Reply on: si #2734:
Ono celkovo vyrobny retazec ako je teraz je problem a sposobilo by to problemy s vyskladnovanim v niektorych firmach. Pri nasej firme vedie zeleznicna trat, nas odberatel ma aj vlecku do ich arealu, ale nikto nerozmysla o prechode z kamionov na vlaky zo 4 dovodov:- odberatel nema priestor na sklad aby sa zasobil niekolkymi vagonmi tovaru namiesto JIT systemu resp. docasneho skladu vo vyrobnej hale
- ak potrebuje menej suciastok v nejaku dobu posle sa napriklad 1 kamion, ak viac tak niekolko (uspora nakladov na dopravu)
- ak by sme posielali tovar po 1 vagone tak nas to vyjde drahsie ako kamiony
- vysoke naklady na udrziavanie zeleznicnej vlecky a aj tak by sme museli mat kamiony a stojanky lebo nasi dodavatelia zase nemaju pri sebe zeleznicu
Andrej
Ale ak 7901-7946 sú nateraz mimo, zostáva nám minimálne 113 súprav / K2S. Teoreticky by ten počet mohol byť až 117: všetky 3 odstavené kačice by som ešte v premávke očakával (7110, 7121, 7133). 7837+7838 ktovie. Nie je uvedená ako nadobro odstavená, takže nejaká šanca by mohla byť. Možno to bude OK, ale bude to na hrane. A vôbec by ma neprekvapilo, keby sa K2S vrátili v nejakom počte na L7, kde by robili tú najmenšiu škodu.