Dnes som videl ďaľší dôkaz inteligencie výpravcov.
Okolo 19:35 na zastávke ST Aréna na L61 1514. Ako na takúto málo vyťaženú linku, kde by stačil 15m bus dajú najkapacitnejšie čo máme a som si istý, že na L21 bol dnes nejaký 16,5m Ik280, či 17,3m Karosa 741 s "inteligentným" rozmiestnením sedačiek.
Chcem aj pochváliť 4.DTP, bo dnes bolo veľa vyumývaných vozov. Vlastne väčšina iba čo som si všimol tak 4808 a 4812 na L90 škaredé káčatká.
Okolo 19:35 na zastávke ST Aréna na L61 1514. Ako na takúto málo vyťaženú linku, kde by stačil 15m bus dajú najkapacitnejšie čo máme a som si istý, že na L21 bol dnes nejaký 16,5m Ik280, či 17,3m Karosa 741 s "inteligentným" rozmiestnením sedačiek.
Chcem aj pochváliť 4.DTP, bo dnes bolo veľa vyumývaných vozov. Vlastne väčšina iba čo som si všimol tak 4808 a 4812 na L90 škaredé káčatká.
Ako mohol 6285 nieco hradit ked dnes je od rana do vecera zalozne vozidlo 6241?
.
M: ZV 7077/4
Zdenko
Štvrtok (bez L34 a L83, ktore už Jano uviedol):
81: 4840, 4807, 4828, 4401, 4823, 4824, 4309, 4808
84: 4946/2, 4834, 4204, 4074:(, 4508, 4830, 4830/9, 4210, 4946
93: 4214, 4820, 4829, 4209, 4849, 4510, 4802, 4837, 4819, 4843, 4845, 4803, 4928, 4833
203: 6262, 6268, 6307, 6261, 6259, 6269
205: 6253, 6266, 6272, 6245, 6298, 6280, 6232, 6264, 6285/ZV-9
206: 6301, 6299, 6248 (popoludní VvZ), 6282, 6239, 6241
208: 6257, 6230, 6255, 6278, 6291, 6277, 6229, 6294, 6314, 6284
212: 6601, 6615, 6608, 6623, 6612, 6619, 6627
Piatok (tradične):
34: 2820, 2812/5, 2626/6, 2512/7
81: 4841, 4215, 4828, 4846, 4843, 4848, 4309, 4821
83: 2940, 2830, 2829, 2515, 2309, 2514, 2811, 2818/9, 2308/11
84: 4946/2/11, 4834/3, 4210/5, 1911/6:(, 4310/7
93: 4823/1, 4505/4:(, 4831/5, 4849/7, 4508/9, 4802, 4950, 4836, 4803, 4928, 4833
203: 6262, 6250, 6307, 6261, 6268, 6269
205: 6267, 6258, 6264, 6274, 6311, 6300 (okolo 16:00 hradeny 6285), 6281, 6253, 6242
206: 6301, 6294, 6293, 6280, 6301, 6282
212: 6636, 6637, 6605, 6259, 6257, 6619, 6629
208: 6272/1, 6290/2, 6299/7, 6286/8, 6287/9, 6284/10
Takze asi tolko.