Ja som za to, aby sa zachránila a dala do stavu pri ukončení premávky na TEŽ a samozrejme vrátila na TEŽ. Ale realita je aká? Koľko práce bolo na nej za tie roky urobenej? Nie sú peniaze, nie sú ľudia. Je to tragédia. Ale pre DPB je to "guľa na reťazi na nohe".
Buďme realisti, dve historické 15Tr/TrM mať nemôžeme. Ak iba jednu, tak TrM. Boli to typickejšie trolejbusy, bolo ich viacej. Navyše Bratislava nemala žiadnu 14TrM od výroby. "Podomácky" poskladané trolejbusy nerátam, najmä ak ich "kvalita" bola ešte nižšia než to, čo prišlo do Škody Ostrov.
Je tam nejaka dalsia trojicka, alebo pises o tej krasavici co uz beha v Tatrach? Nechapem s cim mas problem? Ved skus pisat ako nomalny, nech aj laici vedia. Nie kazdy tu beha po kanaloch na Juraku.
Ja osobne vnimam vyhotovenie ako sucast nateru, ale uz sa chytavame za slovicka Kazdopadne som rad, ze sa nad stavom po 2002 zhodneme.
Co sa tyka 6607, ja na nu nemam moc nazor, len som bol v tom, ze stale existuje u DPB, tak s nou este pocitaju. Ak mam vybrat medzi 6607 a 6617 tak jednoznacne 6617, takze moc stazovat sa nemozem.
Nech si ju dotyčný odtiahne z arelálu DPB a urobí s ním čo chce. Nie je to perspektívny historičák, zavadzia. Vytiahnuť pred areál DPB, oznámiť dotyčnému aby si "svoj" vrak odtiahol. Umyť si ruky a dovi-dopo. To bol tiež "vlastný gól" zo strany DPB, že vôbec na to pristúpil. Podobne ako s trojičkou TEŽ. Ja by som zmluvu podmienil konkrétnym dátumom, dokedy vozidlo zmizne, resp. dokedy sa na ňom objavia nejaké známky rekonštrukcie. Takto si DPB priviazal k svojej nohe iba o guľu viac. Gratulujem! V tom čase som v DPB už nebol, nemal som možnosť sa k tomu vyjadriť z úplne zbytočnej pozície vedúceho historického strediska. Osobne som zlyhal. Priznávam, prosím, nech to niekto iný preberie. Pokiaľ viem, tak už vyše 5 rokov sa to nikto neodvážil.
Správne, odlišné logo. Ale náter ostal rovnaký. Odtiene ani rozloženie na karosérii sa nezmenili. Som za to, aby bola v stave po roku 2002. Bude reprezentovať typický vzhľad trolejbusov 15TrM, ktorých bolo viacej, než 15Tr (ktoré sa navyše odlišovali náterom podľa sérií).
Druhy pokus zamenil tabulku s napisom Skoda za logo na prednej maske, a este obdrzala dalsie male loga Skodovky pod oknom kabiny, pod prvym oknom na pravej strane, a na zadnom cele.
Dost maly rozdiel, ale podla mna 2 verzia vyzerala lepsie. Kedze to bol najtypickejsi vzhlad na 6617, tak preto dufam ze takto bude vyzerat aj po renovacii. Ta verzia bola aj natypickejsia pre 15 TrM vseobecne, nosili ju aj 6627-6638. Potom bola este tretia verzia, ktora sa objavila na vozoch 6622-6626, ktore z neznamych dovodov nemali vobec ziadne loga vyrobca
Za povsimnutie este stoji to, ze na 6617 pred opravou bol stitok "15 Tr", po oprave uz "15 TrM".
Rozpáliť autogénom. Je to plesnivý, hnilý vrak. Ak niekto chcel pôvodnú 15Tr, mal lobovať za zachovanie 6604. Tá bola, na rozdiel od 6607, po GO a najazdila iba pár desiatok tisíc km než bola odstavená. Bola v TOP stave.:
Stále spomínaš 6607, tá nemá s DPB nič spoločné, pokiaľ viem, zostala ušetrená len vďaka iniciatíve jedného človeka, ktorý z nej chcel historičák, ale to neprešlo
8144 by asi bolo najvhodnejšie dať do Bratislavských farieb. Ten voz také farby nikdy nenosil, ale ťažko si predstaviť že by aj tento bol v krémovom nátere, a hlavne ak sa raz dočká opravy aj 6607, ktorú by určite nenechali v Bratislavských farbách. 6278 nechať v červenom a s 6617 máme vybavené kompletnú históriu lakov éry 14/15 Tr.
Len dúfam že 6617 dostane vynovenú verziu laku čo nosila po 2002 a nie tu pôvodnú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.