Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zdenko: na 93/8 byval este donedavna 4833, ale ci to plati aj teraz, to by ti skor mohol povedat Darro.

Color: Slak ma trafi; co to bola za masina, co si videl na tej 5/12 ( a co predny vozen, aku mal reklamu ak nejaku mal ?? ); asi to vypadlo, lebo linka 5/13 iduca za tym mala meskanie a mne ta 5/12 do Dubravky neprisla.
Rusna streda:
- 2001 od 6:43 h. ako ZV na linke 34/3, neskor ho nahradil 2212
- 2818 od 7:30 h. docasne vypadol pre poruchu na linke 83/7 ( odstaveny na konecnej Pri krizi ), neskor ho nahradil ZV 2827
- 2938 o 8:42 h. odisiel docasne do vozovne z linky 83/6, neskor ho nahradil ZV 2513
- 7921 po 9. h. ako ZV na linke 9/1, neskor ho nahradil 7951-52
- 7809-10 o 9:45 h. docasne odisiel pre poruchu vozidla z linky 12/4 do vozovne a to od zastavky Tunel, HNED ho nahradil ZV 7706
- linka 6/4 musela rano vypadnut, pretoze po 10:30 h. tam bol 7777-78, ktory bol predtym na rannej linke 12/12
- 2310 po 10. h. ako ZV na linke 74
- 7803-04 okolo 10. h. ( mozno o cosi neskor ) vypadol na linke 1/1, neskor ho nahradil novacik 7831-32 😉

DOPRAVNA NEHODA elektricky ( zial evidencne cislo neviem ) a osobného auta sa stala pred 12. h. cca 30 metrov pred zastavkou Polus City Center smer Zlate piesky ( je mozne, ze islo o linku 6, na ktorej frenky videl ZV 7718 )

- 7737-38 o 13:14 h. odisiel docasne do vozovne z linky 12/7, neskor ho nahradil ZV 7717
- 7749-50 o 13:23 h. vypadol na zastavke Borska ( smer mesto ) na linke 12/3 asi pre poruchu a po 5 minutokvom zdrzani odisiel do vozovne ( 🙂 kuriozitou bol fakt, ze hned za nim stala uz spomenuta suprava 7737-38 z linky 12/7, ktora prave isla tiez na poruchu ); neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7797-98, ktory bol predtym na rannej linke 12/13
- 7937-38 o 14:33 h. odisiel do vozovne z linky 5/12 asi kvoli poruche, dalsi prichod do Dubravky nebol absolvovany ( ani odchod o 17:21 h. ), az na dalsie kolo ho definitivne nahradil 7835-36
- 2304 okolo 15:30 h. vypadol na linke 83/12, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2513
- 2626 po 17. h. docasne odisiel z linky 34/6 asi na plnicku, neskor ho nahradil ZV 2014 😉
- 7907-08 okolo 19. h. vypadol na linke 5/3, neskor ho nahradil az do konca sluzby ZV 7115

Vyprava podla poradia:
1: 7803-04, 7805-06, 7761-62, 7739-40, 7727-28, 7799-7800, 7801-02, 7748-47, 7753-54
😞 M: 7831-32/1
2: 7745-46, 7765-66, 7759-60, 7813-14, 7834-33, 7722-21, 7301-02
5: 7915-16, 7939-40, 7907-08, 7919-20, 7933-34, 7725-26, 7947-48, 7917-18, 7913-14, 7839-40, 7729-30, 7937-38, 7929-30
😞 M: ZV 7115/3; 7835-36/12
8: 7071, 7084, 7113, 7102, 7056, 7112
9: 7951-52n, 7841-42, 7935-36, 7723-24, 7741-42, 7779-80, 7781-82, 7949-50, 7829-30
😞 M: ZV 7921/1
12: 7775-76, 7732-31, 7749-50, 7809-10, 7719-20, 7735-36, 7737-38, R 7304, 7777-78, 7797-98, 7789-90, 7829-30, 7706, 7704
😞 M: ZV 7706/3 a 4; ZV 7717/7; 7797-98/3
20: 1021, 1009, 1003, 1018
22: 1066, 1062, 1013
26: 1825
27: 1012, S 1006
34: iba doplnim Zdenka z #13611 😞 M: ZV 2001/3; ZV 2014/6
35: 3518, S 3508
83: 2829, 2931, 2824, 2826, 2823, 2938, 2818, 2940, S N 2820, 2404, 2515, 2304, 2401
😞 M: ZV 2827/7; ZV 2513/6 a 12
380: 1917
382: 1111
504: 1322

Nekompletne vypravy - nie je podla poradia:
3: 7083, 7101, 7104, 7105, 7114, 7115-asi ako ZV; 7116
6: 7757-58, 7777-78n, 7823-24
7: 7845-46, 7923-24, 7953-54, 7837-38
11: 7901-02, 7904-03, 7909-10, 7925-26, 7941-42, 7955-56
14: 7055, 7103, 7106, 7110, 7111
Reply on: frenky #16639:
Boha to je myslene tak, ze aby tam neslo nejake male decko, tak by bolo lepsie keby siel niekto starsi.
Reply on: Mat3j #13641:
To je cisto otazka osobneho pristupu. Netvrdim, ze robenie vyprav nemoze niekoho zaujimat. Ja ale s mojim pristupom k zivotu vseobecne by som z toho ale mal asi taky pocit, ako keby som sa kyblom pokusal zavlazovat Saharu. Proste vedomie, ze _vzdy_ budem mat chyby a ze jednoducho nie je v ludskych silach vytvorit danou metodou kompletne informacie, by ma ubijalo. Navyse, mozno je to len moja mylna konstrukcia, v tom pripade sa ospravedlnujem, ale mam pocit, ze tvoja aktivita v robeni vyprav sa rapidne zvysila potom, ako tu niekto z "timu iMHD" poznamenal, ze ked budes robit vypravy, tak sa dostanes medzi tvorcov sajtu, a ty si ho zobral za slovo...
Reply on: J #13644:
Hehe rozdelit???To by vznikla hromadna bitka a strajk!!!Vies ludia z DPB su mudry,teda aspon na tych vyssich miestach!!!Vobec nehladia na to ci sa vodic stara o VOZ!!!!Ich nezaujima,ze to robi dobre meno...Keby to tak upratovali vo vozovni a aby to vyzeralo tak cisto ako 1803..Tak v pohode!!!Ale kdeeeeee!!!!Nech sa idu "PANI" kuknut do vozov 1803,1808 atd a nech ich porovnaju z ostatnymi serblami,spinavymi...Tam sa ukaze ten rozdiel,ale to je fakt skoda slov!!!
Reply on: frenky #13642:
Prepac ak sa ta to dotklo,ale vacsinou sa to takto vnima...Niekedy ti to vysvetlim osobne...Tu by s toho bol velky problem a to by som nerad...Co sa tyka kazdeho jedneho plynaka..Tak nieje dobry!!!!..2601-ka napriklad ide po rovine pekne,netrha,ale keby si videl ako ide do kopca,hehe zasmial by si sa tomu!!!Tie zlto-zelene plynaky su vykonejsie,bolo to tam nejako prerobene a lisi sa to od prvej serie!!!!
Reply on: Mat3j #13632:

Tie normy by prospeli aj tebe...

Stara norma predpisovala dlzku solo autobusu 11 m a klboveho 16,5 m.
Nova norma je 12 m pre solo autobus, 15 m pre solo autobus s tromi napravami a 18 m pre klbovy autobus.
Reply on: TeBeCe #13649:
co? 1065ka?
na Dulovo nam. bude jazdit kyvadlo
Reply on: Korenie #13583:
dufam ze ti tam pride zajtra iny, este "lepsi" serbel, alebo preistotu nepride nic a potom si budes moct pochvalovat ze ti dojde vobec neaka 1065...
frenky: Nejako sa to do.ebalo ale napmätám si už čo tam bolo keďže som to začal písať asi pred pol hodinou. Preoste ak vodič spraví niečo za o by mu mali strhnúť prémie tk nech tak spravia. Vždy má možnosť oddôvodniť svoje konanie.
Od Zdenka: 33: 3182/1, 3020/2 * | *-kompletne.
Mat3j: To len tak aby sm všetci študovali, ktorí to nevieme 🙂
frenky: Dobre, ale keby išiel pomaly, ale presne, tak to je iná vec ako keď ide pomaly a má obrovské meškanie. Ve´d si uvedom, že potom aj tie busy sú plné, keďže tá zátaž na ne, nie je rovnomerne rozložená. Ak má linka 6min. interval a príde jeden, potom o 9 minút, ďalší, tak je napráskaný a ten za ním príde na čas, čiže o tri minúty tak ide prázdny. Veď ty vodiči si neuvedomujú, že keby jazdili na čas, tak tie vozy nemajú tak plné a ajim sa jazdí pohodovejšie, pretože nemajú napráskaný bus nervoznych cestujúcich.

Korenie: veď pošli nejakých tých 8miliónov a DPB ti zradosťou kúpy SUchoj 12 a môžeš jazdiť s NP. 🙂
A čo keby si podal sťažnosť na magistrát, resp. to trestné oznámenie. Bo ten voz patrí magistrátu a keď DPB od mesta nedostane nový, tak čo tam má dať?!
Inak viac ako 40 takýchto šrotov, bolo prerobených na CNG a aj napriek ich poruchovosti nie sú životu nebezpečné - myslím, že na schodoch sa neprepadneš.

COLOR: Ak ten bus nemohol ísť viac pre poruchu, mal ho vymeniť. Ak mu to odmietli má predsa alibi. Nesnažte sa tu chudáčika vodiča obhajovať. U DPB jazdí veľa vodičou, ktorým je všetko jedno a jazdia si ako chcú. Samozrejme sú aj taký, ktorý sa snažia aby to bolo čo naj a tým by mali ísť prémie tých hajzlov. Keby to tak bolo, ver tomu, že sa jazdí na čas, všetci sú milý a vozy čistia ako vodiči 1803 či 4831.
Páni z DPB, čo to skúsiť takto. Prémie, ktoré sa strhnú za jeden mesiac prerozdeliť vodičom, ktorý jazdili tak ako sa má.
COLOR: Nie spravili z nej stálu a majú argument na zrušenie L38. VEĎ 37 TAM STOJÍ VŽDY.

Mat3j a Zdenko. No tak pekne po poriadku.
K B73X- 11,3m
TAM 232A 166M- 11,6m
Ik 415- 11,5m
Ik412- 12,0m
SOR B9,5- 9,5m

Ik280- 16,5m
Ik283- 18,0m
K B741- 17,3m
TAM 272(260)A 180M- 17,9m
Ik435- 18m
Reply on: Mat3j #13550:
To ja nehovorim o tebe ze si dispecer tak si moze hovorit Frenky, Jano, Z, Zdenko... aj ja som bol dispecer ale ako som zacal chodit aj do roboty a trosku sa tu zmenilo navstevnostou inych ludi tak uz skoro radsej nepisem nechcem robit problemi. 🙂
Reply on: Tomáš #13633:
to si o mne myslis? Ano? Ze podla takychto kriterii ja hodnotim voz? Ano? Tak to sa sakra mylis! Ano, samozrejme, ze je to pekne, ale aj keby to tam nemal, bol by to dobry voz pre mna. Uz len z toho titulu, ze ma dobry tah, motor je dobre nastave a aj prevodovka je relativne dobre nastavena.

Napriklad aj 1805 je vycackana, ma vseliake srandy na kolesach, chromovanu puklcu a podobne chujoviny, a aj cez to vsetko vyslovene neznasam ten voz.
Galiyosha: mne osobne si nic nenarusil iba to, ze dnesna moja vyprava bola asi posledna. Ved aj tak to ma zmysel ked mam 20 kompletnych liniek a to ja nikdy nebudem mat. Takze od dnes sem budem asi pisat len zaujimavosti (ZV atd...) 🙂
Reply on: COLOR #13602:
Ake haluze? Vsak ked je ta zastavka stala, tak to je krok k tomu, aby mohli 38 zrusit, nie?

Re #13610 fobust: Ten kodovnik je uz dost pomeneny, spytaj sa d3, ten ma urcite najnovsie ciele.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.