kopcov by elektrina nebola odveci.