ten príspevok dole je jasné že venovaný Sedemstovke
a keď si už pri tých starých črepoch radu 700 povedz mi akým zázrakom ich prepísali na slovenské značky a dostali STK???
Ak je podľa teba táto MHD, ktorá už hádam ani horšia nemôže byť dobrá a ešte k tomu s dobrou stratégiou tak sa zobuď. Áno je dobrá ale iba pre vedenie sad balkán. Pre ľudí vôbec nie a najväčšia je preto lebo majú ľudí na VUC. A ja osobne už neporovnávam DPMBB s sad bálkán, lebo už to riadi tá istá banda. MHD je o systéme nie len o autobusoch a tlačenia si peňazí do vlastných vreciek a ešte osočovať ľudí, že si ju nevážia. Si zober nočné spoje akou trápnou argumentáciou zrušili. Polhodinové intervaly liniek ani nehovorím, ako na dedine.
A ešte niečo sa ťa spýtam keď, hlavný majster v dielni si nemôže zobrať ani dovolenku lebo vkuse dáku vraždu treba lepiť dohromady alebo keď blesk buchne do autobusu ktorému všetky kontrolky blikajú vrátane ABS, ktoré môže hocikedy zablokovať brzdy a oni to pustia do prevádzky a vozia v tom ľudí sú normálny?
A tom som povedal len 2 veci o ktorých viem že sa diali. A keby som mal menovať všetky mínusy tejto MHD tak mi nestačí ani A0
nejdem sa tu baviť o "stratégii" a ani "retardácii", ale o tomto:
a) SAD ZV sa zaviazal zakúpiť pre potreby MHD BB istý počet vozidiel, čo NESPLNIL, hoci to bolo zmluvne dojednané
b) zákon o cestnej doprave jasne hovorí o povinnostiach dopravcu, ktoré si SAD ZV osvojil v podmienkach BB až o 2 (slovom dva) roky, v MHD ZV a ZH tak nie je dodnes - čo je opäť len vizitka podniku s ISO-m ?
c) či si niekto prenajíma alebo neprenajíma, nie je podstatné. Či sa dotiahli busy z CZ alebo od DPM, je mi jedno tiež. Nič to však nemení na fakte, že SAD ZV nedodržal zmluvu o výkone vo verejnom záujme, porušoval (a aj porušuje) zákon o cestnej doprave (spôsoby a formy je možno nájsť na tomto fóre nielen v písanej ale i obrázkovej podobe).
d) čisto jasne, bez vulgarizmov, populizmu, na základe zákona možno jasne konštatovať, že SAD ZV sklamal. ?
Ak je podla teba SAD ZV retardovaný podnik, tak potom prečo je elitou, a najväčším podnikom BBSK ?.. Asi má aj nejakú tú stratégiu! Si myslíš že prečo nakúpil Second-Hand 700vky?.. Bolo to dočasné riešenie, aby nemuseli prenajímať vozy od DPMBB.. Chvílu vydržali so 700vkami, a teraz, ak odrátame tie štyri hradecké B741, tu jazdia len 900vky a nové Citelisy! To je stratégia.. Si myslíš že niekto retardovaný by mal stratégiu?.. Retardovaný je ten všade vychvalovaný DPMBB, ktorý na MHD a totiež kĺbové linky nasaďuje sóla, tj. SARDINKÁRNE, pričom v kĺbákoch sa vozia zaprdené rite školákov.
Keď niečo má človek spraviť tak to má robiť poriadne a duplom veci, ktoré číta veľa ľudí je to proste hanba. A to to je len kvapka v mori prečo je pre mňa sad balkán retardovaný podnik.
Už opravili, ale aj tak tam vidím ešte niečo:
Banská Bystrica, žel.st.
Banská Bystrica,Štádlerovo nábr. (správne Štadlerovo nábr.)
Banská Bystrica,Strieborné nám.
Staré Hory,kaplnka
Turecká,dolná časť parkoviska
Banská Bystrica,AS
Banská Bystrica,H.Vjanského (správne H. Vajanského)
Banská Bystrica,Strieborné nám.
Staré Hory, kaplnka
Turecká,Boboty
Režijných výhod sa nezastávam (asi nevieš ani čítať), keď hovorím o ich zdanení daňou z ceny obvyklej a o tom, čo naša firma poskytuje zamestnancom, guwno vieš a ešte do toho premúdrelo kafreš, interurbánny Chrobák Truhlík.
Čím ako dokazujem, že nič neviem? To, že je FIPka nezdanená nemení nič na fakte, že poskytovaním tejto výhody prichádzajú železnice o tržby. Keď sa režijných výhod tak zastávaš, prečo poskytuješ svojim zamestnancom len kilometrickú banku? Asi by to vyšlo RT príliš draho, lenže aj štátne železnice to výjde draho (lebo aj to, že prepravujem ľudí zadarmo, mi zvýši náklady a ak aj nie, minimálne tým prídem o určité tržby), im to však zaplatí štát, resp. cestujúci. Príde mi "trochu" nespravodlivé, keď vidím v Rakúsku, ako si nejaký manažér zaplatil za cestu v 1. triede cca 100 Euro a snaží sa sústrediť na prácu na notebooku a vedľa neho sedí 4-členná česká rodinka, ktorá sa vezie na FIPku, huláka tam na pol vlaku, decká sa tam voľačím ohadzujú, občas ho trafia a v kupé je až do vyčistenia cítiť zápach ich mäsových konzierv.
Re #41254 expresbb: Ukáž mi, kde presne som napísal, že som striktne proti režijkám? Neukážeš mi to, lebo som to nenapísal! Napíšem svoj názor na túto tému ešte raz, a to najjasnejšie ako viem: som za to, aby mali režijky len zamestnanci dopravných spoločností (nie ich rodinní príslušníci) a som za to, aby platili len na území štátu, v ktorom pracujú. Dajme tomu by som ešte súhlasil s tým, aby mohli ísť do okolitých štátov za polovičné cestovné a aby mali ich rodinní príslušníci polovičné cestovné v štáte, kde bývajú. A určite nezávidím, že nemôžem mať režijku, pretože ju môžem mať, stačí mi zamestnať sa u modrých gúm. Zahraničné železnice (niektoré) sa snažia o obmedzenie FIPiek, teraz to chce tuším Francúzsko zrušiť (a už aj teraz neplatia všade).
Len čo som sa na to pozrel, tak hneď 4-5 chýb:
Bystrica, žel.st.Banská (prehodené slová)
Bansá Bystrica,Štádlerovo nábr. |(v názve zastávky až 2 preklepy)
Banská Bystrica,H.Vjanského
Baská Bystrica,Strieborné nám.
Staré Hory, kalnka
Skoro v každom riadku chyba, tak to je už na zamyslenie
? Pri všetkej úcte k slovenskému jazyku dúfam, že podobné nedostatky sa nebudú viac opakovať (predsalen keď niečo dávam na internet, tak si to aspoň po sebe prečítam).
Tak tak
Re #41241 S499.1023: Nuž, to je už na zamestnávateľovi, ako sa dohodne. Či to zaplatia zamestnanci, alebo zamestnávateľ. Určite sa to nemá platiť z verejných zdrojov.
Re #41243 BB-Schuhu: Poprosím rezervovať jeden výtlačok na kúpu. Ak by som mohol potom poprosiť, aj s venovaním od autorov
Re #41247 Majo: Podľa toho, ako si striktne proti reži, asi skryto závidíš, že aj ty ju nemôžeš mať. Ja by som fip-ku neprirovnával k novému autu. Aj keby si ju využil na maximum, tak to nebude za dva roky na nové auto. Dovolím si tvrdiť, že aj keby si sa snažil, tak za tie dva roky by to nebolo ani 1/4 auta. Takže tu nepreháňaj. Nechodí každý železničiar do zahraničia ako na klavír. A aj keby, tak to by malo štvať zahraničné spoločnosti a nie práve teba. Prečo sa nesnažia zahraničné spoločnosti o obmedzenie fip? Asi preto, lebo to považujú za primerané poďakovanie voči svoji zamestnancom.
Čo sa týka tých poznávacích zájazdov ŽSR. Dám trošku prirovnanie. Keď ide škola vlakom napr. do botanickej záhrady, objednáva si mimoriadny vlak? Pochybujem. Len využije služby existujúcich vlakov. Čiže takto isto to funguje aj pri týchto zájazdoch. Maximálne sa zaradí mimoriadny vozeň, ktorého cena sa rozpočíta medzi cestujúcich + ešte dáke poplatky. Čo mi je známe, tak cez leto sa za týmito účelmi zavádzajú vlaky verejné sezónne vlaky. Napr. čo ma momentálne napadá R Jadran (Praha - BA - Split) a podobné vlaky. Na tieto vlaky sa potom pridávajú vozne rady WLAB. Kuk napríklad http://www.ck-kysucatour.sk/ ponúkajú dovolenky vlakom. Tebou spomínané grécko aj s cenami http://www.slovakrail.sk/index.php?id=grecko . A potom ponuka ZSSK k moru. Nie je to síce najlacnejšie, "zadarmo", ale podľa mňa sa to dá prežiť.
Re #41249 S499.1023: Prepáč, že sa ozývam, ale niektoré veci treba uvieť na pravú mieru. Snažím sa ich uviesť tak, ako sú mi známe. Ak tresnem dáku sprostosť, tak ma prosím ťa oprav. Ďakujem
Re #41252 S499.1023: Neviem či som dobre pochopil, ale na lístku vydanom pri platení režijky mám napísané: "Hotovost (vratane DPH)" Tak neviem či na to treba ešte dáku inú daň.
Re #41253 Petik: Ako si napísal, je to dosť komplikované a na dlhú diskusiu. Niektoré veci mi pripadajú ako keby som sa chcel škrabať na chrbte pomedzi nohy. Prepáčte, že tak sprosto, ale nič lepšie ma nenapadlo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023