s tým že na 5 a 9 by boli iba súpravy, čo znamená 32 vozidiel ak dobre rátam?..
v krasňanoch za normálnych podmienok je koľko súprav?..
27*T6, 6*T3G a neviem koľko T3P
alebo ako ja som navrhoval linka 8 čisto iba škodovky, nech má aj ružinov rovnomerne NP vozy rozdelené ... to isté 4 ... a neverím že by sa nenašlo 28 škodoviek + 19*30T na 1 a 3...
a stále je v zálohe 13 kusov, čo pokrývajú stredné prehliadky, ZV a podobné veci
Najideálnejšie by bolo, ak by linka 6 nebola s ničím prejazďovaná, ale to sa nedá z viacerých príčin, ktoré tu už boli dávnejšie spomenuté a bude už na novom vedení, aby sa vysporiadalo s týmito dôvodmi.
Ono naozaj výmena medzi e-6 a e-9 je nanič. Podľa mňa by mali byť na e-9 výhradne dvojice z oboch vozovní (a aj Škodovky, samozrejme) a výmena kačíc by sa robila len medzi e-6 a e-8 na Šafku. e-6 by ráno rovno zo Šafka už išla ako e-8 do Ružinova. A odpoludnia by kačica na e-8 prišla normálne z Ružinova na NĽŠ, ale odtiaľ by už pokračovala ako e-6 na Šafko. Aspoň by spojenie zo Šafka do KV bolo skôr a nie ako dnes, až po pol štvrtej. A za e-8, čo sa práve na NĽŠ premenila na e-6, by už prišla z vozovne JD vypravená špičková e-8. Na e-8 by mohol JD vypravovať 4 celodenné garantované Škodovky a 6 špičkových negarantovaných poradí. V sedle by potom bolo 6 poradí robených kačicami, čo prešli z e-6. Oproti dnešku je to plus 2 dvojice a mínus 2 kačice, čo je naozaj len minimálny rozdiel. Vo výprave medzi vozovňami žiaden rozdiel (resp. by sa upravil pomer JD : Krasňany na e-9, aby to sedelo). Večer by boli opäť na e-8 nejaké kačice, aby mohli posledné spoje zatiahnuť z Ružinova do Krasňan. Pri tejto úprave by v Pdš mal Ružinov 100%-ne Škodovky alebo dvojice a v Pdse a Pdv by kačice na e-8 nevadili. Naozaj nerozumiem, prečo sa to takto nedá urobiť. Alebo je to zasa len zvyk? Že vždy sa menili len e-6/9 v KV "inaksatonedá"?
tak ked niekeoho napadlo opat to skratit popoludni len po vinohrady, tak sa nediv.... naco budem nastupovat v meste na L7, ked z nej na vinohradoch musim tak ci tak prestupit na nieco co tam nekonci (L3 al. L5, a to mozem spravit uz aj rovno v meste)
Je úžasné že roky nikto nevie pohnúť s CP L7 a ide do mesta v závese L3 a naspäť za L5 a dopyt nie je rovnomerne rozložený.
Sa choď pozrieť za Račianske mýto a potom komentuj.. L5 si vezie balík a za ňou posilová L7 po Vinohrady.
Myslel som si, že po inštalácii nabíjacieho miesta na Patrónke obsadí elektrobus a-43. Ale je tam 2409. Zato sú dva elektrobusy na a-37. Neviete, či využijú nabíjacie miesto?
ráno pred 8 hlásenie z dispečingu pre vozy 83 a 84 že kdesi v Dúbravke je agresívny asi 18-20 ročný mladík s nejakou PET flašou s neznámym obsahom, vraj majú dávať pozor a nebrať ho do vozov......
DPB by mohol v ramci kultury cestovania skusit posilnit 4ku v case trhov cez vikendy.. napr tym ze by chodila od 12-22 aj linka 6... co sa tyka 5 a 9 nevidim problem ale 4ka byva dost plna, takmer nechava ludi na zastavkach... ale to je volanie do vetra mna by potesilo a viem ze aj viacerych
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
si