Vies, to sa neda, vies, na to je predpis, vies, ten predpis sa neda zmenit. Vies na Hlavnej stanici musi byt prestavka, vies na priebeznej konecnej aj tak musi byt, vies Hlavna stanica nemoze byt priebezna konecna, vies my uz mame grafikon, nebudeme ho menit. Alebo nevies?
len taka mala otazka k novinke:
naco je potrebne pisat do novinky, ze voz jazdil na 50/11., to koho zaujima? ved 80% navstevnikov ani nevie, co je to cislo za lomitkom.
Nejako zle pocitas. Ked ma 12m bus mat interval 3 minuty, tak to znamena, ze 15m bus ma mat interval 3,75 minuty, a nie 7, ako si uviedol. A tym padom by mal 18-metrovy mat interval 4,5 minuty. A to teda rozhodne dlha cakacka nie je.
k tej 210> je tam striedac, cize ten zabezpecuje adekvatne prestavky. Po - Pia je tam urcite, v So - Ne asi nie. Sidli na HLST podla vsetkeho. kde inde, ze? ;-D
Ja mám pocit, že Author je jeden z pracovitých zamestnancov DPB ale môžem sa mýliť
13sk: povedz vodičom 4812 nech si konečne umyjú voz. Teda nech si to vybavia, nedá sa na to pozerať. Dnes toľko krásnych čistučkých Ikov 435 u 4.DTP a 4812 ako škaredé káčatko.
Dnes som sa bol povoziť s L32 a L33. Neviem či sa v Krasňanoch dohodli, ale každému TAMu svietil neón na prednom transparentne len na jednej strane.
Tam by mali kúpiť 15m trolejbusy a 7min interval Bo 12m by to zvládali na úrovni každé 3min. Alebo 18m každých 11min. no to je už na houby, to je dlhá čakačka. Takže 15m Trollino
Už neviem kto to tu písal, že 210 má krátke prestávky (nechce sa mi to hladať), ale čokeby to vyzeralo takto.
L210 Začiatok ASMN, priebežná konečná na Hl. stanici. Čiže trasa 20-22 minút a prestávka 14 - 16 minút. Predsa je len lepšie keď má vodič vkuse 15 minút prestávky, ako keď to má rozdelené na 9 a 7 minút. A Dvadsať minútová trasa - NO PROBLEM
Z, 13sk: Vodici z 4095 su byvali vodici 4849 a 4810 este pred odstavenim, ked si este dobre pamatam, ten z 4849 jazdieval pred tym daaavno na mojej oblubenej masinke 4305, ty vies o kom hovorime. A teraz ako 4.Dpa uz nevypravuje c.82 tak preskocil na c.90 do vozu 4812 a obcas mal aj 4821.
Dnesna pikoska na linke c.90 voz 4096 a na c.84 tiez stalo nieco male a z pekelne hrdzavou strechov 40xx.
Vcera mala pravdepodobne 206/4 poruchu, pretoze odchody 17:05 z Niv a prichody 16:59 a 18:11 na Nivy nehradil ani ZV. Alebo zeby platene volno?
Nie je zbytocne premenovanie zastavky Predstanicne nam., ked na transparentoch a tabuliach to zostalo po starom?
J
Ja mám pocit, že Author je jeden z pracovitých zamestnancov DPB ale môžem sa mýliť
13sk: povedz vodičom 4812 nech si konečne umyjú voz. Teda nech si to vybavia, nedá sa na to pozerať. Dnes toľko krásnych čistučkých Ikov 435 u 4.DTP a 4812 ako škaredé káčatko.
Dnes som sa bol povoziť s L32 a L33. Neviem či sa v Krasňanoch dohodli, ale každému TAMu svietil neón na prednom transparentne len na jednej strane.
Tam by mali kúpiť 15m trolejbusy a 7min interval Bo 12m by to zvládali na úrovni každé 3min. Alebo 18m každých 11min. no to je už na houby, to je dlhá čakačka. Takže 15m Trollino
Už neviem kto to tu písal, že 210 má krátke prestávky (nechce sa mi to hladať), ale čokeby to vyzeralo takto.
L210 Začiatok ASMN, priebežná konečná na Hl. stanici. Čiže trasa 20-22 minút a prestávka 14 - 16 minút. Predsa je len lepšie keď má vodič vkuse 15 minút prestávky, ako keď to má rozdelené na 9 a 7 minút. A Dvadsať minútová trasa - NO PROBLEM