nemusí to byť zrovna súkromný sektor, a zrovna nezávislý, ktorý môže prebrať funkciu koordinátora. Stačí, ak má dostatočné právomoci a hlavne ak má jasný cieľ a stratégiu, rovnako zanietených a motivovaných ľudí. Jedným z takýchto príkladov je londýnska Transport for London (TfL), ktorá koordinuje väčšinu druhov dopravy v Londýne a okolí... a to je priamo mestská organizácia (na úrovni samosprávy)...
vieš prečo mesto na to nereaguje? Asi si už konečne uvedomilo, že má na súde žalobu od SAD BB, ktorá ho zažalovala za nezákonné odňatie licencie!!!
A preto hrá len mŕtveho chrobáka. Keď sa tu rozhodne, môže byť všetko ešte komplikovanejšie. Ale to, že nechá drístať jedného K-oko-ta zo Zvolena na trolejbusy, to je sila. CounterSTrike:
všetky zvolenské autobusy sú SRAČKY, všetky, lebo sú zvolenské a lebo som povedal. Má niekto protiargument? Žiadny nie je, lebo ho nepripustím!!! Tak!
to sem síce nepatrí, lebo len prilievam olej do ohňa, ale i tak... však sa to môže dostať ku kompetentným, to je len taká chuťovka ako všetko ostatné, čo v ZVHD nefunguje. Vodic linky cislo 601103/21 (ráno 6 36) nemal rozsvitenú tabuľu s číslom, len klasickú archaistickú...
Toto už presahuje všetky medze, to vieme všetci a dosť dlhú dobu. Ale keď sa hrubo porušilo toľko zákonov, prečo to nikto nerieši? Odporúčal by som, nech vedenie mesta a DPM spraví tlačovku, na ktorej "mierne" poopravia výroky odborníka na dopravu. Pohoršujeme sa tu každý deň nad konaním SAD ZV. Teraz nech aj mesto povie svoj názor, resp. pravdu o trolejbusoch. Veď v jeho záujme je ich spustenie. Dokedy to mieni tolerovať? To im fakt tieto klamstvá, ktoré denno-denne produkuje SAD ZV, nevadia? Už je najvyšší čas zakročiť, lebo ľudí zmanipulujú natoľko, že nakoniec budú trolejbusy, pre všetky tie vymyslené veci okolo nich, odmietať.
Tak Adrianko zase hviezdil na monológovej "tlačovke" na RTV plnej drýstov a prikazovania, čo všetci majú urobiť tak, aby jeho obchodná spoločnosť bola uspokojená. A keď už začal trepať o civilnej ochrane, tak normálnemu človeku rozum zastáva...(keby prišiel napr. do Prahy, tak im tam zruší aj metro, lebo je závislé na dráhe). A to ako ten horšie zmýšľajúci pán dokáže prekrúcať zákon manipulačným spôsobom ako jemu vyhovuje (nie ako zákon hovorí), tak to už je skutočne sila (keby tak rozoberal to, že denne ten zákon porušujú nepretržite od začiatku svojej tragiprevádzky a dehonestácii verejného dopravného systému v BB; súčasne som ho ani raz nepočul rozprávať o tom, ako v rozpore so zákonom BBSK zamietlo vydanie licencií na prímestskú dopravu iným dvom dopravcoma samozrejme, že prospech z toho mal len jeden vybraný dopravca, pričom rozhodnutia po odvolaní MDPaT SR zrušilo pre hrubé porušenie zákona) - a novinári pekne baštia, baštia a zajtra predpokladám týmito klebetami budú kŕmiť ďalej obyčajných ľudí a opäť manipulovať vytvárať štvavú mienku. Keď sa vkradol do systému osobných údajov na ČK vydané BBDS, tak bolo všetko v poriadku a teraz bude ešte o tom papulovať. Inak aby ste vedeli, tak L24 chodí do Rooseveltky a výkony podľa "jeho" zmluvy sú 3,4 mil. km na rok i keď v zmluve má v skutočnosti dohodnuté niečo iné. Je to skrátka strašný klamár,ktorý si skutočne dovoľuje tak, že prekročil skutočne už všetky medze a stará sa dokonca do kompetencií mesta. A keď sa mu podarilo ešte manipulovať mienku tým, že rozprával o tom, že v Brne tvoria trolejbusy 15 % a teda podstatné sú preto autobusy, tak to už je demagógia najväčších rozmerov - akosi zabudol prítomným povedať, že v Brne jazdí okrem 11 trolejbusových liniek s interavalom 5 - 10 min aj 13 električkových s interavalom takisto 5 - 10 min... - to fakt uz končí všetko. To sú obdobné výpočty, ako keď si vymyslel na nábreží 55 tis. vozidiel za deň a správa ciest pri sčítaní dopravy zistí 41 tis. alebo na tzv. severnom obchvate trepe o 43 tis. a správa ciest napočíta 11 tis. alebo počítanie podielu trolejbusov na dopravnom prúde - však nech si spočíta autobusy, si myslí, že mu vyjde nejaký zázrak - ale nech si spočíta, koľko % tvoria v dopravnom prúde tie ich plynové busy vo ZV - to by sme sa len pobavili...
Radšej som to predčasne vypol, lebo mi to výrazne negatívne ovplyvňuje zdravie.
V každom prípade sa pýtam, kedy MsÚ konečne začne podnikať kroky, aby sa akýmkoľvek spôsobom zbavil týchto MANIPULATÍVNYCH A ZAVÁDZAJÚCICH VYDIERAČOV, ktorí verejne zosmiešňujú tak vedenie mesta, nímzriadený DPM (ktorý na rozdiel podnikania SAD ZV má zabezpečovať dopravnú politiku mesta, ktorá s vytváraním ziskov nemá mať nič spoločné, narozdiel od súkromných záujmov SAD ZV), ako aj jeho obyvateľov a skutočne sa hanbím za nás všetkých, že sa tu necháme niekým takým týrať - nech mi niekto povie, že predchádzajúci dopravca mesto vydieral, tak sa mu len zasmejem, že či má všetkých po kope... Prečo sa od tej zmluvy v zmysle čl. IX ods. 4 písm. c) neodstúpilo, keď ju ešte za 1,5 roka vôbec nenaplnili, nehovoriac o tom, že všetci znalí dobre vedia, že ešte aj samotnú dopravnú licenciu dostali len z dôvodu hrubého porušenia zákona o cestnej doprave?! To Vám fakt nikomu nevadí, že Vám rozkazuje takýto "gašparko", ktorý stále netuším, kde našiel tú drzosť, aby riadil život v meste a rozhodoval o verejnom záujme jeho obyvateľov a aj to len v medziach svojich osobných záujmov? Anapokon má stále odvahu mestu nakazovať, že kto má organizovať integrovaný dopravný systém (samozrejme LEN ON), pretože pod IDS sa v jeho ponímaní rozumie, že všetku dopravu jedine SAD ZV - monopol najhrubšieho zrna.
Banská Bystrica, kam si to dospela? Za živa v Bystrici (v pekle) po smrti (zaslúžene) v nebi...
Stretnut sa mozeme, az sa uracim prist do Bystlen Zvostrice. Hovorim, ze musis mat nejaky plan, alebo aspon nejake scenare. Nehovorim o plane na "patrocnicu". Namalovat cisielka mozes, ale Excel neosalis tak ako RTV!
Re #22491 JJ: Ak je to tak ako hovoris, tak je to dobre. Ale ako hovorim, v Prahe o nicom nepocut, a slovenske noviny sledujem na nete dost starostlivo.
Re #22494 JJ: Velmi sa tesim na tvrdu reakciu! To je to, co cakam uz od 21.4. !!! Proti tomu, co predvadza STS a ZVSK sa a "korektnou medialnou politikou" mozes...
Re #22503 Papyr: To na Vas pracuju Bratislavaci!
Re #22508 mirkobb: Minule som cestoval a vedla mna sedel jeden pan a po asi 2 vetach sme zistili, ze mame spolocne zaluby. A tak sme sa dostali k busu Skoda 706 RTO, ktory nedavno kupil a zrekonstruoval. Kupna cena 36,000 Kc, rekonstrukcia 700 tisic. Je to tento: http://www.gfibus.cz/ Ale ci sa ten pan vola Martin Říha si uz skutocne nepamatam.
Re #22516 Habibi: Neviem ci sa Cimrman zaujimal aj o verejne financie. Az taky Cimrmanolog nie som. Ale zlepsim sa. Hned si nejakeho pustim!
Re #22552 2007: Bratislava zase raz ukazala, ze nie je hlavne mesto ale Hlavna Dedina Slovenskej Republiky.
Noooooooo my všetci "veriaci" spolupatričníci veríme, že si ho už dal zachladiť ? inak začína tu byť zábava začína nám tu na stránke pôsobiť "agent" provokater ? , ale nejako nepobadal, že vyššia moc nem spí )))
Mne to ich postavenie ako účastníkov konania tiež nešlo do hlavy, ale keďže ich práva budú vydaním licencie dotknuté, tak nimi sú a musia byť. Radšej nech sú ... ak by neboli a podali správnu žalobu, tak by súd rozhodnutie o licencii zrušil pre nezákonnosť a boli by sme na začiatku ?
Hej uz viem aj ja...zevraj na protest bryndziarov sa nevyhovelo a dalsie bude v piatok....ako je vobec mozne ze sa nachadzaju v tomto konani ako jedna zo zucastnenych stran??? vsak to uz uplne bije do oci ze tu daco nesedi....skoda ze mi sa tomu akurat mozme tak necinne prizerat a diskutovat na nete... ? Kompetentni robi sa s tym nieco?
ale ved preco nie? V civilizovanych statoch sa v okoli velkych miest alebo sumesti vyskytuju tzv.integrovane dopravne systemy, ktore su hierarchicky clenene, jazdia v takte, su na nich platne jednotne doklady a jednotne cislovanie A NAJMA, su dirigovane NEZAVISLYM ODBORNYM RIADIACIM ORGANIZATOROM, nie ziadnym mestskym uradom, ani miestnou castou, ani sotousmi vo vedeni DP, ani pochybnymi osobami z VUC. Lenze SK civilizaciou nie je a preto zo sidliska v Trnave (Bystrici, Presove) cestujeme na sidlisko do Bratislavy (Zvolena, Kosic) na tri listky a nie na jeden, cestovne poriadky si musime vopred opisovat na stanici ci stahovat z netu, lebo nie su pravidelne, a napriek zapcham sme stale autom nasobne rychlejsie v cieli, nez hromadnou dopravou. Co na tom, ze nam integrovane dopravne systemy prudko odporuca EU.
ja na to debilne uvažovanie nadviažem. Najväčším problémom pri mojej ceste TT-BA je trnavská pseudoMHD. Preto keď BA nechce, aby som im to tam zahltil svojim IGK, tak nech BA prispieva na MHD TT a aj vlaky! Veď im to odľahčuje ich cesty!!
PIT
Radšej som to predčasne vypol, lebo mi to výrazne negatívne ovplyvňuje zdravie.
V každom prípade sa pýtam, kedy MsÚ konečne začne podnikať kroky, aby sa akýmkoľvek spôsobom zbavil týchto MANIPULATÍVNYCH A ZAVÁDZAJÚCICH VYDIERAČOV, ktorí verejne zosmiešňujú tak vedenie mesta, nímzriadený DPM (ktorý na rozdiel podnikania SAD ZV má zabezpečovať dopravnú politiku mesta, ktorá s vytváraním ziskov nemá mať nič spoločné, narozdiel od súkromných záujmov SAD ZV), ako aj jeho obyvateľov a skutočne sa hanbím za nás všetkých, že sa tu necháme niekým takým týrať - nech mi niekto povie, že predchádzajúci dopravca mesto vydieral, tak sa mu len zasmejem, že či má všetkých po kope... Prečo sa od tej zmluvy v zmysle čl. IX ods. 4 písm. c) neodstúpilo, keď ju ešte za 1,5 roka vôbec nenaplnili, nehovoriac o tom, že všetci znalí dobre vedia, že ešte aj samotnú dopravnú licenciu dostali len z dôvodu hrubého porušenia zákona o cestnej doprave?! To Vám fakt nikomu nevadí, že Vám rozkazuje takýto "gašparko", ktorý stále netuším, kde našiel tú drzosť, aby riadil život v meste a rozhodoval o verejnom záujme jeho obyvateľov a aj to len v medziach svojich osobných záujmov? Anapokon má stále odvahu mestu nakazovať, že kto má organizovať integrovaný dopravný systém (samozrejme LEN ON), pretože pod IDS sa v jeho ponímaní rozumie, že všetku dopravu jedine SAD ZV - monopol najhrubšieho zrna.
Banská Bystrica, kam si to dospela? Za živa v Bystrici (v pekle) po smrti (zaslúžene) v nebi...