No zaujimave - na 4207 som si vsimol, ze ze dvojo strednych dveri (teda tie sirsie, resp. nie prve ani posledne) maju nie cisto biele skla, ale take jemne do zelena (ako maju vsetky nove karosy mimo BA :D).

), tak sa ti na tu 83 skocim pozriet, len sa mi ozvi!
Takze ked je voz tazsi, brzdi slabsie. Busaci a trolici to maju o cosi jednoduchsie - tlak v brzdach mozu regulovat (na rozdiel od elin) plynule az do nehoraznej brzdnej sily, takze tam staci (aspon si myslim) viac pritlacit brzdu (u trolikov mechanicku, cize bud lavy pedal, alebo stredny (prevadzk. brzda) pod polovicou zdvihu), a brzdi to rovnako ako pri prazdnom voze a mensej sile
Tie zhorsene dynamicke vlastnosti mozes zbadat najma na Kaciciach, ked su pretazene - skus sledovat ampermeter a realnu brzdnu silu ked je prazdna a plna, a porovnaj si to :))
- ale cely zivot robit vodica, to asi nie.
hee. No to je zaujimave, co pises, fakt som to nevedel. Teda, ze busy su pretazene, tak to som zbadal
ale, ze dlhsie brzdia a podobne - to mi nejako nedoslo 
.
(ono..casom zistis, ze aky si ty k ostatnym, taki su aj oni k tebe, aj ked sa to mozno nezda, no toto uz odbocujem) Jedine co som tym chcel povedat bolo, ze vodici iduci na ranne sluzby musia naozaj vstavat v tych casoch ako Darro napisal, a niekedy to nie je taka sranda potom este 9-11 hodin vozit ludi, najma v spickach, ked su vozy preplnene, a kazdy vodic nadava, ze na kazdej zastavke stoji hodinu, z nej sa mu to (kvoli zatazenosti) nevie ani rozbehnut, a zabrzdit uz vobec, takze musi brzdit v riadnom predstihu, a kvoli vsetkemu tomuto potom chyta nehorazne meskanie, zdrzuje vozy za sebou, a este sa vdaka meskaniu pred neho natlacia ine vozy z inych trati, ktore potom jeho sameho zdrzuju este viac ;)) Ale nepochop to zle, nemyslim to tak, ze by som sa na to stazoval, len je to proste tak :))
Beus