To je takmer kazde rano tak upchate. Ja som to asi 2 tyzdne dozadu takto rano chytil este ked som siel 50kou do Auparku na konecnu, z mosta Apollo sme zliezli do zapchy (pripojka na Einsteinovu) a krokom..
Teraz ked robia protihlukove steny na D2 Lamac + kazdodenna prepchatost Kramare + Mileticka (i ked to viac teraz ide vsetko cez Zahradnicku), tak je rozumnejsie volit eliny a verit, ze jej nejaky gumokol nezkrizil cestu.. a prestupit blizsie k cielu a podla situacie zvolit dalsie moznosti.. Ale je to masaker.. 4-5 rokov som to zazival denno denne zo Stupavy (obcas aj cez prazdniny ked sa daco prihodilo na D2 a Sitinu zavreli). Tam neboli moznosti ako to obist, vsetky cesty sa stretli v okoli Borov/Krematorium a moznost cez DNV bola tiez beznadejna.. ostavalo mi iba sediet a zdriemnut si v buse
Išiel som 50 s prestupom pod Mostom SNP, práve preto, že som videl, aké upchaté je nábrežie. Na Zochovej som takto minule čakal na L39 nezmyselne dlho (cca 15m). L50 to chytila ešte na Einsteinovej na nájazde na most.
Toto nie je úplne nezvyčajná relácia, ľutujem každého, kto to musí absolvovať denne.
Igor #180136: Určite nie, to je ozaj peklo. Tam už by bola rýchlejšia aj chôdza.
Predpokladam, ze to bolo 50kou?
Tam to byva kazde rano upchate Pokial Vam to situaica umoznuje, je lepsie si volit inu cestu. Ja ked vzdy idem, si pozriem stav "upchatosti ciest" + najblizsie odchody odkial by som chcel ist a podla toho sa rozhodnem ci pojdem inak, alebo viac pesi apod.
Otepluje sa a vyluk (opravy komunikacii) pribuda, do toho same plechovice ked kusok poprsi, lebo sak to je najlepsi "dazdnik"..
Potom je vysledok taky aky ste zazili rano..
P.S. Vcera bol mensi prestoj 3ky okolo 16.40 az 17.00, lebo na Racku sa pobozkali zrejme nejake auta a smer Blumental bol znemozneny pre eliny. Ja v tom case siel od Sadu J. Krala, cakal som co bude, lebo tabula zacala ukazovat nepresne odjazdy (tj znak ~ pred minutaznym prichodom). Nastastie som stihol asi predposlednu elinu z Petrzky smer Raca.. a to som nevedel ci pride.. a uz som sa chystal na pesi presun cez most..
Mal som frflat, ze atraktivna MHD?
Mimoriadnosti a nehody boli a budu, len sa musime vediet prisposobit situacii nez budeme hundrat..
K Šulekovej sa vyjadriť neviem, keďže keď som ja začínal jazdiť, bola tam osadená kompletná križovatka z trubiek, ktorá neustále padala a o pár rokov bola práve o tú manipulačnú vetvu zredukovaná. Tam si matne pamätám akurát nejakú drobnú anomáliu typu prehadzovanie do rovného alebo také čosi
Keď už som musel šliapať na pedál jazdy aj vzduchovú brzdu, prišlo mi jednoduchšie prestaviť výhybku jazdou . S tým lepením stykača výhybky som vždy premýšľal, prečo sa Škoda neinšpirovala u ČKD, na električkách také problémy neboli.
Myslim že po 6254resp po 6256
Ono stačilo len zapnut stykač jazdy /pedalom/a stlačit tlačitko vyhybky
Mal som 14Tr z tejto rady /rv.1987 s nezavislou EDB/
Aspon si vedel ci neostal stykač vyhybky zalepeny ,vtedy si počul taku ranu pri pusteni jazdy a vypnuti stykaču /zalepený stykač vyhybky/ On by sa odpornik mohol priliš zohriat a poškodit
Na Trnávku som chodil len zo začiatku kariéry a vtedy som riešil iné problémy - napr. ako o štvrtej ráno nájsť voz na koľaji 17 za úplnej tmy tak, aby som si nenabral snehovej brečky do topánok
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mopy
Teraz ked robia protihlukove steny na D2 Lamac + kazdodenna prepchatost Kramare + Mileticka (i ked to viac teraz ide vsetko cez Zahradnicku), tak je rozumnejsie volit eliny a verit, ze jej nejaky gumokol nezkrizil cestu.. a prestupit blizsie k cielu a podla situacie zvolit dalsie moznosti.. Ale je to masaker.. 4-5 rokov som to zazival denno denne zo Stupavy (obcas aj cez prazdniny ked sa daco prihodilo na D2 a Sitinu zavreli). Tam neboli moznosti ako to obist, vsetky cesty sa stretli v okoli Borov/Krematorium a moznost cez DNV bola tiez beznadejna.. ostavalo mi iba sediet a zdriemnut si v buse