Vieš, čo je zvláštne? Že v iných mestách takéto problémy s udržaním "libchavských šrotov" v prevádzke nemajú. Skoro ako keby to v Bratislave bola sabotáž.
Áno, nejako špeciálne som nesledoval výpravu a stav odstavených 31 Tr posledné dni, ale už keď dnes došlo k vypraveniu 14 Tr a tým pádom porušeniu GNP na 211, tak to vo mne trochu vzbudilo pozornosť. Neschopnosť najvyššieho stupňa.
Ja som to okomentoval už v piatok v príspevku #159183 a obávam sa, že bude ešte horšie...
Ale DPB to doprajem, nech si pekne vyžerú, čo si navarili, ľudia môžu poďakovať Vrabčiakovi a Delfínovi za tieto libchavské šroty a neschopnosť Škodovky udržať sotva dvojročné vozy v prevádzkyschopnom stave ☠
Pridávam ešte 6839. Pôvodne zrejme nejazdila, keďže vo výprave je písaná na 202/5 miesto 6802. Z toho som predpokladal, že aspoň časť z tých zvyšných 6 vozov bude bojaschopná, lebo aby každý z tých vozidiel na Hroboňovej čakal na nejaký diel (to by ich bolo 11), to mi príde byť až príliš moc hardcore. Na druhej strane, troloSORy už viackrát nepríjmne prekvapili, takže ktovie, ako to je.
Dokopy dnes nevyšlo von 15 31 Tr. Trnávka vypravila všetky kĺbové poradia ako mala, vo vozovni jej podľa výpravy zostali 4 vozidlá: 6850, 6851, 6855 a 6862.
Z Hroboňovej okrem dlhodobejšie odstavených 6803, 6805, 6832, 6836 a 6843 nevyliezlo podľa výpravy 6 vozidiel, konkrétne 6810, 6815, 6818, 6820, 6829 a 6841. By ma vcelku zaujímalo, čo je dôvodom toho, že ani jedno z týchto 6 vozidiel nevyliezlo von. Takto máme 3x oslabenie kapacity a jednu nedodržanú GNP.
...tak to musela byť sranda, dva vozy pokazené na Zochovej za sebou, to okolo 8 tam bol len 1606/31 cestujúci vystupovali LEN prednými dvermi do priestoru zastávky, ostatné dvere na voze boli zatvorené, no ale pri veku danej Karosy (hádam tak 24 rokov) jej výpadok musíme prepáčiť.......? ?
Aktuálne na Zochovej, smer mesto stoja 2 pokazené autobusy #2331 a #1606), ktoré blokujú celú zastavku. Busy zastavujú buď pred zastávkou, alebo v druhom pruhu.
Určite by to malo zmysel, uvidíme, aké zmeny prídu od 17.10. Hovorilo sa aj o tom, že L9 by mala byť komplet s novými vozmi, čo by potom znamenalo, že súpravy z Krasňan by už boli iba na L5, čo by v pohode vyjazdili T6 aj so záložákom a rezervou. Ak nepride k zmene objednaných výkonov zo strany mesta, tak budú T3P postávať vo vozovni a namiesto toho budú jazdiť plesnivé K2S, z ktorých budú vypadávať ľudia (ranná L7) alebo sa nezmestia aj v čase popoludňajšej špičky (L8).