je to možné, ale poviem ti,ja som minibus poriadne ešte ani nevidel,v mojich končinách nepremáva,a k tomu sa nevyjadrujem.Stačí mi, koľko blbostí vidím na "normálnych" busoch ?
PS:ak je to ako vravíš, tiež by sa mohla dáka náprava urobiť. ?
veru že vyššie "dotácie" žiadať nemôže. Navyše môžu byť balkánci radi, že vôbec ešte prevádzkujú MHD v BB, lebo tých porušení zmluvy bolo už na 3-4 vypovedania /odstúpenia/.
Ander zo Zvolena si asi neuvedomuje, že oni budú voziť popri nich cestujúcich, čo znamená, že nie je dôvod na akékoľvek kompenzácie. Že majú kadejaké vzduchonosné linky,je ich problém a tam nech si dajú "pľin". Lebo ako vraví český klasik: "naco plin?" ? ? ?
bohuzial, reportaz RTV som nevidel, nakolko v sasovej nie je RTV "chytatelna". Co sa tyka hrozieb clena predstavenstva SAD ZV, ze ich naroky na dotaciu narastu - je to iba plana hrozba, nakolko nie je mozne, aby dopravca pri poklese vykonov vo verejnom zaujme pozadoval vyssiu dotaciu ako doteraz. Jednoducho to nie je mozne a nie je to ani obhajitelne v zmysle zakona o cestnej doparve!
DPMBB nedostal k dnesnemu dnu nijake rozhodnutie na zaklade ktoreho by vedel povedat, ci zajtra bude vydane len povolenie na prevadzkovanie drahy alebo aj na prevadzkovanie dopravy na drahe. To je dolezite pre zodpovedanie otazky, ci uz bude DPMBB opravneny vykonavat dopravu a teda "vozit cestujucich". V kazdom pripade, po dorucen rozhodnutia a nadobudnuti jeho pravoplatnosti, bude moct DPMBB vykonavat skusobne jazdy trolejbusom po trolejbusovych drahach v ramci Banskej Bystrice.
Co sa tyka nastupovania do vozidla, systemu tarifneho vybavenia cestujucich a tarify -> ? ?
Tu paltí staré dobré príslovie "spínajúci kôň najviac kope." Tak len verme že v prípade SAD ZV tá tlačovka bola posledným zúfalým krokom, ako zabrániť spusteniu trolejbusov. Myslím že by DPMBB na všetky tie demagógie čo tam boli vyslovené vyplytval veľa energie.
Mne to už ide.
"V Banskej Bystrici dopravu zabezpečuje 75 autobusov."..."Mesto ich chce doplniť niekoľkými trolejbusmi na pôvodných linkách a časom možno aj medzi Zvolenom a Banskou Bystricou."
Nejdem radšej viac písať, lebo by som bol asi vyhodený z DF za svoje komentáre na toho pána čo sa vyjadruje k trolejbusom a pritom o nich ani moc nevie. Inak by ma zaujímalo, ktoré autobusy chce plynofikovať a prečo mu to trvalo tak dlho. Vlastne načo plynofikovať? Veď moderný autobus s motorom EURO4 je ekologickejší ako dáky trolejbus ?. Kdeže to ešte dáky smraďoch na plyn. Kam sa ten hrabe. ?
To som vydržal pozerať tak 1 minútu čo vravel o tom, kde všade sa likvidujú trolejbusy, nezabudol povedať, že rovnako ako aj v Banskej Bystrici, mal som pocit, že chcel povedať, že sa európa inšpiruje v Banskej Bystrici...
Tu mám však opäť otázku na DPMBB, podobného štýlu, ako som sa opýtal na poslanec.sk. Bude robiť DPM BB niečo s tým, aby dementoval výroky týchto ľudí, ktorí hádam ani sami sebe neveria? Ľudia čo počujú v telke, to je pre nich sväté, čím častejšie to počujú, tým viac tomu veria. Bohužiaľ, dnes už málokto premýšľa. Dnes sa už len (alebo žeby to bolo stále?) konzumuje také, aké je podané.
Ďalej v súvislosti so správou zo SITA - čo ak sa stane, že povolenie na prevádzkovanie dráhy bude, a na prepravu osôb nie? Bude treba opäť čakať 3 mesiace?
Povedzme, že by sa čoskoro dostali trolejbusy do ulíc. Kruhák postavený atď. Akú výhodu bude mať pre bežného cestujúceho, ktorý baští celej mafii akú v tomto regióne vybudoval SAD ZV všetky tie žvásty, cestovanie trolejbusom? Bude musieť nastupovať modernými dvomi dverami? Bude aj naďalej šikanovaný dopravnými kartami? Bude mu aj naďalej trvať cesta z bodu A do bodu B nie 10 minút ale 30 z toho 20 strávi skúmaním okolia zastávky? Ak sa odpovie na tieto otázky kladne, tak ľudia trolejbusy nepríjmu.
Takisto aj na kódovanej. Pokiaľ máš voľno, tak ťa nič neobmedzuje. Tá tolerancia 8km/h je pre to, keď sa ide na dve HDV, tak nemusí byť rovnako 80km/h na jednej, 80km/h na druhej. Čiže pri nulovej tolerancii by mohlo dôjsť zbytočne k núdzovému zastaveniu vlaku. Pričom autobusy sa nespriahajú, tak tam môže byť aj nulová. Len keby to zastavilo BUS.
Tak skúsim na 812 s mirelom a na nekódovanej trati prekročiť nastavenú rýchlosť 50 km/h o viac ako 8 km/h. Ak mi vypíše NZ2, tak si ma nepraj.
Re #21909 Isidor: Nemohli ich rovno nakúpiť plynové?
Re #21932 mimi: A nemal ich mať 40 - 50 ks? Lebo ak ano, tak ?. Inak vidieť ako si ctia zmluvu.
Re #21934 zakaznik: A čo web DPMBB, a. s.?
..neodolala som..riskla som to v RTV dúfam, že ste si všimli nasledujúcu pieseňku počas prestavôčky.."a kto tomu neverí..neverí..strela jeho materi..."..mám to považovať za vyhrážanie ?? ? ..inak tú ročenku MHD by som rada vidieť...a Adrianko zase nevie na základe čoho sa dáva dotácia..takže stačí zobrať ovládač..výherca výberového konania.. musím vypnúť, lebo Adko chce ajakujovať..)) zajtra sa pozriem či v MHD sú ušká na visiace lôžka počas mobilizácie...v Prievidzi mali pred pár rokmi iný problém, žeby som helfa CO ???
? Tí vaši dobravcovia sadbb a sadzv by inak mohli súťažiť v ankete "Najodpornejší web slovenského internetu". To je ich vizitka, taký majú prístup aj k doprave... ?
A mozete a mate moznost sledovat RTV odporucam tlacovku SAD ZV z hlavnym nasim Mgr. Polonym a spol. Nad tym co vravia ozaj zdravy modzog ostav stat... ?
Pekný sviatočný večer,
týmto by som si dovolil požiadať cteného pána Mirosk-a, známejšieho pod menom Garfield, aby si bezodkladne uhradil zostávajúce faktúry a odhlásil elektrinu, vodu, smeti a všetky mobily a oznámil nám miesto a čas, na ktorom dôjde k onej smutnej udalosti, aby sme sa mohli všetci s ním pred týmto aktom rozlúčiť a slzičku zatlačiť. Dúfame, že ostatní súkmeňovci nezaváhajú a pridajú sa k nemu a takto skupinovo vyjadria svoj odpor k elektrickej trakcii. Navrhujem využiť sobotný termín stretnutia iMHD, kedy aj obecenstvo bude dostatočne početné.
Ale, zase taký Mann..Iliade..Axer..EOS po prípade historické Volvo na podvozku Van Hool ,by bodlol na Pieninskej)) ..neboj to som vyčítala v historií inak ani netuším čo totok môže byť za čudo ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.