Pozerám, že tu prevláda názor, že BBDS úmyselne drží vozy MHD a.s. na dvore len preto, aby sťažila situáciu Zvolenu. Ale nikoho už nenapadne, že aj BBDS má v tých vozoch namontovaný nejaký svoj majetok - transparenty, pokladne, vysielačky apod. a ten sa nedá z nich vymontovať z večera do rána a z 35 vozov naraz...
burz
Vo Zvolene planovane zdrazovanie v MHD sa nakoniec neuskutocnilo, ceny zostali nezmenene. Podla clanku v dnesnych Zvolenskych novinach sa mesto Zvolen a SAD Zvolen dohodli na ramcovej zmluve, ktoru odsuhlasili aj mestski poslanci. Citujem: 'Zmluvou sa mesto Zvolen zaviaze, ze do roku 2010 (dovtedy ma SAD platnu licenciu), pocnuc rokom 2007, doplati SAD-ke jeden a stvrt miliona rocne ako nahradu investicii v roku 2006 s tym, ze sa cestovne nebude zvysovat a SAD Zvolen sa zaviaze prebudovat dalsie autobusy na ekologickejsi a zaroven lacnejsi plynovy pohon.' (Zdroj:Zvolenske noviny, 2.1.2006) Snad sa vo Zvolene nedockame podobnej situacie, ako teraz v BB.
Moj nazor na situaciu v BB: kazdy zo zainteresovanych ma na sucasnom stave svoj podiel viny. Mesto BB za 'spackanu' verejnu sutaz a vsetky veci suvisiace s rozhodovanim, BBDS za dlhodoby nezaujem a znizovanie urovne MHD a SAD Zvolen sa do toho vrhlo az prilis rychlo a naslubovalo toho strasne vela, co hned zo zaciatku nebola sanca vobec splnit (cim sa dufam 'nepopali' a zachova si aspon aku taku slusnu reputaciu). A aj vacsina obcanov mesta a pouzivatelov MHD, ze tu situaciu beru tak, ako je, ponadavaju si a idu jednoducho dalej bez toho, aby sa boli schopni nejako zorganizovat a veci zacat konecne rozumne riesit.