Podľa mňa iba nateraz cez prázdniny sú odstavené a od septembra budú zase brázdiť linky, možno ich dajú naspat na 7ku bohvie... Na to aby sme vyradili K2S a T6 so skladacimi dverami potrebujeme tých 40 električiek ktoré sa budú obstarávať raz .. lebo možno od 2025 nárast výpravy v súvislosti s otvorením Petržalky nastane...
silne zavisi este od mnohych dalsich faktorov.... ale naklad idealne na zeleznicu (nizke valive odpory) a pokial tam je trolej, tak v elektrickej trakcii....
Ahojte, vedeli by ste prosím vyjadriť svoj názor aké pohon je podľa Vás najlepši pre nákladné vozidlá (autobusy, kamióny, zberové vozidlá). CNG alebo ELEKTRO.
Ďakujem.
Ešte ktovie, či tie T6 sú vobec odstavené. Počas jarných prázdnin tiež nejazdili 2 dve série, ale potom ich veselo vypravovali až do začiatku leta. Možno v septembri ich vypravia a budú ohrozovať cestujúcich dalej.
Ale ak 7901-7946 sú nateraz mimo, zostáva nám minimálne 113 súprav / K2S. Teoreticky by ten počet mohol byť až 117: všetky 3 odstavené kačice by som ešte v premávke očakával (7110, 7121, 7133). 7837+7838 ktovie. Nie je uvedená ako nadobro odstavená, takže nejaká šanca by mohla byť. Možno to bude OK, ale bude to na hrane. A vôbec by ma neprekvapilo, keby sa K2S vrátili v nejakom počte na L7, kde by robili tú najmenšiu škodu.
No ak je odstavenych 75 zo 159 nevyradenych suprav (ignorujuc historicaky a technologicke vozidla) tak to je dost (20 2xT3, 20 K2(s), 29 2xT6A5, 40 30T, 50 29T) a urcite to bude pruser na zaciatku skolskeho roka, kde je potrebnych minimalne 100 suprav neratajuc ZV ci nahradne vozidla za vypadky...
Dnešné EC 278 a 283 Metropolitan podľa ZSSK:
EC 278 meškal v Prahe na príjazde 110 minút, vďaka čomu meškal EC 283 z Prahy už pred odjazdom 25 minút. Samozrejme, súpravu tam nemal kto a kedy upratať, takže všetky koše boli preplnené.
V súprave ZSSK chýbal reštauračný vozeň, miesto 3 x Bmpz ZSSK boli radené 3 x Beer ZSSK. Jediný vozeň 2. triedy, kde mala byť aspoň teoreticky WiFi tak bol Bmz ZSSK, ale v ňom nešla ani WiFi, ani nefungovali zásuvky a hlavne v ňom nefungovala klimatizácia. Pokusy personálu o reštart elekrických systémov tohoto slávne modernizovaného vozňa boli neúspešné. Niektoré WC nefunkčné, iné síce funkčné, ale celá súprava z nich smrdela zvonku aj zvnútra.
Medzištátny vlak vyššej kvality v roku 2024.
Načo by sa vallovci nejakým katastrom zapodievali. Už skoršie sa v médiách písalo, že pre účely parkovania vyvlastnili pozemok Evanjelickej cirkvi na Legionárskej.
Zatiaľ sú to len pozemky. Ale možno jedného dňa niekto z nás príde domov a zistí, že nejakí squateri z magistrátu mu vymenili zámky.
este pridavam obrazok: https://pieskovisko.sk/misc/kataster-hoteldevin3.png
cervenym su vonkajsie plochy patriace hotelu ku ktorym ma mesto vecne bremeno, zltym su plochy vo vlastnictve hotela ku ktorym ziadne taketo vecne bremeno nejestvuje.....
na parcele 21372/8 je vecne bremeno "spočívajúce v strpení prevádzky a údržby miestnej komunikácie k
parc.č.21372/8 v prospech Hlavného mesta SR Bratislavy", ak si ale pozries katastralnu mapu, zistis ze viac nez polovica tych parkovacich ploch je na inych parcelach (konkretne 21372/7, 21372/9, 21372/11) na ktorych ziadne vecne bremeno opravnujuce mesto k niecomu takemuto zapisane nie je (vid LV 7034)
obdobne k parcelam za hotelom (o ktore predpokladam sa podla textu v clanku jedna) a aj vedla hotela zo strany Rigeleho je jedine vecne bremeno zo strany mesta k parcele 260/5 (co je kusok naleziaci k Lodnej, 64m2), na ziadnej inej z tychto parciel (260/3, 260/4, 282/3, 286) mesto ziadne vecne bremeno nema (vid LV 5170)
technicka poznamka - vsetky mnou uvadzane cisla parciel su cisla registra C v katastralnom uzemi Stare Mesto, Bratislava-Stare Mesto
dobre, tak sa skusme zamysliet nad tym co tam je.... na tento bod su odkazane:
namestie SNP, ursulinska, klobucnicka, nedbalova
+ pesia zona
co tam v lokalite je:
posta (tam predpokladam +- rovnaku prevadzku)
ministerstvo kultury (tu bude prevadzka cez prazdniny kus nizsia)
spojena skola sv. ursule (tu bude cez prazdniny prevadzka v podstate nulova oproti skolskemu roku)
magistrat (tu predpokladam ze uz naucili aj zamestnancov lietat a na cestach svojou pritomnostou neobtazuju ani v lete ani v zime, ked ostatnym tak "sprijemnuju" cestovanie)
u vsetkych ostatnych objektov a prevadzok vcetne tych na pesej zone bude uz aj akokolvek osekana doprava (zasobovanie) urcite v letnej sezone vyssia ako po obvyklu cast roka (akurat predvianocne obdobie bude pravdepodobne druha podobna zatazova spicka)
PS: predpokladam ze dole na kamennom namesti je stale prejazd z namestia snp zakazany vsetkemu okrem mhd a teda ziaden tranzit by tu nemal byt; aj ked co som mal moznost vidiet tak si z toho mnohi robia holubnik.....
Je to lokalita ktorá slúži milión ďalším účelom, a okrem toho je tam drop off point. Presunom prác na jar alebo jeseň by nedošlo k žiadnej "minimalizácii škôd", práve naopak. To že turista uvidí tatrovku mu naozaj neublíži.
Čiže to turistická lokalita nie je, len drop off point? Čiže turistami sa tí ľudia stanu až na námestí SNP? Či pri Primaciálnom paláci? Či až na hrade?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si