Ad:TeBeCe vs. 4943
Musim suhlasit s Darrom - a okrem tychto skutocnosti podotykam, ze KAZDY JEDEN AUTOBUS z ktorejkolvek dopravnej prevadzky je pravidelne podrobovany udrzbe - lahkej aj tazkej - a navzdory vsetkym tazkostiam, s ktorymi sa boria vsetky dopravne prevadzky, udrzbe vozidiel sa venuje MAXIMUM sil. Z jedineho prosteho dovodu:nevenovat sa znamena prist nacas o prevadzkyschopne vozidlo a to si ani jedna dopravna prevadzka NEMOZE dovolit!
Tak!
Musim suhlasit s Darrom - a okrem tychto skutocnosti podotykam, ze KAZDY JEDEN AUTOBUS z ktorejkolvek dopravnej prevadzky je pravidelne podrobovany udrzbe - lahkej aj tazkej - a navzdory vsetkym tazkostiam, s ktorymi sa boria vsetky dopravne prevadzky, udrzbe vozidiel sa venuje MAXIMUM sil. Z jedineho prosteho dovodu:nevenovat sa znamena prist nacas o prevadzkyschopne vozidlo a to si ani jedna dopravna prevadzka NEMOZE dovolit!
Tak!
M: ZV 7717/3
fobust
Co som napisal??? Iba presne to, ako to je. Nic som si nedomyslel ani nevymyslel, nic som neprekrucal, napisal som fakty. Aby ludia vedeli, preco 280-ky koncia. A co je na tom? Uz by sme nemali oplakavat kazdy vyradeny 280, treba sa sustredit na buducnost (aj ked pomylsim na to, ze je z Vrakos B7xx CNG, tak mi moc dobre nie je). Ale aspon pridu tie nove SORy, to som zvedavy...