VehiclesTrams (Trolleys) › Škoda 29T ForCity Plus

Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T3 ForCity Plus

Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda 29T1 ForCity Plus 7401 – 7415 2015 2015 15
2. Škoda 29T2 ForCity Plus 7416 – 7430 2015 – 2016 2016 15
3. Škoda 29T3 ForCity Plus 7431 – 7450 2023 2023 – 2024 20
Total 2015 – 2023   50

Technical Data

Length 32495 mm
Width 2480 mm
Height 3560 mm
Height of floor 350 mm
Doors 5
Number of seats 69 + 1 (1. a 2. séria)
63 + 1 (3. séria)
Number of standing places 172 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
276 (8 os/m2) (1. a 2. séria)
299 (8 os/m2) (3. séria)
Design load 241 + 1 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
345 + 1 (8 os/m2) (1. a 2. séria)
362 + 1 (8 os/m2) (3. séria)
Weight of unloaded vehicle 47415 kg (1. a 2. séria)
Motor control Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (1. a 2. séria)

Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3.1 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (3. séria)
Engine Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (1. a 2. séria)

Škoda 4MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (3. séria)
Continuous power output 100 kW
Number of motors 6
Total power output 600 kW
Maximum speed 55 km/h (premávková s obmedzovačom, 1. a 2. séria)
60 km/h (premávková s obmedzovačom, 3. séria)
75 km/h (konštrukčná)
Air conditioner Poll KLMT29S (1. a 2. séria)
Poll KLMT29S.02 (3. séria)
Cooling capacity 3 x 22,6 kW (1. a 2. séria)
3 x 25 kW (3. séria)
Heating capacity 3 x 13 kW (1. a 2. séria)
3 x 15 kW (3. séria)

Photos

Vehicle catalogue

7401 7402 7403 7404 7405 7406 7407 7408 7409 7410 7411 7412 7413 7414 7415

7416 7417 7418 7419 7420 7421 7422 7423 7424 7425 7426 7427 7428 7429 7430

7431 7432 7433 7434 7435 7436 7437 7438 7439 7440 7441 7442 7443 7444 7445 7446 7447 7448 7449 7450

Legend and statistics

7401vehicle in service: 50 (100 %)
7402online: 24 (48 %)
7402today in service: 29 (58 %)
7409vehicle ot of service (more than 2 weeks): 8 (16 %)
7417vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (2 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 68.4 %, Monday to Friday 72.9 %

Currently in service on lines

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #174:
Vďaka za odpoveď. 🙂
Reply on: ES499.0001 #175:
Na Vajnorskej s autom.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: ES499.0001 #175:
Neviem, nepýtal som sa, ale je to z overeného zdroja
Reply on: trolejbus6207 #174:
#7401 mala akú nehodu?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Dadino #173:
Stoja kvôli ojazdeným kolesám, treba na nich vymeniť obruče (okrem 7417 a 7401, tie stoja po nehodách)
Prečo doteraz jazdili normálne všetky električky a teraz keď sa sprevádzkovali nové tak zrazu z prvej várky 7 vozov odstavených? Robia sa na nich prehliadky či akože čím viac máme, tým viac odstavujene? Lebo netuším koľko majú nabehané či chodia už na tie prehliadky a preto stoja.
Reply on: Petto #167:
Smola, nemám tie snickers😁.
Viem, že možno imhd admin možno vymaže tento komentár za odbočenie od témy ale okrem toho snáď ten admin neurobí nič iné ako vymaže tento komemtár
Reply on: Petto #167:
Ale kedy bude na rade 7417?
Po veľkej porave škodoviek bude ešte 7417 stále bude čakať
Reply on: Mhr1 #169:
Sarkazmus.
Reply on: Andrej #168:
Nie! Rozumieš významu slova "garantovaný"? Teda zaručený!? Ak si invalida naplánuje cestu s nízkopodlažným vozidlom, má plné právo očakávať, že mu také aj príde. Preto by aj zálohy mali byť nízkopodlažné a rezerva vo vozovni na náhradu NP za NP.
Reply on: Škoda Forcity #165:
Ja si tiež myslím že údržba a prevádzková rezerva sú úplne zbytočné veci. Ak sa pokazí 29T, môžu ako náhradu poslať súpravu 👍🏼
Reply on: Škoda Forcity #165:
Daj si SNICKERS. Skodovky zacnu postupne nabiehat na velke opravy, to este len uvidis zltych farbiciek . 😆
Reply on: Škoda Forcity #165:
tak sa na to nepozeraj alebo zober zelenu fixku a premaluj si to na displeji...
Škoda Forcity

Škoda Forcity

Prečo nevyťažia škodovky na maximum!? Nech VYPRAVIA VŠETKY ŠKODOVKY! (výnimka na vozoch s vyžadovanou opravou ako napríklad 7417) ale inak TU NECHCEM VIDIEŤ ŽLTÚ V KATALÓGU VOZIDIEL
Reply on: Škoda Forcity #163:
Poprosím aby si nešíril dezinformácie.

Posledná vec čo potrebujeme je aby tunajší diskutéri začali robiť obrovskú kauzu z vyradenej novej električky.
Reply on: juraj76 #160:
Keby sa vrátila výrobcovi, tak by bola ako vyradená
Keď prišla do Bratislavy najväčšia séria T3SUCS 7777-7834, tak sa vozy skladali tak ako prichádzali v poradí, takže tie prvé s nižšími ev.č boli zapratané a posledné boli na začiatku. Skúšobné jazdy začínali s tými s vyššími číslami a tie 778x sa do premávky zaradili ako posledné. No a teraz sa montujú tyče zjavne podľa toho, čo je po ruke. Nezabudnite, že JD je zaprataný električkami z 2 vozovní + nové. Možnosti manipulácie sú zjavne obmedzené, neriešil by som to...
Reply on: juraj76 #160:
Ježišmária, bude to tu jazdiť ďalších 40 rokov. Fakt treba každý deň riešiť, kde je ktoré číslo, kedy bude jazdiť a prečo iné jazdí skôr?
Reply on: Petto #159:
Nie je to dôležité, ale toto postráda logiku!
1. Píše sa o drobných úpravách v nových električkách, ale podľa akého kľúča sa rozhodlo o poradí električiek? Vari sa losovalo ich poradie, keď nie sú upravované podľa čísel? Alebo ak idú podľa čísel, prečo jazdia len niektoré?
2. 7432 je trochu zvláštny prípad. Bola to práve táto električka, ktorá bola predstavovaná 16.8. Čo sa od vtedy vlastne s ňou robilo? Za takmer pol roka o nej nepočuť. Aj keď sa tu písalo o skúšobných jazdách nových električiek, ona medzi nimi nikdy nebola. A ani teraz nejazdí! Takže čo je s ňou? Vrátila sa okamžite výrobcovi a nie je tu? Alebo sa vari stratila?
Reply on: Škoda Forcity #158:
To je asi tak dolezita info ako ked sa opytas: Preco nejazdia 7440,7441 ale 7442 ano.