ach ta skleroza
18.3.
- 2806 po 17-tej isiel do vozovne z linky 34/5, nahradil ho 2804!
18.3.
- 2806 po 17-tej isiel do vozovne z linky 34/5, nahradil ho 2804!
Takze ked je voz tazsi, brzdi slabsie. Busaci a trolici to maju o cosi jednoduchsie - tlak v brzdach mozu regulovat (na rozdiel od elin) plynule az do nehoraznej brzdnej sily, takze tam staci (aspon si myslim) viac pritlacit brzdu (u trolikov mechanicku, cize bud lavy pedal, alebo stredny (prevadzk. brzda) pod polovicou zdvihu), a brzdi to rovnako ako pri prazdnom voze a mensej sile
Tie zhorsene dynamicke vlastnosti mozes zbadat najma na Kaciciach, ked su pretazene - skus sledovat ampermeter a realnu brzdnu silu ked je prazdna a plna, a porovnaj si to :))
- ale cely zivot robit vodica, to asi nie.
hee. No to je zaujimave, co pises, fakt som to nevedel. Teda, ze busy su pretazene, tak to som zbadal
ale, ze dlhsie brzdia a podobne - to mi nejako nedoslo 
.
(ono..casom zistis, ze aky si ty k ostatnym, taki su aj oni k tebe, aj ked sa to mozno nezda, no toto uz odbocujem) Jedine co som tym chcel povedat bolo, ze vodici iduci na ranne sluzby musia naozaj vstavat v tych casoch ako Darro napisal, a niekedy to nie je taka sranda potom este 9-11 hodin vozit ludi, najma v spickach, ked su vozy preplnene, a kazdy vodic nadava, ze na kazdej zastavke stoji hodinu, z nej sa mu to (kvoli zatazenosti) nevie ani rozbehnut, a zabrzdit uz vobec, takze musi brzdit v riadnom predstihu, a kvoli vsetkemu tomuto potom chyta nehorazne meskanie, zdrzuje vozy za sebou, a este sa vdaka meskaniu pred neho natlacia ine vozy z inych trati, ktore potom jeho sameho zdrzuju este viac ;)) Ale nepochop to zle, nemyslim to tak, ze by som sa na to stazoval, len je to proste tak :))
. Ja len nechcem, aby to vyznelo tak (podobne prispevky ako tvoj), ze, aki sme my cestujuci drzi a neviem, co, a chudacikovia vodici maju tazku pracu a tak.
.
Ti co maju moje cislo, mozu ho samozrejme pouzit tiez, na net ho ale davat nebudem
Jano
Nedela:
- okolo 8:20 h. sa na Racianskej ulici pokazila K2 ( cislo neviem ) na 11/3, prestoj bol cca 15 minut, do vozovne ho odtlacil vozen 7923-24 na linke 5/2
Pondelok:
DOPRAVNA NEHODA:
sa stala o 15. h. na Saratovskej ulici. Autobus na linke 27/1 - 1006 sa chystal odist z konecnej, ale isla okolo pravdepodobne Avia, ktora mu zobrala zrkadlo a bez zavahania odfrcala dalej. Neskor ho nahradil 1101, ten vsak vypadol po 19:30 h., nahradil ho ZV 1804, neskor sa vratil
- 7828 ako ZV na linke 1/6 pred 15. h., nahradil ho ten ktory aj vypadol 7727-28 ( d3k0 diky, to som nevedel)
- 7775-76 vypadol na linke 1/3 pred 19:30 h., nahradil ho ZV 7706, napokon 7757-58, ktory pred 18. h. ukoncil klasicky na linke 1/9
Dnes:
- nebolo vypravenych 7 autobusov a to po dva spoje na linkach 52 a 82 a po jednom na linkach 29, 33 a 56
- pokazeny trolejbus bol na Stromovej po 7:30 h. (RE )
- dopravna nehoda elektricky s autom bola okolo 14. h. na Vajnorskej ul. ( Radio Okey )
- 7715 na linke 1/8 ako Zv pred 9:30 h., nahradil ho 7781-82
- 7795-96 vypadol na linke 1/2 okolo 9:30 h., nahradil ho ZV 7718 a napokon 7823-24
- 7715 ako ZV na linke 4 ( o 14:41 h. pod Novym mostom smer Zlate piesky )
- 2881 ran na linke 83/11, popoludni 2814
- 1101 vypadol popoludni na linke 27/2, na posledne kolo ho nahradil 1131
- 2932 vypadol po 17. h. na linke 83/3, nahradil ho ZV 2881, napokon 2831
- 3024 vypadol na linke 35/1 okolo 19. h., nahradil ho ZV 3050, napokon sa vratil
- 2881 prisiel o 21. h. do Dubravky na niektoru z 83, este presne neviem ak to zistim na buduce dam vediet