Reply on: samkoh #2350:
Lístky v zásade nepredávajú, ale stále musí byť vodič schopný odpovedať na otázky, poskytovať informácie, či riešiť rôzne krízové udalosti v autobuse. Plus teda ako hovorím, safety critical veci v komunikácií s dispečingom a podobne, a to čo spomína Irizar tiež.Kolem dokola, požiadavku na to aby vodič verejnej dopravy mal komunikatívnu znalosť jazyka danej lokality považujem za úplne primeranú, skôr mi príde divné keď DPB púšťa do premávky ľudí skôr ako sa naučia jazyk. A2 naozaj nestačí, to je úroveň s ktorou si objednáš jedlo v reštaurácií, ale nevyriešiš žiadnu zložitú situáciu.
Som sa spoliehal na strojový preklad + Google. Potom je to v poriadku samozrejme (a potvrdzuje čo píšem v nasledujúcom príspevku, že s nešvajčiarmi tam problém nemajú).
810zssk