Reply on: J #18424:
Nejako zle pocitas. Ked ma 12m bus mat interval 3 minuty, tak to znamena, ze 15m bus ma mat interval 3,75 minuty, a nie 7, ako si uviedol. A tym padom by mal 18-metrovy mat interval 4,5 minuty. A to teda rozhodne dlha cakacka nie je.
kde inde, ze? ;-D
J
Ja mám pocit, že Author je jeden z pracovitých zamestnancov DPB ale môžem sa mýliť
13sk: povedz vodičom 4812 nech si konečne umyjú voz. Teda nech si to vybavia, nedá sa na to pozerať. Dnes toľko krásnych čistučkých Ikov 435 u 4.DTP a 4812 ako škaredé káčatko.
Dnes som sa bol povoziť s L32 a L33. Neviem či sa v Krasňanoch dohodli, ale každému TAMu svietil neón na prednom transparentne len na jednej strane.
Tam by mali kúpiť 15m trolejbusy a 7min interval Bo 12m by to zvládali na úrovni každé 3min. Alebo 18m každých 11min. no to je už na houby, to je dlhá čakačka. Takže 15m Trollino
Už neviem kto to tu písal, že 210 má krátke prestávky (nechce sa mi to hladať), ale čokeby to vyzeralo takto.
L210 Začiatok ASMN, priebežná konečná na Hl. stanici. Čiže trasa 20-22 minút a prestávka 14 - 16 minút. Predsa je len lepšie keď má vodič vkuse 15 minút prestávky, ako keď to má rozdelené na 9 a 7 minút. A Dvadsať minútová trasa - NO PROBLEM