color:
totok sa vcera dialo:
na vstupe do parkoviska stoji dispecer a presmeruvava vsetky busy niekam do pekla, pri kotolni stoji taky orangovy marcedes s obrovskym svetlometom, a svieti na baraky, ludom do okien, na parkovisku pre busy je cisterna (co polieva cesty, blika a prehana sa po parkovisku), potom niaka karosa s jednym oknom - ako keby niake stanovisko, ci co) a este niake vany, a este dalej, tam uz zle vidim stoji presne neviem kolko - min. 10ludi
totok sa vcera dialo:
na vstupe do parkoviska stoji dispecer a presmeruvava vsetky busy niekam do pekla, pri kotolni stoji taky orangovy marcedes s obrovskym svetlometom, a svieti na baraky, ludom do okien, na parkovisku pre busy je cisterna (co polieva cesty, blika a prehana sa po parkovisku), potom niaka karosa s jednym oknom - ako keby niake stanovisko, ci co) a este niake vany, a este dalej, tam uz zle vidim stoji presne neviem kolko - min. 10ludi
Tie zhorsene dynamicke vlastnosti mozes zbadat najma na Kaciciach, ked su pretazene - skus sledovat ampermeter a realnu brzdnu silu ked je prazdna a plna, a porovnaj si to :))
Ti co maju moje cislo, mozu ho samozrejme pouzit tiez, na net ho ale davat nebudem
Kockac
Ad CP: Chapem, ze spravit dobry cestovny poriadok je tazsie, ako sa na prvy pohlad zda, ale myslim, ze aspon tie prestupy by sa dali napravit; velmi casto sa totiz stava, ze na velkom prestupnom uzle (Patronka+Pod suchym mlynom, Trnavske) potrebujem na prestup n minut, pricom pauza je n-2. (To sa tyka napriklad prestupu na 212 alebo 204, ktore tam maju druhu zastavku.) A takych je viac. Myslim, ze to vadi viac ako fakt, ze musim cakat 20 minut, kym mi pojde prvy bus - proste sa prisposobim a pojdem o 3 minuty skor, aby mi urcite nezdrhol; to sa pri prestupoch neda.