Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: burz #22026:
Zase ale tvrdenia ako dal pan mgr. Polony, ze sa to nemoze vo Zvolene vobec stat su tiez nie na mieste. Take udalsoti je proste zvrat nahod.
Reply on: draxter #22025:
Ako skodoradost som to nemyslel, je to skor fakt, ze kazdemu vozidlu sa moze prihodit nehoda bez ohladu na to, na aky pohon je. A vo Zvolene (co sa takychto nehod tyka) neviem o tom, ze by pocas prevadzky CNG busov od roku 1992 nastal nejaky takyto problem.
Reply on: burz #22024:


zase škodoradosť neuznávam a ani to neprajem niekomu zažiť, čo na tých fotkách...či už T-Busy alebo Plynobusy musia byť najmä bezpečné...

PS: ale radšej sadnet do trolíka ako do busu, kde mi to môže buchnúť pod zadkom ?
Reply on: mirkobb #22023:
Ale ani trolejbusy sa nemaju cim chvalit... http://www.cnds.cz/ul/evd/ulev22_534.htm
mne sa najviac páči pojem p. Polóniového - do dvoch rokov chceme vo Zvolene splynofikovať celú MHD ❗ ?
NO ja mam SAD ZV navrh ked sa im troliki tuna nepacia tak nech si zoberu svoje kufre ,svoje autobusi /tie BB tu musia nechat/ svoje drysti a odkracaju spat na balkan.
A ja a kopa inych banskobystricanov budem stat na zvolenskej ceste a z usmevom na tvari a stastym v srdci ze ich uz neuvidim im budem kyvat co mi budu hnaty stacit. ? ? ?

Najkrasi den pre BB bude ked uvidime zvolencanov padlovat po hlavnej spat a to nadobro.
Reply on: S499.1023 #22016:
Tak toto bola najkrajšia veta akú som v poslednej dobe čítala !!
"Tam by som si ho vychutnal, tam by som ho rozobral na prvočinitele." ? ..som si to živo predstavila.. ?
Nasledujúce vyhlásenie je čisto náhodné, osoby, ktoré sa v ňom spoznajú, iba potvrdzujú, že neexistujú:

"Iba čistý K ? T môže povedať, že si chce upaltniť náhradu škody za to, že by eventuálne mohol vykonať vo verejnom záujme menej km, a teda bude menšia strata. Keďže zmluva o výkone vo verejnom záujme nie je klasicky zmluvou, kde je dohodnutá odmena, ale náhrada straty. Teda podčiarknuté a zrátané:

ak niekto na stratovej MHD odjazdí menej, bude menšia dotácia!!! Lebo bude menšia strata!!!

A niekomu takému by som potom vytkol /včera L22 s odchodom o 22:34 z Kúpeľnej s úplne odtrhnutou gumou na otočnej plošine v kĺbe/ nedostatočný servis, čo by malo za následok vypovedanie zmluvy o nájme tých, teraz už cca 35 rachotín, a potom aj ODŇATIE LICENCIE A ZRUŠENIE ZMLUVY O VÝKONOCH VO VEREJNOM ZÚJME z dôvodu nedostatočného vozového parku. Už nad tým nietko kompetentný rozmýšľal?

Ak vedia niektorí IQdenti povedať také bludy a žvásty, že by im sopel závit okolo krku mal vyrezať, tak je na čase zatiahnuť roletu a HASTA LA VISTA FASCHISTA...
Reply on: Kami #22011:
? ? Cize v sobotu len tak "napoly-slusne" ? aby to nekoncilo nejakou "basou", pri ostrom starte naopak basou zacneme.. ? Slusne! ? Jasnacka, bez "pohonnych hmot" sa nepohneme, tzv. trolejbus s "pomocnym agregatom", premierovo v BB. Prislub plati.. ?
Reply on: S499.1023 #22016:
Nie je o tej konferencií nejaký článok alebo bližšie informácie?
Reply on: wizard112 #22013:
Vo všeobecnosti, súdruha odborníka by som s radosťou privítal v nejakej diskusnej relácii typu "okrúhly stôl". Tam by som si ho vychutnal, tam by som ho rozobral na prvočinitele. Zaujímalo by ma, aká na nich bola reakcia na tom kongrese UITP, či nemuseli utekať nocou?
Reply on: mimi #22009:
Túto perlu tiež musím spomenúť "...mali sme plynulý prechod od trolejbusov k autobusom." No plynulý neviem, lebo situácia sa ako-tak upkojila o mesiac, ale nové autobusy prišli až o niekoľko mesiacov. A podľa mňa ani teraz nie je situácia MHD stabilizovaná, nakoľko mnohé linky majú nedostatočnú prapravnú kapacitu.

SAD ZV sa neustále vyjadruje o trolejbusoch ako ich vlastník. Trolejbusy su drahé, nevýhodné,... Ale to je vec mesta, nie jeho rozhodovať o tom, či sa to oplatí. SAD ZV trolejbusy nebude financovať, tak čo ho to trápi? Jednoducho si musia uvedomiť, že od nich to závisieť nebude. A nepôže im k tomu ani pravidelné vystupovanie v ametérskej RTV.
Ešte k ankete. Dal by som tam aj kombinovanú možnosť nevyhovujúcich trás a nedostatočný interval. Lebo v dnešnej nočnej doprave je problém v oboch.
Reply on: mimi #22009:
Trolejbosová doprava je podľa "odborníkov" na dopravu "...ekologicky a ekonomicky veľmi náročná". Tak ak je trolejbus ekologicky náročný, s týmito ľudmi sa seriózne nedá diskutovať, minimálne na túto tému. Tým zase len podčiarkol neznaloť veci (zvykli sme si...). Čo potom tie ich prímestské vrakosy? Tie sú hotová ekologická katastrofa... Aj elektrina sa musí získať, ale dá sa to aj za pomoci nevyčerpateľných zdrojov, ako veterná, slnečná a vodná energia. Len to zase niekto nechce počuť. Aj tie otázky redaktorky, ktorá, ako vidno, je úplne "nestranná". Keď zabudol povedať, že trolejbusy sú všade na ústupe, rýchla "profesionálna" redaktorka to povedala za neho. Len škoda, že si vyyberá tie mestá, kde sú trolejbusy na ústupe. A zase nezabudol zdôrazniť, že trolejbusy sú všade doplnkový systém. Niet čo dodať... ? ? ?
Reply on: mimi #22009:
Dobre im ide aj matematika, citujem: "...vo vyspelejších krajinách je financovanie hromadnej dopravy o cca 50% viac prostriedkov, tzn. že pokiaľ v Banskej Bystrici máme dotáciu 31 mil. SK, inde by to bolo zhruba 120 milionov..." ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Aby sa nezabudlo, v sobotu je o 17:00 stretko. Napoly (ci na poli?) sa opijeme aby sme oslavili dnesnu radostnu spravu. Zvysok az pred nastartovanym trolejbusom. Vtedy vyuzijeme aj slubenu basu.

?
Reply on: Habibi #22007:
Keby tu bola normálna a vyspelá spoločnosť, tak by sa nikdy nedopustilo, aby sem vôbec SAD ZV prišla a čo je ešte podstatnejšie, nikdy by sa nedopustilo úplne rozbiť mestský dopravný systém, čo sa tu dlhodobo a žiaľ v poslednej dobe už akoby "cielene" deje...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.