Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Aktualne Molecova, elektricky smer do mesta nejazdia
Reply on: S499.1023 #170338:
Áno, ale to predsa nebráni tomu, aby bolo žel. priecestie zakomponované do riadenia križovatky. Možno u nás tomu bránia predpisy, ale technicky sa to musí dať vyriešiť. Dokonca vo Švajčiarsku som videl priecestie pri križovatke, ktoré nemalo samostatnú skriňu s dvomi preblikávajúcimi červenými svetlami, ale prejazd cez trať bol zabezpečený rovnakým cestným semaforom, ako na obyčajných križovatkách. V prípade uzavretého priecestia mali zelenú ostatné smery.
Reply on: samkoh #170333:
Keď pominiem všetky technické otázky, tak toto celé nemá zmysel. Na čo je dobré, aby smer z/na Ivanskú dostal "pred výstrahou" (bez ohľadu na to, ako to chceš dosiahnuť) zelenú a vypratal sa? Však tento smer je dnes hlavná cesta, to je to isté, ako keby mal stále zelenú! A počas výstrahy samozrejme už dnes jazdí Vrakunská.
Reply on: Viko #170341:
Lenže tu je hneď pri priecestí križovatka, táto kombinácia spôsobuje problém.
Reply on: S499.1023 #170337:
Ok, do železničnej techniky sa nevyznám, asi som mal príliš bujnú fantáziu. A ako to robia tam, kde ten semafor na PZZ naviazaný je?
Jáj ja sa podelím o super skúsenosti 😂😂 obratisko Avion, autá zahltili McDrive a nech som robil čo som robil snažil som sa nech to čo najmenej obmedzuje 63 a 69 aby mali vodiči prestávky... okrem 1 Ukrajinca všetci.ostatní vodiči to chápali a nemadávali a skôr ešte aj srandovali 🤣 topka bola keď 1 z nich mi ešte zahlásil že bodaj by mu tú kopu šrotu dakto ukradol (myslené na NB18)
Reply on: MatejBA #170340:
Prečo by neboli? Keď si to porovnám s podjazdom v Šenkviciach, viem si niečo podobné predstaviť aj tu.
Reply on: Mhr1 #170336:
Su tam na to vobec priestorove moznosti na podjazd s poriadnou vyskou?
Myslím, že to priecestie je v zákrute a mnohých to potom oklame, pri odhadovaní po ktorej koľaji vlak ide. Samozrejme, že sa tam nemajú vôbec motať, keď je priecestie zatvorené. Problém asi väčšiny našej populácie. Nepomôže nič, len poctivo rozdávať pokuty.
Reply on: 3pa3ck3 #170334:
Nie, nestačia, železničné priecestia sa zabezpečujú na úplne iných princípoch.
Reply on: samkoh #170333:
Ty si evidentne nepochopil, čo som písal. Venuj sa najprv intenzívne problematike priecestných zabezpečovacích zariadení, aby si nepísal o "detektore, vzdialenom 25 s jazdy vlaku od priecestia". To je zatiaľ všetko, čo som chcel povedať.
Reply on: MatejBA #170298:
Prečo podjazd nie? A keď nie tam, tak o kúsok ďalej i s električkou!
Reply on: 3pa3ck3 #170334:
asi áno-kvôli chodcom.
Reply on: samkoh #170333:
Taká otázka: Je v zmysle platnosti nového zákona a vyhlášky vôbec potrebné mať na priecestí samostatnú signalizáciu a nestačia správne zapojené križovatkové semafory?
Reply on: johnnyjanko #170312:
Ale aj pre ostatných:
Za normálnych okolností(t.j. mimo výstrahy) tam semafor treba. Tesne pred výstrahou zelená pre smer z/na ivanskú kvôli tomu, aby sa smer z Ivanskej vypratal a nezostal na priecestí. Prípadne ak by sa obnovilo odbočenie Ivanská-Vrakunská, tak tesne pred spustením výstrahy dovoliť aj odbočenie z ivanskej na vrakunskú miesto pustenia smeru Trnavská-Ivanská. Počas výstrahy zase neplytvať zelenou z Ivanskej, ktorú nemá pri červenej na priecestí kto využiť, ale celý čas púšťať vrakunskú.
čo sa týka toho, ako zadefinovať tesne pred výstrahou- dajme tomu, že umiestniť detektor na miestach vzdialených 25 s jazdy vlaku od miesta, kde sa spúšťa výstraha . Za 5 s zareaguje a ostane 15 s na mimoriadny zelený signál.
A nejakú previazanosť priecestia so semaformi by sa hodilo spraviť aj na križovatke Račianska-Nobelova, kde pravidelne "padá" zelená pre takmer nevyužiteľné odbočenie z Nobelovej do mesta počas výstrahy na priecestí pri žst. Predmestie; takisto ten semafor pravidelne púšťa autá od vozovne do kolóny pred tým priecestím, aj keď sa stojí až po semafor.
P.S. A myslím, že to tak nejak funguje kdesi v Brne po zásahu DIČR, ale nespomeniem si, kde.
Reply on: mcmartin #170328:
Myslím si, že ľudia by aj tak chodili cez koľaje, pretože s autobusom by to bola zachádzka aj viac ako 5 minút (ak by nešiel najprv po Ambrušovej a až potom k AVION-u) a navyše v smere na Súhvezdnú sa na priecestí nedá odbočiť doľava na Vrakunskú cestu. Okrem toho by asi bolo potrebné nasadiť aj druhý voz.
Reply on: S499.1023 #170327:
Tak tam boli úplne všetci okrem žltej dodávky.
Reply on: MatejBA #170317:
Ja som tadiaľ išiel pred 3 týždňami s autobusom v smere od cintorína. Tiež som si povedal, že pokiaľ nebude za priecestím voľno, tak ani za svet (bola zápcha smerom k Avionu). samozrejme, že asi 30 vodičov idúcich z Ivanskej si povedalo "však ja tam miesto mám a bus ma púšťa" a akýkoľvek zárodok miesta hneď zapratali. Až napokon sa našiel jeden, čo ma pustil.
Reply on: mcmartin #170328:
Nie som znalec hentej lokality ale nedalo by sa to vyriešiť nejakou zachádzkou linky 69?
čo sa týka priecestia Ivanská cesta tam by bolo treba zriadiť priamu mestskú autobusovú linku smerom k Hornbachu a Bauhausu a XXL Lutz aby ľudia ktorý chcú ísť do týchto obchodov nechodili cez železničnú trať .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.