Reply on: Znechuteny #1855:
ad 1: zeby L20 bola nejaka slava ...ad 4: teraz je moznost si to stiahnut a vytlacit. Ja som doteraz vzdy knizne CP dostal kupit, tak neviem.
Re #1836 PIT: uz v roku 1960 mala bystrica relativne hustu siet zastavok a najvyssiu hybnost obyvatelstva z porovnatelnych miest CSR.
Posledny dobry rok bol 1992. K trzbam cez 40 mil. Sk dodal stat dotacie 35 mil. Sk. Zaroven este fungovala systematicka obnova vozoveho parku (pre mesto to znamelo po 2 rokoch nakup 3 x B741). Rok 1994 uz bol kriticky. Pri dvojnasobnych nakladoch klesla dotacia na 15 mil. Sk. Museli sa prijat opatrenia. Nastupovanie prednymi dverami prinieslo v prepocte na cely rok navyse 16 mil. Sk.
Za primatora Miku bola uprimna snaha pomoct mestu, teda aj MHD. Kupili sa nejake TAMy, z obojsmernila trat cez Sidlisko. Aj trate na Tulsku a Internatnu financovalo mesto.
Zrusenie subeznych spojov s trolejbusmi malo za ciel usetrit a tiez zarobit na prestupoch. To bolo aj oficialne deklarovane predstavitelmi SAD.
Prosperujuci primator mal velke oci a hlboke vrecko, ale vznikla MHD BB a.s., s nou prisli dotacie pre mesto na MHD. Zlepsil sa vozovy park, stabilizovalo hospodarenie MHD.
Pomaly, ale iste vykony klesaju ...
Co prinesie buducnost ???
.
Kami
Vedenie MHD skutocne necestuje. Ale cestuju zamestnanci. Posledne vecerne a prve ranne spoje su prespekulovane. Vzajomne na seba nadvazuju a ked treba, tak sa cakaju. Ibaze zamestnanci maju MHD zadarmo.
Vladimir: EMtest ponuka viacero exportov. To co je tam teraz je "knizna" podoba. Podla mojich skusenosti je vernejsia a spolahlivejsia ako tzv. html. Trocha ma matie linka 10. Ten spoj 22:40 je stale rovnako, kym na zastavke je povodna verzia, t.j. bez zachadzky cez Podlavice.
ad 34: vidim 2 pozitivne veci, 2 menej pozitivne.
Vikend siel na 30 minut a su tam vlozene 2 posilove spoje po Fakultu. Spicka sla na 10 min, sedlo je 18, cez prazdniny 14/20 min.
ad 30: trasa dobra, len ta frekvencia ... Bud bude mat delenu smenu, alebo (co je pravdepodobnejsie) si Vario naprechadza medzi linkami.