SME: "Predstaviteľ SAD Zvolen zas hovorí o možnom verejnom ohrození, lebo ak by bolo treba Banskú Bystricu a okolie evakuovať (po prípadnom hromadnom nešťastí alebo prírodnej katastrofe), zvolenský dopravca by na to nemal dosť autobusov." - ale to je verejneé ohrozenie čisto z ich strany.
Keď vedeli dať SAD ZV operatívne úplatok pri tom rozhodovaní, tak mali aj operatívne zabezpečiť busy a vodičov. Vrakosa Hrdzavé Mýto im asi 951 a 961 na počkanie nevyrobí, tak si mali priplatiť za urýchlené vybavenie objednávky ?
A keď pozháňali tie ojetiny z celého Slovenska, a evidentne to nestačí, tak mali zháňaťaj z Čiech ?
A od momentu, keď tušili, že od 1.1.2006 budú robiť MHD BB oni, mali veľmi intenzívne zháňať všetkých vodičov s "C" a robiť im za pár dní "D". (aj keď je to myslím takto krátko nemožné)
A okolo vianoc mali posťahovať všetkých vodičov z dovoleniek, hromadne ich nahnať do BB, a robiť "poznávacie zájazdy" (školenia) o bystrických linkách MHD, aby teraz nechaozzili.
Keď niektorí cestujú zadarmo (že nemajú im vydať z veľkých bankoviek), prečo iní musia platiť? Kde je spravodlivosť? Cestujúci: NEPLAŤTE, prípr. si zamente drobné za päťstovku, či tisícku, aby aj vás pustil vodič zadarmo, keď už nemá vydať
Ja sa nemôžem prihlásiť do príp. konkurzu na riaditeľa DPB a. s., lebo nemám potrebnú kvalifikáciu (školy a diplomy). Ako sa mohla SAD ZV prihlásiť do konkurzu na MHD BB, keď nemá dosť vozov (a to ani s tými mestskými 35)
Označníky nech si BBDS kľudn všetky odmontuváva, veď je to ich majetok a oni ich už nepotrebujú. Aj ja, keď sa odsťahujem z bytu, zoberiem si všetky moje veci het. Alebo nech tie označníky veľmi draho predajú SAD ZV ?
U nás v BA MHD sú predpisy, že "vodič môže zastaviť a otvoriť dvere za účelom nástupu a výstupu cestujúcich IBA na zastávke MHD, pričomastávkou sa rozumie miesto zreteľne označené označníkom. Tam kde označník nie je cestujúci nesmú nastupovať a vystupovať. (Výnimky sú iba pri poruchách a mimoriadnych udalostiach, vtedy musí vodič osobne zabezpečiť bezpečný výstup...) Poda mňa je iba otázkou času, keď niekto nájde obdobný predpis v BB... ?
Keď vedeli dať SAD ZV operatívne úplatok pri tom rozhodovaní, tak mali aj operatívne zabezpečiť busy a vodičov. Vrakosa Hrdzavé Mýto im asi 951 a 961 na počkanie nevyrobí, tak si mali priplatiť za urýchlené vybavenie objednávky ?
A keď pozháňali tie ojetiny z celého Slovenska, a evidentne to nestačí, tak mali zháňaťaj z Čiech ?
A od momentu, keď tušili, že od 1.1.2006 budú robiť MHD BB oni, mali veľmi intenzívne zháňať všetkých vodičov s "C" a robiť im za pár dní "D". (aj keď je to myslím takto krátko nemožné)
A okolo vianoc mali posťahovať všetkých vodičov z dovoleniek, hromadne ich nahnať do BB, a robiť "poznávacie zájazdy" (školenia) o bystrických linkách MHD, aby teraz nechaozzili.
Keď niektorí cestujú zadarmo (že nemajú im vydať z veľkých bankoviek), prečo iní musia platiť? Kde je spravodlivosť? Cestujúci: NEPLAŤTE, prípr. si zamente drobné za päťstovku, či tisícku, aby aj vás pustil vodič zadarmo, keď už nemá vydať
Ja sa nemôžem prihlásiť do príp. konkurzu na riaditeľa DPB a. s., lebo nemám potrebnú kvalifikáciu (školy a diplomy). Ako sa mohla SAD ZV prihlásiť do konkurzu na MHD BB, keď nemá dosť vozov (a to ani s tými mestskými 35)
Označníky nech si BBDS kľudn všetky odmontuváva, veď je to ich majetok a oni ich už nepotrebujú. Aj ja, keď sa odsťahujem z bytu, zoberiem si všetky moje veci het. Alebo nech tie označníky veľmi draho predajú SAD ZV ?
U nás v BA MHD sú predpisy, že "vodič môže zastaviť a otvoriť dvere za účelom nástupu a výstupu cestujúcich IBA na zastávke MHD, pričomastávkou sa rozumie miesto zreteľne označené označníkom. Tam kde označník nie je cestujúci nesmú nastupovať a vystupovať. (Výnimky sú iba pri poruchách a mimoriadnych udalostiach, vtedy musí vodič osobne zabezpečiť bezpečný výstup...) Poda mňa je iba otázkou času, keď niekto nájde obdobný predpis v BB... ?
?
a potom po 5 min sa pomalicky plazila hore no bolo to na zaplakanie



inca
- SAD BBDS sa zachovala ako male jesitne ukrivdene decko, co moze byt znacne kontraproduktivne. Vyrok Ing. Kornieta ze ma 30 dni na odovzdanie autobusov je sice asi de iure v zmysle zmluvy, ale vzhladom na medializaciu velmi nestastny. Ovela elegantnejsie by bolo - ak uz SAD BBDS chce robit prieky co evidentne chce, keby autobusy odovzdavala tempom 1 kus za den.
- Chapal by som postoj SAD BBDS keby oficialne napadla vysledok "sutaze", vyhlasila ho za zmanipulovany, co vsak neurobila. V danej chvili neriesim "sutaz" ako taku, o tom sa tu uz napisalo dost
- Co skutocne nechapem je postoj mrtveho chrobaka, ktory predvadza Fond narodneho majetku, vlastnik 51% akcii SAD BBDS a.s. Cakal by som, ze terajsi management bude okazalo, na tlacovej konferencii a okamzite odvolany a tu nastupi niekto, kto sa aspon pokusi zachranit co sa este da. Slaboduche vyjadrenia predstavitelov SAD BBDS v TV nic neriesia. Myslim, ze torzo BBDS zacne mat v dohladnom case velmi vazne financne problemy. Januar a februar su z hladiska trzieb v dialkovej a medzinarodnej doprave tradicne mizerne, z hladiska nakladovosti su vsak velmi narocne. Obavam sa, ze verbalne ubezpecenia, ze SAD BBDS zamestna vodicov upratovanim snehu a je schopna im dva mesiace hradit mzdy aj bez toho, ze budu soferovat a ked SAD ZV padne na hubu a primator Kralik sa priplazi po bruchu aby poprosil BBDS ci by neracila zase robit MHD pre mesto su skor z oblasti zboznych priani. Cas jednoznacne pracuje pre SAD ZV.
- Dnes bude v MHD znova chaos, ale mensi ako vcera. Vacsina skol ma stale prazdniny. opakujem sa, ale SAD ZV hra vabank a podpise aj krvou zmluvu s diablom - autobusy budu pomaly pribudat, vodici zo SAD BBDS pomaly ubudat, cezpolni vodici sa naucia kade maju chodit, oznacniky Zvolencani vyrobia, alebo daju vyrobit, tradicne apaticke obyvatelstvo BB odchovane v minulosti sialenymi uletmi Made in BBDS si posomre, ponarieka a neurobi nic.