??? na zmluve na tento rok bol nájom za busy bryndziarom cca 30 mil. (cca o jeden menej ako minulý rok)
Dotácia mesta bryndziarom na tento rok cca 30 mil. ???
Chýba mi tu niekde bulharská konštanta?
S druhou castou Tvojho prispevku uplny suhlas, pekne si to vystihol a pomenoval, tvrdim to dlhsie aj ja #22374 , prozti takymto praktikam sa treba razne ohradit! Inak plati, "kto mlci, ten svedci".. ?
Otazku treba adresovat jemu, taktiez hadame, co tym chcel "autor vyjadrit"..? ? Asi to bude mat nejaky hlbsi zmysel, ktoremu rozumie "len on", alebo len chcel akosi pejorativne vyjadrit, kam patri ako "protikus".. ? ?
..Ty si sa musel veľmi udrieť na hlávku však ?? Ja si pamätám vo výraznej miere len zlú kumunikáciu s vodičmi / ak sa ti zdá že to sú tí istí isto snívaš/ CP boli vylepené a dokonca zabezpečené plexisklom, predčastné odchody ani zďaleka nie také čo sa prevádza v súčastnej dobe a skracovanie tras ??? Tak to by ma zaujímalo a ešte mi napíš ako to súvisí s VÚC ?? ?
Máš to pomýlenô zase ! Mesto nedávalo do prenájmu nič za korunu , aby vedenie malo prémie /nedotýkajte sa ani na zem padnutého vedenia/ vyžiadaj si informácie a potom táraj holúbok..mesto naúčtovalo za prenájom autobusov BBDS viac ako 30 mil. Sk . Ty a tebe podobní tu šíria takéto drísty ktorým nerozumejú ? musíš sa veľa učiť, veľa učiť...a až keď sa naučíš tak sa vyjadri ., aby si tým čo tomu rozumejú nebol na smiech !! ?
Jááááaj dnes máme dobrú tému /teda včera/, ale máš pravdu ja som za každú srandu, ale až taká srandovná sa mi situácia čo sa týka DP nezdá..že ti je divnô prečo ?? Nuž odpoveď je veľmi ľahká vravievalo sa , že všetko je v rukách božích a tu v meste "za života v bystrici po smrti v nebi" je všetko v rukách toho neblbého Adriana. Nuž vcelku rada by som ťa rada osobne stretla a vypočula si predpoklad nákladov na 1 km... priprav si odpoveď na otázky: Kedy si v pláne určíš spustenie trolejbusovej dopravy ?? ..ako VÚC rozhodne..rozhodne dnes..zajtra ..pozajtra ?? Dohodneš odberový diagram energie na aký termín ??..Zamestnáš vodičov ku akému dátumu ??..dispečerov..obslužný personál tak KEDY ?? Inak si veľmi fajn máš len jednu chybu si dopravák teoretik ❤ ja ti namaľujem také čísla , že neuveríš a dokonca aj odôvodním neveríš ?? No dobre ani nemusíš to by som musela byť kúzelník , alebo minimálne Adko..)) Ta šme še pobavili, ale ani nás nenapadne sa zľaknúť takýchto úvah.. ?
Vážení diskutujúci. Je celkom zaujímavé keď porovnám diskusné príspevky na jednotlivé spoločnosti, napr. Dannyho príspevok z 9.12.2005 kde vytkol všetky chyby prepravcu BBDS -MHD a porovnám terajšie chyby dopravcu SAD ZV - MHD. Je to úplne rovnaké: ? zlá komunikácia s občanmi, nevylepené CP, arogantní vodiči, predčasné odchody, skracovanie trás, problémy s mincami, atď. proste ten istý bordel a problémy. Ako vraví staré príslovie ? Dejiny sa opakujú! Som zvedavý či nová spoločnosť DPMBB prinesie niečo nové na kritizovanie a hlavne ktoré médiá si sprivatizuje. Dúfam, že tu potom bude fungovať dlho a nebudeme tu o pár rokov mať zase nového prepravcu napríklad z Bulharska alebo z Afganistanu. Lebo pri našich VUCpánov je všetko možné. ?
Ale ja s tebou suhlasim, dokonca si dovolim povedat, ze nejde o podozrenie, ale o fakt, ze SADZV vyuziva vsetky mozne sposoby na sebaprezentovanie a presadzovanie svojich cielov a to dokonca za cenu lzi (ze Adrian?). Ja chapem, ze su vsetci nastvani hlavne kvoli tym klamstvam a vymyslom, ale nevidim dovod, preco by najvacsia dopravna spolocnost v regione nemala mat pravo prezentovat svoje nazory napriklad na buducnost dopravy vo svojom teritoriu. Aj politici vo svojich komentaroch presadzuju len svoje ciele, mnohi z nich pouzivaju rovnake klamstva a vymysly ako SADZV. Niektori nevahaju svoje klamstva prezentovat aj v zahranicnych televiziach a zosmiesnit tak cely svoj narod (dodnes ma mrzi, ze som si nenahral Ficove predvolebne fantazmagorie v Udalostech a komentarich na CT).
Ano, zaradenie clanku bolo nestastne, ale ziadne prehnane faux pas to neni.
V podstate SADZV nastolil vaznu otazku. Niekto moze povedat, ze ju polozil provokativne, niekto ze ju zaobalil zmesou polopravd a vymyslov. Ale otazka v preklade do slusneho jazyka znie asi takto: Ak maju trolejbusy vyssie naklady na prevadzku ako autobusy, nie je ta cena prehnana v porovnani s ekologickym prinosom?
A dalej s trochou fantazie by bolo mozne odvodit este dalsie. Na akom principe ma byt zabezpecovana MHD? Ma to byt sukromna spolocnost so zabezpecenym monopolom? (BB) Ma to byt mestsky podnik so zabezpecenym monopolom? (BA) Ma to byt niekolko sukromnych a verejnych dopravcov zorganizovanych prostrednictvom integratora dopravy? (Praha) Alebo niekolko nekoordinovanych dopravcov? (mozno BB o 2 mesiace)
SADZV poskytuje jasne odpovede podlozene vieme cim.
Ale vsetci ostatni mlcia. Ako keby im to bolo jedno, ako keby nepotrebovali vysvetlit svoje rozhodnutie verejnosti, ako keby existovali len tak samoucelne (DP).
A preto zacinam byt pesimista a prestavam verit v lepsiu budocnost MHD v BB.
Xi, xi, že audit do BBDS. Prečo im mesto dávalo miesto dotácií autobusy do nájmu za korunu. Alebo tržby z januára do decembra, aby boli prémie pre vedenie. Xi, xi. Chcete mi povedať, že toto vedenie ide prevádzkovať t-busy? Xi, xi.
to hadam nie. Presovske cisla su napr. tu #22465, ale aj niekde v historii diskusie.
Re #22472 Petik: naklady mame fixne aj variabilne. To velmi dobre vies. Co nikto nevie je vykon ktory tento rok trolejbusy budu mat. A teraz var z vody ...
Ty chces naznacit,ze DP riadia dobrodruhovia, ktori nevedia do coho idu? Ktori nikdy nepracovali pri bystrickych trolejbusoch a preto nevedia, aka je spotreba trakcnej energie? Ktori si nespravili rozpocet nakladov a teraz len cakaju so zalozenymi rukami, aka bude nakladovost trolejbusovej prevadzky v praxi? Dufam, ze si robis srandu!
Pritom nejde len o boj cisiel. Ide o seriozne argumenty preco by trolejbusy mali byt sucastou dopravy. A ide tiez o rozdielnu uroven dopravy, ktoru poskytuje STS a ktoru chce poskytovat DP.
Najlepsia obrana je utok, lenze DP na seba necha kydat a nijak viditelne nereaguje. Teda aspon ku mne do Prahy sa ziadna reakcia nedostala (aby som nekecal, raz napisali do SME, ale to je priepastny nepomer s medialnou aktivitou STS). Potom naozaj vznika dojem, ze traktoristi z balkonu maju pravdu.
Aj ked nam sa Adrian zda ako nieco medzi Mgr. a humoristom, beznemu cloveku, ktory sa o MHD nijak zvlast nezaujima, sa naozaj moze zdat, ze Adrian ma pravdu. A prave tuto verejnost musi DP medialne oslovit, aby od balkanskej medialnej masaze uplne nezblbli.
A este jedna myslienka ma napada. Zeby ten, co tieto prispevky akoze necita, s nami chcel komunikovat prostrednictvom medii? Precita si nase nazory a argumenty na imhd, a potom zareaguje prostrednictvom RTV alebo najnovsie prostrednictvom Smeru a caka, co mi na to? Adrian nie je taky blby, ako vypada!
Nechcem tu vyvolávať nejaké extra diskusie okolo plátku SMER, ale trošku si dovolím povedať k celej kauze:
1. Už dlhodobe je dosť veľké podozrenie SADZV zo zneužívania regionálnej TV na manipulovanie verejnej mienky
2. Článok podpísaný "Vedenie SADZV" vyšiel pod redakčným materiálom, čím je možné sa dôvodne domnievať, že sa nejedná o náhodu a ide o ďaľší pokus manipulovať verejnú mienku
3. Článok napísaný konkurenčnou súkromnou firmou zárábajúcou na verejných zákazkách nie je možné porovnávať podľa mňa s článkom politika.
4. Takto umiestnený, označený a časovaný príspevok nemožno v žiadnom prípade chápať ako "Názor", podľa môjho názoru nesie všetky atribúty platenej komerčnej reklamy a ako taký mal byť aj patrične označený.
5. Myslím, že obsah príspevku je veľmi závažný a je potrebné naň reagovať a polemizovať s ním, ale moje výhrady sú smerované hlavne k spôsobu akým sú tieto informácie podsúvané verejnosti s jasným cieľom o dezinformácie a demagógiu.
Aj "názory" súkromnej dopravnej spoločnosti v riadne fungujúcej demokratickej krajine majú svoje pravidlá pre zverejňovanie. V opačnom prípade je to anarchia a nie demokracia.
Reakcie mesta a DPMBB možno budú, článok vyšiel len teraz. Poslanec Baník už reagoval a zatiaľ je redakcia SMERu MAGAZÍN podozrivo ticho, čo tiež o niečom svedčí...
DP predsa nemôže na uvedené čísla reagovať pretože on bude tieto čísla poznať až po spustení do prevádzky a povedzme si úprimne napríkad taký náklad ktorý udržiava trolejové vedenie funkčné už existuje ako aj s tým súvisiace náklady no zatiaľ chýbajú ubehnuté km. Je to rozbiehajúca sa firma a je neporovnateľná s firmou fungujúcou niekoľko rokov so zabehnutým systémom o tom by sa dalo rozprávať dlho, ale ja s tebou nesúhlasim , že reakcie sú hysterické moje určite nie ! Ja som tá ktorá zvykne slová a čísla podkladať faktami . Občania tu píšuci môžu strieľať všelijaké čísla aj názory pokiaľ nemôžu argumentovať tak im je to na dve veci, ale mesto argumentovať môže . Občan by mohol vyvolať rokovanie prostredníctvom svojich poslancov no ako sme sa tu dozvedeli už dávno tak vraj tí nenesú žiadnu zodpovednosť. Ostáva teda lampáreň !! A tu to fakt ozaj tak občas vyzerá. ? No to , že si niekto tieto príspevky akože nevšíma /vieme kto to číta/ považujem za vrchol arogancie a je len otázka času , kedy tomu bude koniec..hej ja som optimistka !!! ?
Pre mna je nepochopitelne, preco DP nereaguje na takyto komentar svojim pohladom na vec!
Nie je nic zvlastne na tom, ze chlapci zo STS napisali clanok o trolejbusoch. Spravne to malo byt oznacene ako "Nazor" alebo "Komentar", ale inak s tym nemam najmensi problem. V demokratickych krajinach je bezne, ze politici a vplyvne osobnosti pisu clanky do novin. Uz som tu spominal napriklad Paroubka a Ratha. A noviny ich clanky alebo komentare otisknu, aj ked sa nezhoduju s nazormi redakcie.
Vase reakcie na adresu Smeru su hystericke. Piste radsej DP alebo mestu, aby na to reagovali. Pan Snopko, co vy na to? Problem by nastal az vo chvili, keby Smer tu reakciu odmietol uverejnit.
mimi: Mne sa ta reklama ktoru popisujes "Toto je trolejbus, ktory vyzera ako autobus" zda celkom vtipna. Dokonca by som povedal, ze je to to najinteligentnejsie, co Balkanci v boji proti trolejbusom vymysleli.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Habibi