Reply on: Z #9899:
Nehoreli motory aj 4204 a 4207? Lebo neviem, preco boli tak dlho odstavene.Okrem spominanych vozov motory horeli aj na 3159, 3621, 3702, 3707, 4096, 4300, 4313 (dnes 2601), 4403 a 4809
Do tla zhoreli 1275 (SM 11), 2215 (zadna cast), 2859/I, 2968, 2900/II, 4511, 6616, 7025, 22 (voz Tatra Studenka) a 36 (vlastna stavba).
Motor horel uz aj ik-u 435-1809. Karosa B741 horela 4312. Nazdavam sa, ze u TAMov to sposobuju olejove trubky+prehriatie motoroveho priestoru. Aj tu poprosim o fundovane doplnenie, ak niekto vie presne priciny. 
J
Re #9847 Andy: Jasne padnute troleje, bez prudu, kedže ich opravovali a 202 mala jazdit posvojej trase okolo mamutu. A keby bolo treba nieco robit trochu dalej, tak by znovu stali a cakali. skus niedeky domysliet svoje argumenty a nesnaz sanadavat na vsetko z DPB, len preto aby si nadaval. Proste musis vsetko skritizovat.
ufo #9853 :ty si moj clovek.
O elinach. Magistrat si objednava dopravu do 23:00 a neviem preco by som ju mal zabezpecovat po tejto hodine. Linky, ktoré sú na trase nech dojdu do konecnych a to je vsetko. odchody typu 23:27 bohuzial, kym sa magistrat neuvedomí byť nesmú a nie je to vinna DPB. Ani ja keby som mal fa tak nebudem vyrabat nieco za co nedostanem prachy. Ja som so zmenou spokojny, len vodici by mali jazdit nacas.
Inak este by som zaviedol jednu zmenu. V obciach, typu Jarovce, Rusovce, Vajnory, C. Voda atď. by sa malo zaviest nastupovanie prvymi dverami s tym, ze sa musia preukazat elinou, bol by tam snimac, alebo cviknut listok. Tie linky jazdia s velkymi vzdialenostami a je privelky luxus tolerovat tam ciernych pasazierov. Ludia s Cunova atď si kupuju eliny len na prve pasmo, lebo vedia, ze revizor nikdy dlhsie ako po Jasovsku nesiel.