Reply on: johnnyjanko #170346:
"vo Švajčiarsku som videl priecestie pri križovatke, ktoré nemalo samostatnú skriňu s dvomi preblikávajúcimi červenými svetlami, ale prejazd cez trať bol zabezpečený rovnakým cestným semaforom"Na to si nemusel ísť až do Švajčiarska.
https://www.google.com/maps/@48.081026,17.0714316,3a,48.7y,324.18h,90.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVP1Ii9kZtC1cAamII09dtw!2e0!7i16384!8i8192
samkoh
Za normálnych okolností(t.j. mimo výstrahy) tam semafor treba. Tesne pred výstrahou zelená pre smer z/na ivanskú kvôli tomu, aby sa smer z Ivanskej vypratal a nezostal na priecestí. Prípadne ak by sa obnovilo odbočenie Ivanská-Vrakunská, tak tesne pred spustením výstrahy dovoliť aj odbočenie z ivanskej na vrakunskú miesto pustenia smeru Trnavská-Ivanská. Počas výstrahy zase neplytvať zelenou z Ivanskej, ktorú nemá pri červenej na priecestí kto využiť, ale celý čas púšťať vrakunskú.
čo sa týka toho, ako zadefinovať tesne pred výstrahou- dajme tomu, že umiestniť detektor na miestach vzdialených 25 s jazdy vlaku od miesta, kde sa spúšťa výstraha . Za 5 s zareaguje a ostane 15 s na mimoriadny zelený signál.
A nejakú previazanosť priecestia so semaformi by sa hodilo spraviť aj na križovatke Račianska-Nobelova, kde pravidelne "padá" zelená pre takmer nevyužiteľné odbočenie z Nobelovej do mesta počas výstrahy na priecestí pri žst. Predmestie; takisto ten semafor pravidelne púšťa autá od vozovne do kolóny pred tým priecestím, aj keď sa stojí až po semafor.
P.S. A myslím, že to tak nejak funguje kdesi v Brne po zásahu DIČR, ale nespomeniem si, kde.