Reply on: Solider #165266:
Ono naozaj výmena medzi e-6 a e-9 je nanič. Podľa mňa by mali byť na e-9 výhradne dvojice z oboch vozovní (a aj Škodovky, samozrejme) a výmena kačíc by sa robila len medzi e-6 a e-8 na Šafku. e-6 by ráno rovno zo Šafka už išla ako e-8 do Ružinova. A odpoludnia by kačica na e-8 prišla normálne z Ružinova na NĽŠ, ale odtiaľ by už pokračovala ako e-6 na Šafko. Aspoň by spojenie zo Šafka do KV bolo skôr a nie ako dnes, až po pol štvrtej. A za e-8, čo sa práve na NĽŠ premenila na e-6, by už prišla z vozovne JD vypravená špičková e-8. Na e-8 by mohol JD vypravovať 4 celodenné garantované Škodovky a 6 špičkových negarantovaných poradí. V sedle by potom bolo 6 poradí robených kačicami, čo prešli z e-6. Oproti dnešku je to plus 2 dvojice a mínus 2 kačice, čo je naozaj len minimálny rozdiel. Vo výprave medzi vozovňami žiaden rozdiel (resp. by sa upravil pomer JD : Krasňany na e-9, aby to sedelo). Večer by boli opäť na e-8 nejaké kačice, aby mohli posledné spoje zatiahnuť z Ružinova do Krasňan. Pri tejto úprave by v Pdš mal Ružinov 100%-ne Škodovky alebo dvojice a v Pdse a Pdv by kačice na e-8 nevadili. Naozaj nerozumiem, prečo sa to takto nedá urobiť. Alebo je to zasa len zvyk? Že vždy sa menili len e-6/9 v KV "inaksatonedá"?
Mhr1