PIT: kazdy z nas suhlasi, ze trolejbusy v Sasovej by mnohe vyriesili. Odporucam dnesny update.
ad IDS: prvy predpoklad je u autobusov splneny - technicke a ekonomicke prepojenie (2 prevadzky jedneho podniku).
Hronsek, Molca aj Harmanec su vyborne priklady, ze sa to da.
Prsiansky starosta by rad predlzil L32. Videl si CP linky na Prsany? Viacere spoje koncia pri Vege.
Horsie je to so Zvolenom. Vlak nemoze konkurovat autobusu s intervalom 15 min. No to je vec VUC.
ad IDS: prvy predpoklad je u autobusov splneny - technicke a ekonomicke prepojenie (2 prevadzky jedneho podniku).
Hronsek, Molca aj Harmanec su vyborne priklady, ze sa to da.
Prsiansky starosta by rad predlzil L32. Videl si CP linky na Prsany? Viacere spoje koncia pri Vege.
Horsie je to so Zvolenom. Vlak nemoze konkurovat autobusu s intervalom 15 min. No to je vec VUC.
Kami
Vo vypocte mi slo o to, ze v realnych podmienkach BB sa neda dosiahnut uspora jednoduchym nastupovanim vsetkymi dverami.
Delitelny interval (zaklad 60) ma velky vyznam v slabsich casoch. Umoznuje lahsiu orientaciu cestujucich. Interval 24, 26, ci dokonca 28 min. je dobry akurat na pomylenie.
V spicke je rychlost obehu dolezitejsia, ale v sedle je dosah na kapacitu nizsi ako prinos z lepsej orientacie. Aj to je sposob ako prilakat ludi.
Petik: suhlasim.