Papyr: mne je ľúto inej legendy - jedného z najväčších výrobcov autobusov a trolejbusov na svete - Ikarusu.
a technologiu Skoda Ostrov.
Tak vraj pan riaditel planuje sluzobku do Plzne a Ostrova.



.
Papyr
2) TrM by sa este nejaku dobu mohli uzivit, neexistuje (okrem Ruska) adekvatna alternativa - proste vysokopodlazne trolejbusy nevyraba nikto. Povsimnite si vsak konstrukcie typu 14/15Tr - podlaha je napriklad nizsie, ako Karosa 9XX, ktora sa to snazi dohnat tymi nemoznymi vanickami. Takze 14/15Tr je, aj ked zo Skodovackych trolejbusov mozno najskaredsi, predsa vsak nadcasovy trolejbus. (Aj Madari - Szeged - ho strasne chcu, dokonca aj ojazdene.)
3) 14 a 15Tr sa uz dnes vyrabaju v zamori pre Dayton a San Francisco, pravda, vzhladovo prisposobene pre USA. Takze len tak trolejbusy Skoda nezaniknu.
4) Ako najmenej perspektivne sa mi javi pokracovanie vyroby 21/22Tr, co je skoda, nielen Skoda. Ceske mesta, ktore tieto typy ako jedine odoberaju, asi tu vyrobu neudrzia.