s tým že na 5 a 9 by boli iba súpravy, čo znamená 32 vozidiel ak dobre rátam?..
v krasňanoch za normálnych podmienok je koľko súprav?..
27*T6, 6*T3G a neviem koľko T3P
alebo ako ja som navrhoval linka 8 čisto iba škodovky, nech má aj ružinov rovnomerne NP vozy rozdelené ... to isté 4 ... a neverím že by sa nenašlo 28 škodoviek + 19*30T na 1 a 3...
a stále je v zálohe 13 kusov, čo pokrývajú stredné prehliadky, ZV a podobné veci
Najideálnejšie by bolo, ak by linka 6 nebola s ničím prejazďovaná, ale to sa nedá z viacerých príčin, ktoré tu už boli dávnejšie spomenuté a bude už na novom vedení, aby sa vysporiadalo s týmito dôvodmi.
Ono naozaj výmena medzi e-6 a e-9 je nanič. Podľa mňa by mali byť na e-9 výhradne dvojice z oboch vozovní (a aj Škodovky, samozrejme) a výmena kačíc by sa robila len medzi e-6 a e-8 na Šafku. e-6 by ráno rovno zo Šafka už išla ako e-8 do Ružinova. A odpoludnia by kačica na e-8 prišla normálne z Ružinova na NĽŠ, ale odtiaľ by už pokračovala ako e-6 na Šafko. Aspoň by spojenie zo Šafka do KV bolo skôr a nie ako dnes, až po pol štvrtej. A za e-8, čo sa práve na NĽŠ premenila na e-6, by už prišla z vozovne JD vypravená špičková e-8. Na e-8 by mohol JD vypravovať 4 celodenné garantované Škodovky a 6 špičkových negarantovaných poradí. V sedle by potom bolo 6 poradí robených kačicami, čo prešli z e-6. Oproti dnešku je to plus 2 dvojice a mínus 2 kačice, čo je naozaj len minimálny rozdiel. Vo výprave medzi vozovňami žiaden rozdiel (resp. by sa upravil pomer JD : Krasňany na e-9, aby to sedelo). Večer by boli opäť na e-8 nejaké kačice, aby mohli posledné spoje zatiahnuť z Ružinova do Krasňan. Pri tejto úprave by v Pdš mal Ružinov 100%-ne Škodovky alebo dvojice a v Pdse a Pdv by kačice na e-8 nevadili. Naozaj nerozumiem, prečo sa to takto nedá urobiť. Alebo je to zasa len zvyk? Že vždy sa menili len e-6/9 v KV "inaksatonedá"?
tak ked niekeoho napadlo opat to skratit popoludni len po vinohrady, tak sa nediv.... naco budem nastupovat v meste na L7, ked z nej na vinohradoch musim tak ci tak prestupit na nieco co tam nekonci (L3 al. L5, a to mozem spravit uz aj rovno v meste)
Je úžasné že roky nikto nevie pohnúť s CP L7 a ide do mesta v závese L3 a naspäť za L5 a dopyt nie je rovnomerne rozložený.
Sa choď pozrieť za Račianske mýto a potom komentuj.. L5 si vezie balík a za ňou posilová L7 po Vinohrady.
Myslel som si, že po inštalácii nabíjacieho miesta na Patrónke obsadí elektrobus a-43. Ale je tam 2409. Zato sú dva elektrobusy na a-37. Neviete, či využijú nabíjacie miesto?
ráno pred 8 hlásenie z dispečingu pre vozy 83 a 84 že kdesi v Dúbravke je agresívny asi 18-20 ročný mladík s nejakou PET flašou s neznámym obsahom, vraj majú dávať pozor a nebrať ho do vozov......
DPB by mohol v ramci kultury cestovania skusit posilnit 4ku v case trhov cez vikendy.. napr tym ze by chodila od 12-22 aj linka 6... co sa tyka 5 a 9 nevidim problem ale 4ka byva dost plna, takmer nechava ludi na zastavkach... ale to je volanie do vetra mna by potesilo a viem ze aj viacerych
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1
Sa choď pozrieť za Račianske mýto a potom komentuj.. L5 si vezie balík a za ňou posilová L7 po Vinohrady.