Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pe67 #165263:
Ranná špička je problém úplne všade. Na Račianskej radiále sa tí ľudia nepomestia do prvej električky, ktorá príde, a občas ani do druhej. Na Ružinovskej som tento problém nezaznamenal (aj keď v tej L9 sú obrovské nátresky a objektívne by tam mali byť dupláky).

Ale ide o to, že keď raz DPB zriedil interval ráno na L7 zo 4 na 8 min (lebo akože tam ten hustý netreba), ale bude to kompenzované súpravami s vyššou kapacitou pri 8 min. intervale, tak nech tam tie súpravy aj reálne jazdia (haha). Keby sa zvolila koncepcia že L7 budú K2S s interVallom 4 min. a maximum prevádzkyschopných súprav sa dá na L9, tak potom sa môžme baviť o tom, koľko súprav je ktorý deň na L9.
Reply on: Ma178rek #165272:
To, čo som ja navrhoval, by znamenalo iba o dve súpravy naviac a o 2 kačice menej, čiže vypraviteľné. Veď na e-8,9 som počítal aj so súpravami/Škodovkami z JD, nebolo by všetko z Krasňan! Takže žiadnych 32 súprav z Krasňan. A výmena kačíc z e-6 s niečím, kde budú môcť jazdiť ako celodenky je zatiaľ zo známych dôvodov nutná. Na e-8 by tie kačice v sedle a večer vadili najmenej.
Reply on: ufo #165270:
My máme neprestupný systém? Na stanicu či pod most SNP sa ako dostanem z Rače bez prestupu?

Dobiehanie ti odstráni iba plná preferencia a rovnomerné rozloženie spojov.
Ako by to NEfungovalo si mohol vidieť , keď sa dobiehali L7 pri 4 min. intervale už v centre.
Reply on: Ma178rek #165271:
s tým že na 5 a 9 by boli iba súpravy, čo znamená 32 vozidiel ak dobre rátam?..
v krasňanoch za normálnych podmienok je koľko súprav?..
27*T6, 6*T3G a neviem koľko T3P
alebo ako ja som navrhoval linka 8 čisto iba škodovky, nech má aj ružinov rovnomerne NP vozy rozdelené ... to isté 4 ... a neverím že by sa nenašlo 28 škodoviek + 19*30T na 1 a 3...
a stále je v zálohe 13 kusov, čo pokrývajú stredné prehliadky, ZV a podobné veci 🙂
Reply on: Solider #165269:
Ak sa s niečím vysporiada nové vedenie, žiadna 6 nebude existovať a zredukuje sa tento mnoholinkový neprestupný naraz jazdiaci chaos.
Reply on: Mhr1 #165268:
Najideálnejšie by bolo, ak by linka 6 nebola s ničím prejazďovaná, ale to sa nedá z viacerých príčin, ktoré tu už boli dávnejšie spomenuté a bude už na novom vedení, aby sa vysporiadalo s týmito dôvodmi.
Reply on: Solider #165266:
Ono naozaj výmena medzi e-6 a e-9 je nanič. Podľa mňa by mali byť na e-9 výhradne dvojice z oboch vozovní (a aj Škodovky, samozrejme) a výmena kačíc by sa robila len medzi e-6 a e-8 na Šafku. e-6 by ráno rovno zo Šafka už išla ako e-8 do Ružinova. A odpoludnia by kačica na e-8 prišla normálne z Ružinova na NĽŠ, ale odtiaľ by už pokračovala ako e-6 na Šafko. Aspoň by spojenie zo Šafka do KV bolo skôr a nie ako dnes, až po pol štvrtej. A za e-8, čo sa práve na NĽŠ premenila na e-6, by už prišla z vozovne JD vypravená špičková e-8. Na e-8 by mohol JD vypravovať 4 celodenné garantované Škodovky a 6 špičkových negarantovaných poradí. V sedle by potom bolo 6 poradí robených kačicami, čo prešli z e-6. Oproti dnešku je to plus 2 dvojice a mínus 2 kačice, čo je naozaj len minimálny rozdiel. Vo výprave medzi vozovňami žiaden rozdiel (resp. by sa upravil pomer JD : Krasňany na e-9, aby to sedelo). Večer by boli opäť na e-8 nejaké kačice, aby mohli posledné spoje zatiahnuť z Ružinova do Krasňan. Pri tejto úprave by v Pdš mal Ružinov 100%-ne Škodovky alebo dvojice a v Pdse a Pdv by kačice na e-8 nevadili. Naozaj nerozumiem, prečo sa to takto nedá urobiť. Alebo je to zasa len zvyk? Že vždy sa menili len e-6/9 v KV "inaksatonedá"?
Reply on: Pe67 #165263:
tak ked niekeoho napadlo opat to skratit popoludni len po vinohrady, tak sa nediv.... naco budem nastupovat v meste na L7, ked z nej na vinohradoch musim tak ci tak prestupit na nieco co tam nekonci (L3 al. L5, a to mozem spravit uz aj rovno v meste)
Reply on: Petto #165265:
9/1 a 9/14 síce ráno nerobia L6, ale poobede áno a preto sú tam kačice. Celá tá 6+9 je zlá.
Reply on: Pe67 #165263:
Uzasne su ale aj K2S na L9 v spicke tych par poradi co su tam cely den , poradie 1 a 14 tusim.
Reply on: Pe67 #165263:
Je úžasné že roky nikto nevie pohnúť s CP L7 a ide do mesta v závese L3 a naspäť za L5 a dopyt nie je rovnomerne rozložený.
Sa choď pozrieť za Račianske mýto a potom komentuj.. L5 si vezie balík a za ňou posilová L7 po Vinohrady.
Reply on: david1 #165262:
Je úžasné sledovať vozy 2xT6,2xT3 na linke 7, ako poobede vozia vzduch. Viac ako 10 ĺudí som tam poobede nevidel.
Reply on: ufo #165261:
Myslíš , že kačice na L7 nikoho zázračne nebrzdia?
Reply on: Mike #165260:
A ja chválim počet kačíc na 9, to je krásne sledovať ako po pár zastávkach brzdia súpravy idúce za nimi...
Chválim dnes počet súprav na L7 👍
Reply on: Jadran #165254:
Veľké množstvo stojí na poruchách. Kritickejšie je to už také cca. 2 týždne.
7416 DN s autom na kamennom namesti, neprejazdne
Reply on: Mhr1 #165256:
Zrejme este nie je v prevadzke, kedze vcera ani jeden z dvoch ebusov na 43 nevyjazdil celeho pol dna.
Myslel som si, že po inštalácii nabíjacieho miesta na Patrónke obsadí elektrobus a-43. Ale je tam 2409. Zato sú dva elektrobusy na a-37. Neviete, či využijú nabíjacie miesto?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.