SME: "Predstaviteľ SAD Zvolen zas hovorí o možnom verejnom ohrození, lebo ak by bolo treba Banskú Bystricu a okolie evakuovať (po prípadnom hromadnom nešťastí alebo prírodnej katastrofe), zvolenský dopravca by na to nemal dosť autobusov." - ale to je verejneé ohrozenie čisto z ich strany.
Keď vedeli dať SAD ZV operatívne úplatok pri tom rozhodovaní, tak mali aj operatívne zabezpečiť busy a vodičov. Vrakosa Hrdzavé Mýto im asi 951 a 961 na počkanie nevyrobí, tak si mali priplatiť za urýchlené vybavenie objednávky ?
A keď pozháňali tie ojetiny z celého Slovenska, a evidentne to nestačí, tak mali zháňaťaj z Čiech ?
A od momentu, keď tušili, že od 1.1.2006 budú robiť MHD BB oni, mali veľmi intenzívne zháňať všetkých vodičov s "C" a robiť im za pár dní "D". (aj keď je to myslím takto krátko nemožné)
A okolo vianoc mali posťahovať všetkých vodičov z dovoleniek, hromadne ich nahnať do BB, a robiť "poznávacie zájazdy" (školenia) o bystrických linkách MHD, aby teraz nechaozzili.
Keď niektorí cestujú zadarmo (že nemajú im vydať z veľkých bankoviek), prečo iní musia platiť? Kde je spravodlivosť? Cestujúci: NEPLAŤTE, prípr. si zamente drobné za päťstovku, či tisícku, aby aj vás pustil vodič zadarmo, keď už nemá vydať
Ja sa nemôžem prihlásiť do príp. konkurzu na riaditeľa DPB a. s., lebo nemám potrebnú kvalifikáciu (školy a diplomy). Ako sa mohla SAD ZV prihlásiť do konkurzu na MHD BB, keď nemá dosť vozov (a to ani s tými mestskými 35)
Označníky nech si BBDS kľudn všetky odmontuváva, veď je to ich majetok a oni ich už nepotrebujú. Aj ja, keď sa odsťahujem z bytu, zoberiem si všetky moje veci het. Alebo nech tie označníky veľmi draho predajú SAD ZV ?
U nás v BA MHD sú predpisy, že "vodič môže zastaviť a otvoriť dvere za účelom nástupu a výstupu cestujúcich IBA na zastávke MHD, pričomastávkou sa rozumie miesto zreteľne označené označníkom. Tam kde označník nie je cestujúci nesmú nastupovať a vystupovať. (Výnimky sú iba pri poruchách a mimoriadnych udalostiach, vtedy musí vodič osobne zabezpečiť bezpečný výstup...) Poda mňa je iba otázkou času, keď niekto nájde obdobný predpis v BB... ?
Keď vedeli dať SAD ZV operatívne úplatok pri tom rozhodovaní, tak mali aj operatívne zabezpečiť busy a vodičov. Vrakosa Hrdzavé Mýto im asi 951 a 961 na počkanie nevyrobí, tak si mali priplatiť za urýchlené vybavenie objednávky ?
A keď pozháňali tie ojetiny z celého Slovenska, a evidentne to nestačí, tak mali zháňaťaj z Čiech ?
A od momentu, keď tušili, že od 1.1.2006 budú robiť MHD BB oni, mali veľmi intenzívne zháňať všetkých vodičov s "C" a robiť im za pár dní "D". (aj keď je to myslím takto krátko nemožné)
A okolo vianoc mali posťahovať všetkých vodičov z dovoleniek, hromadne ich nahnať do BB, a robiť "poznávacie zájazdy" (školenia) o bystrických linkách MHD, aby teraz nechaozzili.
Keď niektorí cestujú zadarmo (že nemajú im vydať z veľkých bankoviek), prečo iní musia platiť? Kde je spravodlivosť? Cestujúci: NEPLAŤTE, prípr. si zamente drobné za päťstovku, či tisícku, aby aj vás pustil vodič zadarmo, keď už nemá vydať
Ja sa nemôžem prihlásiť do príp. konkurzu na riaditeľa DPB a. s., lebo nemám potrebnú kvalifikáciu (školy a diplomy). Ako sa mohla SAD ZV prihlásiť do konkurzu na MHD BB, keď nemá dosť vozov (a to ani s tými mestskými 35)
Označníky nech si BBDS kľudn všetky odmontuváva, veď je to ich majetok a oni ich už nepotrebujú. Aj ja, keď sa odsťahujem z bytu, zoberiem si všetky moje veci het. Alebo nech tie označníky veľmi draho predajú SAD ZV ?
U nás v BA MHD sú predpisy, že "vodič môže zastaviť a otvoriť dvere za účelom nástupu a výstupu cestujúcich IBA na zastávke MHD, pričomastávkou sa rozumie miesto zreteľne označené označníkom. Tam kde označník nie je cestujúci nesmú nastupovať a vystupovať. (Výnimky sú iba pri poruchách a mimoriadnych udalostiach, vtedy musí vodič osobne zabezpečiť bezpečný výstup...) Poda mňa je iba otázkou času, keď niekto nájde obdobný predpis v BB... ?
?
a potom po 5 min sa pomalicky plazila hore no bolo to na zaplakanie
Danny
(hoc som ich napisal vecer, skor sa mi ich pridat nepodarilo):
O situacii v MHD (podla mojich postrehov) informovali:
1. SRo 1 Radio Slovensko, po 06:30 (kde nepravdivo uviedli, ze sa ma cestovat aj dnes zadarmo-moja pozn.: niekde sa tak aj cestovalo-ked otvorili vodici dvere po uplnom narvani busu) Kralik tam hovoril take chu***iny, ze som len oci plestil. To, ze je problem v MHD, ze za to si moze SAD-ka Zvolen, ze oni maju licenciu a oni si to maju zabezpecit. Hlavne, ze mesto podpisalo zmluvu s SAD ZV cca 4 dni pred koncom roka a sracky na hlave ma Kralik, lebo su to mestske autobusy (a mesto ich ma dat SAD ZV, ako sa zaviazalo v zmluve).
2. Radio Rebeca po 18:00 (podrobny prispevok) kde podobne ako v spravach STV upozornili na skutocnost, ze Kralik vraj 30.12. (tym datumom som si nie isty) PODPISAL(!!!) prenajom mestskych busov BBDS do 24.12.2006. Zmluva sa vraj niekde stratila. Svesnikova ako hovorkyna MsU o nej vraj nevie.
3. TV MARKIZA uviedla Luptakov prispevok, po 19:00 (link este nepridany na www.stranke Markizy, adresa Televiznych novin: http://archiv.markiza.sk/?__R%309SPzkxOidPQTg1NC5XTEE5MTYzMQ-A1-v3 ) + uz zmieneny teletext TVM tusim #115
4. TV JOJ- Kovacikova pripravila prispevok o kolapse MHD, kde ked som pocul Snopka, mal som 100 chuti hodit nieco po televizore. Kovacikova: “Banskobystricka SADka sa s odovzdanim autobusov neponahla, novemu prevadzkovatelovi situaciu nechce ulahcit. Pre ludi sa cestovanie stava nocnou morou“. A vyrok mistra Snopka: „ Nasa spolocnost je v pripade potreby okamzite pripravena v plnej miere zabezpecovat MHD“. To je vrchol! Totalny hyenizmus vo vzniknutej situacii! Ze oni su schopni okamzite zabezpecit fungovanie MHD???!!! (Hlavne, ze na mestskych! busoch (rozumej cudzich, viac menej ukradnutych) a hlavne ze uz viaceri vodici poodchadzali do SAD ZV. Ale, ved to urobi sam pan Inženýr :-I ) http://www.joj.sk/tvarchiv/index.html -vybrat 2. prispevok Banska Bystrica).
5. STV Mali slusny prispevok o bodreli v MHD. Tu sa vyjadrovali aj Poloni, aj tusim Korniet, Muron (prednosta MsU) a Novansky (zhavy poslanec, ktory bol sa SAD ZV) –ktory trefne vykrical, ze Kralik podpisal prenajom mestskych busov az do konca r. 2006 (ser ver www.stv.sk je momentalne nefunkcny
6. TA3 http://www.ta3.com/videonews1.php?id=02012006/bb_doprava.ASF
7. Dennik SME, utorok, 3.1. prinasa zas tento clanok s dalsimi novymi info: V Bystrici skolabovala doprava- http://www.sme.sk/c/2531141/V-Bystrici-skolabovala-doprava.html
---------------------------------------------------------------
A.) TESCOBUS (linka 98) prevadzkuje BBDS !!!!!! (videl som 19:20 a 20:20) Hlavne, ze uz nemaju licenciu na MHD... (Bol to bus BB 955 BC) aj s NORMALNOU tabulkou linky 98 (nie ze TESCO, zmluvna doprava, bez cisla linky, kedze uz linky nemozu prevadzkovat).
B.) RE Pan poslanec Toman: Hlavne, ze nas cicikal, ze vsetko bude v pohode. Ze pride novy vietor a podobne veci. No najma by ma zaujimalo, kde sa zrazu podeli jeho ciny: mal plne usta reci, ze 31.12. pojde prevziat busy do BBDS. Jaaaj, asi si ich zbalil do baliaceho papiera a o 3 tyzdne slavnostne odovzda SAD ZV!!!!
C.) RE: Burz- vdaka za info. Mna sameho to napadlo (ze to este nie je novy bus) tesne po pridani prispevku. Ale aj tak diky moc. Zajtra vam tam (samotne mesto ZV) toho asi fakt vela chodit nebude
D.) Podla slov Ing. Polonyho namontuju cestovne poriadky v pondelok. Len skoda, ze neuviedol, ze ktory. Teraz vecer este som ziadny CP nevidel. A zase by som nebol moc nadseny, aby namontovali dake docasne haraburdy, ktore neskor zostanu natrvalo...
BTW Uplne vsetky oznacniky s CP BBDS neodmontovala
E.) Udivuje ma, ze este nikto poriadne nekomentoval cerstvo prednesene plany SAD ZV vo Zvolene (vid Burz ci clanok), ze chcu prerobit dalsie busy v ZV na plyn! Ved to je pozitivna info
Ja sa vsak velmi desim pomyslenia z prave konanych divokych situacii v BB, co zostane z vyhlaseni Ing. Polonyiho, na MsU-o nakupe nizkopodlaznych autobusov a najma ekologickych plynovych autobusov, nehovoriac uz o autobusoch s normou Euro 4., -kedze zacali dako vsetko narychlo hromadne nakupovat (pod tlakom novej situacie). A aj tak budu mat vsetko nakupene do 1.5. 2006-a ako hovoril riaditel SAD ZV Euro 4 sa ma zacat vyrabat az v lete... Cize Euro 4. nebude mat ani 1 bus....
Alebo mi chcu tvrdit, ze to budu hned po dodani premontovavat na plynovy pohon???!!!
F.) Ako to bolo uvadzane, uz sa objavuju v meste nove (pre bystricku MHD) Karosy 951. Ale zarazilo ma, ze preco stale stoja na dvore SAD ZV tie Ikarusy ?! Trebars, z Presova. Ja som zatial videl len staru primestsku klbovu Karosu (linka 24 al. 25)...